MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
Yeah! een stemmer

en nog een.

Zwart Licht - Vanaf Nu (Bliksemschicht 23 januari in de winkel)

Ik vind het zelf voor geen meter klinken omdat ik niet tegen de stem van de rapper kan; met name het refrein vind ik vreselijk om naar te luisteren. De productie doet heel weinig met me, de drum vind ik zelfs een vervelende factor (te nadrukkelijk aanwezig).

3,8

Ik kan dat album niet vinden op MuMe

De loome beat past toaal niet bij de snel en agressief rappende rapper.
Z'n delivery en de beat (idd door de drums) passen niet bijelkaar.
Doet me trouwens ergens denken aan arccordeon van Madvillain.
De rapper heeft wel een toffe stem.

4,5

Klopt, er is pas sinds kort een tracklist bekend. Hij staat nu in de wacht als het goed is.

Seedorf schreef:
Klopt, er is pas sinds kort een tracklist bekend. Hij staat nu in de wacht als het goed is.

Ik weet het niet zeker, maar ik meende dat Zwart Licht aanwezig was bij het concert van Jeru The Damaja op vijdag 18 december.

RedLightCityBoy
Extra Prolific - Go Back To School ('94)

Dj2Jelle
Lekker nummertje 7,83

Count Bass D - I Got Needs ('95)

RedLightCityBoy
8

Noreaga ft. Maze - Sometimes

grimy_jason
Dope beat, maar die lyrics zijn maar regular ....

7.5

Inderdaad die productie is echt sterk, de flows zijn ook uitstekend maar tekstueel is het wat minder.

7,8

Nieuwe track:

Roosevelt Franklin ft. Slug & Jean Grae - Insomnia 411

So hey, wat een nummer. Ik geef het geen cijfer (kan een nummer na één keer luisteren daarvoor niet goed genoeg beoordelen), maar ben wel blij dat ik hem heb ontdekt . Die fan made videogame-clip past er ook wel goed bij, waarom weet ik eigenlijk niet.

Ik heb dit nummer ook pas ontdekt toen ik bezig was met de Atmosphere K.O. (deze komt er niet in voor hoor ). Ik heb hem ook op een gepindakaast unreleased album staan. Erg mooi nummer, met name de sfeer doet het 'em en daar draagt de videoclip haar steentje aan bij.

Staat ook gewoon op deze plaat. Zie er overigens een 4,5* staan die door niemand minder dan Monsta Kody is gegeven, dus dat beloofd opzich veel goeds .

daar ga ik maar eens achteraan.

Dat leek me al vanzelfsprekend .

Gekkenhuis
Seedorf schreef:
Zwart Licht - Vanaf Nu (Bliksemschicht 23 januari in de winkel)

Ongelooflijk vet nummer. 8.8

Dat album was op het eerste gehoor ook absoluut niet slecht.

Rene1979

Dit nummer is zo ongelovelijk vet!

Charon Don & Reef The Lost Cauze - Just wanna know!

Hypnotick
Lekkere productie, aardige bijdrage van Reef en Charon Don splijt de track in tweeen met z,n heerlijke verse flow, die gast weet als geen ander hoe je moet rappen.

8,6

Harco
Dope, vooral die vocal sample.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:23 uur

geplaatst: vandaag om 22:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.