Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2009, 09:23 uur
0
geplaatst: 19 april 2009, 11:47 uur
Abstract Tribe Unique - Yep!
Ik kwam deze clip net tegen op youtube, want ik zocht de nieuwe clip van Abstract Rude. Ik kende dit relaxte nummer nog niet.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 19 april 2009, 11:56 uur
Abstract Rude - Yep:
Deze vind ik echt dope. Lekkere mellow beat, fijne MC al met al een 7.8
Nieuwe Abstract Rude:
Fijne clip aardige muziek, beetje eentonig, maar ook wel weer chill.
7.0
Deze vind ik echt dope. Lekkere mellow beat, fijne MC al met al een 7.8
Nieuwe Abstract Rude:
Fijne clip aardige muziek, beetje eentonig, maar ook wel weer chill.
7.0
0
geplaatst: 19 april 2009, 11:57 uur
Oeps ik dacht dat we in het video topic zaten... heb mijn video weggehaald
.
Nummer van ATU: lekkere productie en ook een zeer fraaie clip. Ja ik ben wel benieuwd naar meer nummers van ATU, alhoewel ik de raps niet zo geweldig vind:
7,25
.Nummer van ATU: lekkere productie en ook een zeer fraaie clip. Ja ik ben wel benieuwd naar meer nummers van ATU, alhoewel ik de raps niet zo geweldig vind:
7,25
0
geplaatst: 19 april 2009, 11:59 uur
Pff ik wou het nieuwe nummer net beluisteren en floep hij is weg. 
Yep!: Lekker relaxed nummer, aangename stem ook. Die beat komt wel heel erg bekend voor, vooral de bas maar ik kan er even niet opkomen waarvan. 7
Edit: Sucka Nigga van ATCQ natuurlijk.
Zijn er albums van Abstact Rude aan te raden? Op mume staat er namelijk bijna niets bij de albums.

Yep!: Lekker relaxed nummer, aangename stem ook. Die beat komt wel heel erg bekend voor, vooral de bas maar ik kan er even niet opkomen waarvan. 7
Edit: Sucka Nigga van ATCQ natuurlijk.
Zijn er albums van Abstact Rude aan te raden? Op mume staat er namelijk bijna niets bij de albums.
0
geplaatst: 20 april 2009, 23:50 uur
Vraag:
Waarom heeft ineens tweederde van de 'hiphopleden' dezelfde gebruikersafbeelding?
Waarom heeft ineens tweederde van de 'hiphopleden' dezelfde gebruikersafbeelding?
0
geplaatst: 21 april 2009, 15:41 uur
Die mannen zijn nu allemaal lid van Insane Clown Posse
Het zijn echte Juggalo's geworden
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 21 april 2009, 15:52 uur
Jorge-E schreef:
You just can't imagine how much bitches where having...

0
geplaatst: 21 april 2009, 17:15 uur
Jorge-E schreef:
Dit zou heel goed mogelijk zijn.
Ware het niet dat ik met mijn haviksogen kan zien dat die gast op de foto een gast is die op die gast van Good Charlotte lijkt. En dan is het altijd Slug. Concluderend kan ik dus zeggen dat er een soort MusicMeter-sekte omtrent Slug is ontstaan. Dat idee wordt nog eens bevestigd doordat het laatstgeplaatste nummer er een is van een groep waarvan Slug ook deel uitmaakte.
Het is vreselijk.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 21 april 2009, 17:20 uur
Ik heb deze avatar niet bepaald omdat ik Slug zo goed vind (ik walg van die gozer) maar meer omdat zijn clown stijl mij wel weet te fascineren........
0
geplaatst: 21 april 2009, 17:20 uur
Sjaakspeare schreef:
Het is vreselijk.
(quote)
Het is vreselijk.
Meen je dat nou?
