Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
Dj2Jelle
geplaatst: 26 december 2008, 19:29 uur
hoge cijfers voor wat ik eigenlijk best wel een "klote"nummer vind
0
raffael77
geplaatst: 26 december 2008, 19:54 uur
Precies.
Ik niet en die anderen dus ook niet LOL.
8
Ik niet en die anderen dus ook niet LOL.
8
0
geplaatst: 27 december 2008, 00:51 uur
Even tussendoor: ik heb een goudmijn ontdekt. Ik heb het over allemaal kleine underground releases uit '97 en '98 van een erg hoog niveau. Net zoals 'Now of Never' en 'Cranium' eigenlijk, twee nummers uit '97 van onbekende artiesten, die ik hier al eerder heb geplaatst. Nu heb ik zowaar een heel lijstje van artiesten die haast vergeten zijn. Het is allemaal een beetje in de stijl van Artifacts en Heltah Skeltah, trouwens.
0
Harco
geplaatst: 27 december 2008, 01:52 uur
Altijd zonde dat zulke groepen maar één of twee 12" hebben uitgebracht en daarna de microfoon aan de wilgen gehangen hebben.
0
geplaatst: 27 december 2008, 12:20 uur
Ik beschouw het als een volledig nummer
Wake-up Show ANthem '94 Freestyle
NaS, Lauren Hill, Ras Kass, Organized Konfusion & Shyheim
Ik haal het weg zodra iemand zegt dat het niet kan deel nemen .
Wake-up Show ANthem '94 Freestyle
NaS, Lauren Hill, Ras Kass, Organized Konfusion & Shyheim
Ik haal het weg zodra iemand zegt dat het niet kan deel nemen .
0
geplaatst: 27 december 2008, 14:25 uur
Sjaakspeare schreef:
Even tussendoor: ik heb een goudmijn ontdekt. Ik heb het over allemaal kleine underground releases uit '97 en '98 van een erg hoog niveau. Net zoals 'Now of Never' en 'Cranium' eigenlijk, twee nummers uit '97 van onbekende artiesten, die ik hier al eerder heb geplaatst. Nu heb ik zowaar een heel lijstje van artiesten die haast vergeten zijn. Het is allemaal een beetje in de stijl van Artifacts en Heltah Skeltah, trouwens.
Waar kan je die dan luisteren? Ik heb Now Or Never en dat is een geweldige track, ook de remixes.
0
geplaatst: 28 december 2008, 14:43 uur
Rascalz - Soul Obligation; 1 van mn favoriete canadian tracks.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 17:55 uur
Twista ft. Bone Thugs 'n Harmony - Fastest Freestyle Ever
Hahaha... Kijk en luister het vooral helemaal af.
Hahaha... Kijk en luister het vooral helemaal af.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 4 januari 2009, 20:19 uur
IDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEP TWISTA, dat verstond ik van de eerste zin
0
geplaatst: 4 januari 2009, 20:34 uur
Lryics:
IDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEP TWISTA
IDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEP FREESTYLE
IDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEPIDIEEIPIEPIE
IDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEPIDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEP
DIDIPEPIDPIEPIDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEP
IDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEP
I'm so sorry IDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEP
enz.
IDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEP TWISTA
IDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEP FREESTYLE
IDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEPIDIEEIPIEPIE
IDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEPIDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEP
DIDIPEPIDPIEPIDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEP
I'm so sorry IDIEEIPIEPIEIDIEPIDIEPIDIDIPEPIDPIEP
enz.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 20:42 uur
Voor wie het niet weet: het is een parodie op BTNH en Twista en de ''raps'' zijn afkomstig van één persoon. Niet echt een geschikt nummer dus voor beoordeling.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 20:54 uur
Het is inderdaad een parodie. Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn. Het was ook niet bepaald een serieuze plaatsing, eigenlijk. De reden dat ik het geplaatst heb, is omdat ik al zo'n drie keer helemaal plat ben gegaan om dit 'filmpje'. Man, ik schiet al in de lach als ik aan die 'raps' denk. Of aan 'Biiiiizzzzzy Bouwnnn', of Krayzie Bone's 'yeah', of 'I don't even understand what I'm about to saaa-aay'...
Ik geef trouwens een 7,5 voor Q-Ball & Curt Cazal - One Time. Ik vind de beat wel ontspannend, goed uitgebalanceerd ook; het klinkt heel logisch, zonder dat ik het gevoel heb het al duizendmaal gehoord te hebben. De raps zijn niet heel bijzonder, maar wel goed, en soms behoorlijk creatief. En dat kan ik zeker waarderen.
Ik geef trouwens een 7,5 voor Q-Ball & Curt Cazal - One Time. Ik vind de beat wel ontspannend, goed uitgebalanceerd ook; het klinkt heel logisch, zonder dat ik het gevoel heb het al duizendmaal gehoord te hebben. De raps zijn niet heel bijzonder, maar wel goed, en soms behoorlijk creatief. En dat kan ik zeker waarderen.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 20:57 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Voor wie het niet weet: het is een parodie op BTNH en Twista en de ''raps'' zijn afkomstig van één persoon. Niet echt een geschikt nummer dus voor beoordeling.
hoe iets wat ik vreselijk vind ineens leuk kan worden, nee dat wist ik inderdaad niet
het klonk wel al melig maar ik dacht dat dát juist de bedoeling was van BTNH en Twista, maar goed, dat laatste stukje is wel geniaal trouwens.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 21:03 uur
* denotes required fields.