MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
Inderdaad weer een uitermate relaxed nummer van Kero One. Die stemvervorming op het eind had van mij niet gehoeven maar verder prima, krijgt van mij ook een 7,5.

Het andere nummer wat ook op youtube te beluisteren is (When the Sunshine Comes) vind ik trouwens nog iets lekkerder.

Dj2Jelle
Goed nummer (klote clip) 7,5

Ik vind het wel een fijne clip, mag er graag naar kijken (gewoon lekker eenvoudig).

RedLightCityBoy
Ook 7.5

Lekker nieuw nummertje, gewoon typisch Kero One, dope!

Frostyx
Kennen jullie boxer Roy Jones Jr? Die rapt ook best wel aardig

Can't Be Touched:

De productie is al vreselijk, ik hou echt niet van dit soort 'club bangers'. Als bokser ken ik hem niet maar hopelijk is hij daar beter in dan in rappen anders ligt hij er binnen 5 seconden knock out uit. Tekstueel is het echt om te janken en zijn flow is al even vreselijk, hij roept maar wat.

1

Wel mooie danspasjes Komt zijn voetenwerk van het boksen toch nog van pas.

Frostyx
Als bokser was hij heel goed.
"I'm like Roy in the ring
I can't lose"
De lyrics zijn niet zo best maarja ik vind hem af en toe wel lekker klinken, als ik er zin in heb that is

Dj2Jelle
Sorry voor die laatste 6 minuten.

Kent iedereen wel:

AOTP - Dump The Clip

RedLightCityBoy
7 Lekker energie volle rappers, en een leuke beat. Niet geheel mijn stijl maar wel zeer aardig.

raffael77
geweldig nummer. Voor mij ook 1 van de betere van dat album.

8

Relax
AOTP maar niet Army of the Pharao's ??

ManMonster
Jawel, van de tweede cd..

6.5/10
Beat meer dan ok, teksten zijn niet mijn ding, Esoteric doet het nog wel goed maar die anderen kan ik amper naar luisteren incl Celph Titled (ik weet dat velen hem wel goed vinden maar het is absoluut niks voor mij).

6/10

Heb echt weinig met die gladiatorenbeats. Over the top vind ik.

Virtuoso - Guaranteed

RedLightCityBoy
7.5

Fijn nummer. Fijne, frisse productie en Virtuoso heeft een fijn geluid. Ik moet snel eens een album van hem checken.

8

Mooi nummer, en dan heb ik het vooral over de productie die wordt begeleid door nde rapper.

Dj2Jelle
7

8, top natuurlijk.

RedLightCityBoy
Sound Providers - Braggin' and Boasting

Hey mijn nummer 479 . Dit was wat ik er bij zei:

Wow, als alle muziek zo was dan zag de wereld er prachtig uit; laid-back ten top. Ik ken weinig platen die zo ontzettend soulvol zijn, de fijne raps zijn al geweldig maar die productie overstijgt zowat alles.

9,8

Rene1979
8,5 lekkere track! Van welk album komt dit?

RedLightCityBoy
Van dit album

Dj2Jelle
Ben niet zo goed met getallen achter de komma: 9

Beste track van dat geweldige album, krijgt van mij een 10!

Voor degenen die niet bekend zijn met het album, check ook meteen dit nummer. Wat mij betreft bijna net zo goed.

lambf
Wel leuk, maar de beat past er niet bij. 7,3

Niet mijn ding, maar toch wel aardig goed.

7

Gast
geplaatst: vandaag om 12:59 uur

geplaatst: vandaag om 12:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.