0
geplaatst: 21 april 2009, 17:27 uur
8,5
En voor vragen over de avatars en latijnse namen die de users in hun profiel hebben staan, verwijs ik jullie naar Dj2Jelle of R&P (stuur dus maar een PM). Verder maak ik er niet te veel woorden over vuil want dan moeten de Mods weer vegen
.
En voor vragen over de avatars en latijnse namen die de users in hun profiel hebben staan, verwijs ik jullie naar Dj2Jelle of R&P (stuur dus maar een PM). Verder maak ik er niet te veel woorden over vuil want dan moeten de Mods weer vegen
.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 21 april 2009, 17:31 uur
Stapler schreef:
RLCB waarom walg je van hem?
RLCB waarom walg je van hem?
Tja, moeilijk uit te leggen...ik vind zijn stem geluid echt heel erg simpel en eentonig. Hij maakt sommige melodien met zijn stem tijdens het rappen, en dat vind ik niet echt goed. Verder spreken zijn teksten met niet altijd aan.
0
geplaatst: 21 april 2009, 18:42 uur
Ik meende daar net zoveel van als van de rest van dat bericht.
0
geplaatst: 21 april 2009, 20:21 uur
RedLightCityBoy schreef:
Tja, moeilijk uit te leggen...ik vind zijn stem geluid echt heel erg simpel en eentonig. Hij maakt sommige melodien met zijn stem tijdens het rappen, en dat vind ik niet echt goed. Verder spreken zijn teksten met niet altijd aan.
(quote)
Simpel en eentonig stemgeluid, ben je niet in de war met meneer Doom?
0
geplaatst: 22 april 2009, 00:11 uur
Hoe kan een stemgeluid uberhaupt simpel zijn? Zou Ron Brandsteder, met zijn typerende stemgeluid, dan in ieder geval over 1 MC-kwaliteit beschikken? Jullie bedoelen de intonatie, neem ik aan.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 22 april 2009, 00:57 uur
Ik bedoelde eigenlijl niet simpel maar te standaard. En nee Doom is nou niet een goed voorbeeld van een simpel een eentonig stemgeluid. Toen ik net als jou niks kon met Doom vond ik hem ook erg eentonig etc. maar nu begrijp ik pas echt hoeveel hij kan.
0
geplaatst: 22 april 2009, 14:12 uur
Black Thought & J Dilla back in the day
Wil je weten wie er gesampled wordt, check het 'Maak kennis met Soul/Funk'-topic.
Wil je weten wie er gesampled wordt, check het 'Maak kennis met Soul/Funk'-topic.
0
geplaatst: 22 april 2009, 14:41 uur
Komt me bekend voor. Vind de sample bij Everliven Sound veel leuker gebruikt.
0
geplaatst: 22 april 2009, 15:01 uur
Daar is het idd beter gebuikt, maar je zou het origineel eens moeten horen...
Deze track is trouwens maar een demo ofzoiets.
Deze track is trouwens maar een demo ofzoiets.
0
geplaatst: 23 april 2009, 20:42 uur
Nog maar eens een nummer van een zeer interessant album dat blijkbaar doodgewoon op deze site staat:
Shape of Broad Minds - Buddafly Away
Shape of Broad Minds - Buddafly Away
0
geplaatst: 23 april 2009, 20:45 uur
Black Thought - Please Don't Go
6,0 Ik kende dit nummer al veel langer, en het begint heel snel te vervelen. Riq G's flowt hier niet zoals hij kan, en de beat is slaapverwekkend simpel. Desondanks klinkt het niet slecht. Alhoewel, wel ten opzichte van wat je gewend bent bij het horen van BT's flow.
6,0 Ik kende dit nummer al veel langer, en het begint heel snel te vervelen. Riq G's flowt hier niet zoals hij kan, en de beat is slaapverwekkend simpel. Desondanks klinkt het niet slecht. Alhoewel, wel ten opzichte van wat je gewend bent bij het horen van BT's flow.
* denotes required fields.