Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 27 januari 2009, 23:01 uur
Is classic maar de beat is niet hetzelfde als het orgineel.
0
grimy_jason
geplaatst: 28 januari 2009, 22:25 uur
Doomsday Productions - Siccness
Die beat is echt ziek en helemaal mijn stijl van beats!!!!
0
Dj2Jelle
geplaatst: 28 januari 2009, 22:31 uur
7 voor de beat, 4 voor de rappers. Dan kom je op een 5,5 gemiddeld: VOLDOENDE!
0
lambf
geplaatst: 28 januari 2009, 23:30 uur
Voor de cliché klokken sample 1/10 voor de raps 2/10 voor de productie 6/10 dan kom je op een 3 gemiddeld, ONVOLDOENDE.
0
raffael77
geplaatst: 29 januari 2009, 08:50 uur
De beat gaat wel. 6
Raps lol. 1
dat wordt dus: 3,5
Raps lol. 1
dat wordt dus: 3,5
0
grimy_jason
geplaatst: 29 januari 2009, 18:38 uur
Raps zijn nu niet de meest ille lyrics die ik al gehoord heb maar die beat en die hele sfeer is echt helemaal mijn ding en ziek....
0
geplaatst: 29 januari 2009, 18:42 uur
Ook ik vind dit een vreselijke track, die beat vind ik al waardeloos met idd die cliché klokken. Van de rappers kan ik slechts Brotha Lynch waarderen, maar ook zijn lyrics zijn slecht.
2
2
0
geplaatst: 29 januari 2009, 18:43 uur
Ben helemaal niet op de hoogte van rap/hiphop....maar dit vond mijn vader vroeger "geen"muziek!!! Ik wel!!
http://nl.youtube.com/watch?v=yvw-NxMSL_A
http://nl.youtube.com/watch?v=yvw-NxMSL_A
0
Hypnotick
geplaatst: 29 januari 2009, 18:53 uur
Dat is dan ook helemaal ''geen muziek'' dus jou vader heeft gelijk wat dat betreft maar gelukkig is hiphop heel divers en heeft het veel meer te bieden dan dat soort domme eentonige rap hier een voorbeeld:
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 29 januari 2009, 18:56 uur
Doe eens normaal, verwijder je video maar, want Lambooza was eerder,
fockt op voor je. En ik persoonlijk vindt het erg dope
Old-Skool classic! 7,5
fockt op voor je. En ik persoonlijk vindt het erg dope

Old-Skool classic! 7,5
0
geplaatst: 29 januari 2009, 18:58 uur
Hypnotick schreef:
Dat is dan ook helemaal ''geen muziek'' dus jou vader heeft gelijk wat dat betreft maar gelukkig is hiphop heel divers en heeft het veel meer te bieden dan dat soort domme eentonige rap
Dat is dan ook helemaal ''geen muziek'' dus jou vader heeft gelijk wat dat betreft maar gelukkig is hiphop heel divers en heeft het veel meer te bieden dan dat soort domme eentonige rap
Dat is gewoon old skool hoor dude 
0
Hypnotick
geplaatst: 29 januari 2009, 19:02 uur
Idd dom, eentonig en muzikaal beperkt zijn de juiste definities voor old skool hiphop
0
geplaatst: 29 januari 2009, 19:05 uur
Hypno weet waar je muziek vandaan komt. Daarnaast vind ik het alles behalve eentonig en muzikaal beperkt, de raps zijn erg afwisselend en tekstueel is het interessant (Slick Rick in zijn beste tijd
) de energie spat er gewoon van af.
0
raffael77
geplaatst: 29 januari 2009, 20:53 uur
Hypnotick schreef:
Idd dom, eentonig en muzikaal beperkt zijn de juiste definities voor old skool hiphop
Dat zeggen alle zogenaamde hiphop fanaten.
Typisch een hiphop hater omdat je juist respect moet hebben voor oldschool ook al is het niet jou ding.
Trouwens waren ze die tijd heel erg hype.
Doug E Fresh is nu nog steeds 1 van de best beatboxers lol.
Slick Rick is nog steeds een meester storytelling mc.
Die status raken zij nooit meer kwijt maar de nieuwe garde moet maar afwachten of ze over 10 jaar nog zo status hebben als nu.
0
geplaatst: 29 januari 2009, 21:26 uur
0
geplaatst: 29 januari 2009, 21:32 uur
raffael77 schreef:
Typisch een hiphop hater omdat je juist respect moet hebben voor oldschool ook al is het niet jou ding.
Die status raken zij nooit meer kwijt maar de nieuwe garde moet maar afwachten of ze over 10 jaar nog zo status hebben als nu.
(quote)
En weer ben ik het helemaal eens met Raffael

0
geplaatst: 29 januari 2009, 21:44 uur
Hypnotick schreef:
Dat is dan ook helemaal ''geen muziek'' dus jou vader heeft gelijk wat dat betreft maar gelukkig is hiphop heel divers en heeft het veel meer te bieden dan dat soort domme eentonige rap hier een voorbeeld:
Yo Hypno, gecompliceerde raps en sample schilderijen zijn niet altijd superieur aan simpelere muziek. Het is maar net wat je leuk vindt. Als jij alleen dát helemaal de shit vindt, en hoe moeilijker het is om te maken de beter je het vindt, moet je het natuurlijk zelf weten. Maar ik heb het idee dat jij ook daadwerkelijk denkt dat je gelijk hebt. Uiteindelijk is het een kwestie van smaak. Als ik het Snorkel-themalied beter vind dan Bach heb ik natuurlijk alle recht om dat te vinden, en heb jij geen enkel argument om mij te ridiculiseren.

(Bij wijze van voorbeeld, ik vergelijk Slick Rick niet met de Snorkels)
0
Dj2Jelle
geplaatst: 29 januari 2009, 21:59 uur
raffael77 schreef:
Dat slaat nergens op, je kunt toch van het ene genre houden en van het andere niet. En als je respect moet hebben voor de oldskool moet je ook respect hebben voor de funk, soul en gospel?
0
geplaatst: 29 januari 2009, 22:05 uur
Als ik iemand tegenkom die ik niet ken geef ik hem geen hand omdat ik z'n vriend niet ben. Maar ik sla hem niet in z'n gezicht omdat ik hem respecteer. 

0
Dj2Jelle
geplaatst: 29 januari 2009, 22:11 uur
Als ik van snorkelen houd, dan ga ik geen fans van PSV de hand schudden indien MJ uit Eindhoven komt.
* denotes required fields.