Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2009, 17:59 uur
Zwart Licht - Vanaf Nu (Bliksemschicht 23 januari in de winkel)
0
geplaatst: 19 januari 2009, 18:31 uur
Ik vind het zelf voor geen meter klinken omdat ik niet tegen de stem van de rapper kan; met name het refrein vind ik vreselijk om naar te luisteren. De productie doet heel weinig met me, de drum vind ik zelfs een vervelende factor (te nadrukkelijk aanwezig).
3,8
3,8
0
geplaatst: 19 januari 2009, 18:40 uur
Ik kan dat album niet vinden op MuMe 
De loome beat past toaal niet bij de snel en agressief rappende rapper.
Z'n delivery en de beat (idd door de drums) passen niet bijelkaar.
Doet me trouwens ergens denken aan arccordeon van Madvillain.
De rapper heeft wel een toffe stem.
4,5

De loome beat past toaal niet bij de snel en agressief rappende rapper.
Z'n delivery en de beat (idd door de drums) passen niet bijelkaar.
Doet me trouwens ergens denken aan arccordeon van Madvillain.
De rapper heeft wel een toffe stem.
4,5
0
geplaatst: 19 januari 2009, 18:44 uur
Klopt, er is pas sinds kort een tracklist bekend. Hij staat nu in de wacht als het goed is.
0
geplaatst: 19 januari 2009, 18:48 uur
Seedorf schreef:
Klopt, er is pas sinds kort een tracklist bekend. Hij staat nu in de wacht als het goed is.
Ik weet het niet zeker, maar ik meende dat Zwart Licht aanwezig was bij het concert van Jeru The Damaja op vijdag 18 december.
0
grimy_jason
geplaatst: 24 januari 2009, 17:08 uur
Dope beat, maar die lyrics zijn maar regular ....
7.5
7.5
0
geplaatst: 25 januari 2009, 11:52 uur
Inderdaad die productie is echt sterk, de flows zijn ook uitstekend maar tekstueel is het wat minder.
7,8
7,8
0
geplaatst: 25 januari 2009, 11:54 uur
Nieuwe track:
Roosevelt Franklin ft. Slug & Jean Grae - Insomnia 411
Roosevelt Franklin ft. Slug & Jean Grae - Insomnia 411
0
geplaatst: 25 januari 2009, 12:03 uur
So hey, wat een nummer. Ik geef het geen cijfer (kan een nummer na één keer luisteren daarvoor niet goed genoeg beoordelen), maar ben wel blij dat ik hem heb ontdekt
. Die fan made videogame-clip past er ook wel goed bij, waarom weet ik eigenlijk niet.
. Die fan made videogame-clip past er ook wel goed bij, waarom weet ik eigenlijk niet.
0
geplaatst: 25 januari 2009, 12:11 uur
Ik heb dit nummer ook pas ontdekt toen ik bezig was met de Atmosphere K.O. (deze komt er niet in voor hoor
). Ik heb hem ook op een gepindakaast unreleased album staan. Erg mooi nummer, met name de sfeer doet het 'em en daar draagt de videoclip haar steentje aan bij.
). Ik heb hem ook op een gepindakaast unreleased album staan. Erg mooi nummer, met name de sfeer doet het 'em en daar draagt de videoclip haar steentje aan bij.
0
geplaatst: 25 januari 2009, 12:15 uur
Staat ook gewoon op deze plaat. Zie er overigens een 4,5* staan die door niemand minder dan Monsta Kody is gegeven, dus dat beloofd opzich veel goeds
.
.
0
Gekkenhuis
geplaatst: 25 januari 2009, 12:22 uur
Ongelooflijk vet nummer. 8.8
Dat album was op het eerste gehoor ook absoluut niet slecht.
0
Rene1979
geplaatst: 25 januari 2009, 21:11 uur
Dit nummer is zo ongelovelijk vet!
Charon Don & Reef The Lost Cauze - Just wanna know!
0
Hypnotick
geplaatst: 25 januari 2009, 21:24 uur
Lekkere productie, aardige bijdrage van Reef en Charon Don splijt de track in tweeen met z,n heerlijke verse flow, die gast weet als geen ander hoe je moet rappen.
8,6
8,6
* denotes required fields.