Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2009, 22:17 uur
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 22 februari 2009, 22:17 uur
Is dit de Promo??:
That's That
Lightworks
Cellz
Ballskin
Angelz
That's That
Lightworks
Cellz
Ballskin
Angelz
0
geplaatst: 22 februari 2009, 22:21 uur
0
geplaatst: 22 februari 2009, 22:29 uur
8, beat past perfect bij DOOM, alleen jammer van de lange intro.
0
raffael77
geplaatst: 23 februari 2009, 10:10 uur
Seedorf schreef:
Idd een hele lange intro.
0
geplaatst: 24 februari 2009, 17:35 uur
Ik werd vandaag wakker met een enorme kater, heb nog net een cd in de speler kunnen doen, toen ik het volgende nummer hoorde voelde ik me meteen iets beter (heerlijk relaxt):
0
Dj2Jelle
geplaatst: 25 februari 2009, 17:23 uur
Ik zit eraan te denken om bij het nieuwe "Hiphop album van de week" topic een album van deze man te gaan posten:
Lewis Parker - Rise
Ik heb de Rise Rise EP (1996) van hem gedownload, slechts 3 nummers, maar ik was behoorlijk onder de indruk. Ik hoor zelden zulke ontspannende hiphop.
(Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in de andere 2 nummers: (1, 2)
Lewis Parker - Rise
Ik heb de Rise Rise EP (1996) van hem gedownload, slechts 3 nummers, maar ik was behoorlijk onder de indruk. Ik hoor zelden zulke ontspannende hiphop.
(Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in de andere 2 nummers: (1, 2)
0
Dj2Jelle
geplaatst: 26 februari 2009, 09:52 uur
Zijn er nog mensen die dit nummer willen beoordelen?
0
geplaatst: 26 februari 2009, 16:33 uur
Ja, maak 'm maar hiphop-album vd week. De verrassing is er wel af, maar als het even goed klinkt als dit: who cares. 8
0
Dj2Jelle
geplaatst: 26 februari 2009, 16:45 uur
Neee, sowieso niet dit album, dan wel een andere van hem.. Maar ik zit nog te twijfelen 

0
geplaatst: 28 februari 2009, 13:47 uur
Theo heeft vorig jaar met The Birth toch een van de betere mixtapes afgeleverd. En ook deze Say It Right vind ik de moeite.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 1 maart 2009, 22:02 uur
S.E.L.F. - Aether
Prachtig nummer. Vandaag het gehele album gedownload en het was smullen
Prachtig nummer. Vandaag het gehele album gedownload en het was smullen

0
geplaatst: 1 maart 2009, 23:05 uur
8.5 idd een leuk nummer, het album staat nog niet op MuMe volgensmij.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 2 maart 2009, 07:02 uur
Theo zou ik ook een 6je willen geven. Als mc wel oke, maar die beat spreekt me niet echt aan.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 2 maart 2009, 17:14 uur
Pooiertje schreef:
Gisterochtend aangevraagd, zal binnenkort wel op de site staan. Het album heet The Art & War of Misanthropic Philanthropy indien je het voor die tijd wilt beluisteren (wat ik je kan aanraden).
0
geplaatst: 2 maart 2009, 18:45 uur
ik wist niet waar ik het moest posten, maar hier ff snel een vraagje. Vandaag op het werk had ik hele tijd een sample in me hoofd, ik dacht als ik thuis ben ga ik dat nummer luisteren, maar ben vergeten welke nummer het is:S Het gaat om een track met die sample van "shine on" Een wijf zingt heelde tijd Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine Ooooooooooonnn. Je weet zeker welke track dat is. Alvast bedankt
0
geplaatst: 2 maart 2009, 18:48 uur
Nope, heb het gevoel dat ie van 9th wonder is(sampled best vaak zulke vocals), maar kan de track niet vinden.
0
geplaatst: 2 maart 2009, 18:53 uur
nega schreef:
ik wist niet waar ik het moest posten, maar hier ff snel een vraagje. Vandaag op het werk had ik hele tijd een sample in me hoofd, ik dacht als ik thuis ben ga ik dat nummer luisteren, maar ben vergeten welke nummer het is:S Het gaat om een track met die sample van "shine on" Een wijf zingt heelde tijd Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine Ooooooooooonnn. Je weet zeker welke track dat is. Alvast bedankt
Ik wed dat je deze bedoeld.ik wist niet waar ik het moest posten, maar hier ff snel een vraagje. Vandaag op het werk had ik hele tijd een sample in me hoofd, ik dacht als ik thuis ben ga ik dat nummer luisteren, maar ben vergeten welke nummer het is:S Het gaat om een track met die sample van "shine on" Een wijf zingt heelde tijd Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine Ooooooooooonnn. Je weet zeker welke track dat is. Alvast bedankt
0
geplaatst: 2 maart 2009, 18:53 uur
Thanks MJ. ik haat als ik niet weet waar ik een sample van ken, word ik echt gek van haha
0
geplaatst: 2 maart 2009, 19:49 uur
Even weer een Duitse flow,
Deze is van FLowin Immo et les freaks. Vroeger nog van F.A.B. (freaks association Bremen) op zich wel een coole track. Luister eens naar meer van deze excentrieke gasten die al vanaf de tachtiger jaren bezig zijn. Goede beats en goede flows (ook al is het Duits
).Als je Duits goed is zul je het met me eens zijn dat dit nummer tekstueel ontzettend sterk is!
Deze is van FLowin Immo et les freaks. Vroeger nog van F.A.B. (freaks association Bremen) op zich wel een coole track. Luister eens naar meer van deze excentrieke gasten die al vanaf de tachtiger jaren bezig zijn. Goede beats en goede flows (ook al is het Duits
).Als je Duits goed is zul je het met me eens zijn dat dit nummer tekstueel ontzettend sterk is!
0
Dj2Jelle
geplaatst: 3 maart 2009, 16:36 uur
2.
Irritante rapper, irritante beat, irritante clip, en ik versta dr niks van.
Irritante rapper, irritante beat, irritante clip, en ik versta dr niks van.

0
geplaatst: 3 maart 2009, 16:55 uur
In de productie zit lekker veel energie. Maar de rap spreekt mij totaal niet aan. Zijn flow en zijn stem weten me niet te pakken en doen wat kinderachtig aan.
Tekstueel zit het inderdaad wel goed in elkaar. Dus toch een voldoende
6/10
Tekstueel zit het inderdaad wel goed in elkaar. Dus toch een voldoende
6/10
* denotes required fields.