Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
Rene1979
geplaatst: 9 april 2009, 11:20 uur
Rudy and the Rhetoric - The Gutterbrook (2008)
even een linkje omdat er op youtube niet wat te vinden is over deze mannen. Hij is wel te pindakazen.. Leuk album
EDIT: is een MuMe link
even een linkje omdat er op youtube niet wat te vinden is over deze mannen. Hij is wel te pindakazen.. Leuk album
EDIT: is een MuMe link
0
geplaatst: 9 april 2009, 23:17 uur
Ik heb wederom een nummer gevonden dat ik vet vind, en dat niet terug te vinden is op deze site:
Chain of Command - The System
Dikke, vette UK-hiphop is het.
Chain of Command - The System
Dikke, vette UK-hiphop is het.
0
geplaatst: 9 april 2009, 23:50 uur
Ik heb nog twee andere 'primeurs' in petto overigens. Misschien is het een idee om ook een 'kijl-hier-je-zooi-die-vet-is-maar-niet -op-MusicMer-staat-topic' te starten?
0
geplaatst: 11 april 2009, 18:14 uur
Jawel hoor
. Wel geinige mix, maar heb liever het origineel van Rise en gewoon de instrumentals van Emancipator.
. Wel geinige mix, maar heb liever het origineel van Rise en gewoon de instrumentals van Emancipator.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 11 april 2009, 20:19 uur
Er is hier een 24 uurs regeling, dat wilt zeggen dat de volgende video pas 24 uur na de vorige mag komen
.
.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 12 april 2009, 23:17 uur
RedLightCityBoy schreef:
10!!!
Al tijden 1 van mijn favo hip-hop nummers. Madlib heeft die sample ziek geflipt en Kazi is gewoon een dope mc, met (een) sterk(e) flow/lyrics.
10!!!
Al tijden 1 van mijn favo hip-hop nummers. Madlib heeft die sample ziek geflipt en Kazi is gewoon een dope mc, met (een) sterk(e) flow/lyrics.
0
Improvision
geplaatst: 12 april 2009, 23:36 uur
Excuses! Ik check het topic slechts af en toe.
Deze dan?
Deze dan?
0
Dj2Jelle
geplaatst: 13 april 2009, 17:16 uur
Bij 0:49 zegt hij: Je ne sais pas (Ik weet het niet), en dat is het enige stukje dat ik versta
. Wel een mooie productie. Niet gesampled neem ik aan?
6 (voldoende)
. Wel een mooie productie. Niet gesampled neem ik aan?6 (voldoende)
0
geplaatst: 13 april 2009, 22:36 uur
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Vind de beat (van Dopaganda) echt heel erg vet.
Risskant - Cirkel van Dromen
Risskant - Cirkel van Dromen
0
geplaatst: 13 april 2009, 22:46 uur
Baloji's 'Hotel Impala' is een van de beste Belgische Hiphop-albums aller tijden, al zegt dat weinig. Maar het is ook mijn favoriete album van 2007. Prachtig nummer dit en het accent van Gabriel Rios is best charmant. Inderdaad geen gesample dus. Het nummer gaat zo'n beetje over zijn tijd in een pleeggezin en over het aanpassen aan het nieuwe leven in een vreemd land. Heel mooi: een 9.
0
geplaatst: 14 april 2009, 08:52 uur
Ik vind de rapper totaal niet bij de beat passen. Tekstueel vind ik het niet echt boeiend en qua niveau best aardig. Z'n stem vind ik persoonlijk erg mooi en z'n flow is 'gewoon goed. De beat daarin tegen vind ik erg sterk. 7*******
0
Rene1979
geplaatst: 16 april 2009, 00:55 uur
rudy and the rhetoric (ALBUM OUT NOW!) op MySpace Music – Gratis gestreamde MP3’s, foto’s en Videoclips
Nog eenmaal vraag ik aandacht voor Rudy and the Rhetoric.
Op Hun Myspace (linkie) kan je een paar tracks van hun debuut de Grutterbook luisteren. Het album staat hier op MuMe Rudy and the Rhetoric - The Gutterbrook (2008)
En als je geen link kan vinden PM me dan
Het is echt wel de moeite waar hun muziek te tjekken.
Er zijn nu 4 stemmen op het album met een gemiddelde van 4.5
Nog eenmaal vraag ik aandacht voor Rudy and the Rhetoric.
Op Hun Myspace (linkie) kan je een paar tracks van hun debuut de Grutterbook luisteren. Het album staat hier op MuMe Rudy and the Rhetoric - The Gutterbrook (2008)
En als je geen link kan vinden PM me dan
Het is echt wel de moeite waar hun muziek te tjekken.
Er zijn nu 4 stemmen op het album met een gemiddelde van 4.5
0
ManMonster
geplaatst: 16 april 2009, 14:32 uur
Hoewel de rappers wel gekend zullen zijn door de meesten (Arsonists) denk ik dat het nummer nogal onbekend is (staat op de mixture mixtape van Q-Unique):
Q-Unique & Swel 79 - Dangerous
Q-Unique & Swel 79 - Dangerous
0
Rene1979
geplaatst: 16 april 2009, 18:49 uur
Q Unique heeft veel betere tracks...
Niet slecht maar ook niet supergoed.
6
Niet slecht maar ook niet supergoed.
6
0
Dj2Jelle
geplaatst: 17 april 2009, 18:52 uur
Dit nummer heb ik al een paar dagen in mijn hoofd
.
Jazz Addixx - Hip Hop
.Jazz Addixx - Hip Hop
0
A-Wax
geplaatst: 18 april 2009, 01:21 uur
Maken Jullie Nu Pas Kennis Met Rap? Rap Zit In Me Zwarte Bloed.
0
Rene1979
geplaatst: 18 april 2009, 04:57 uur
A-Wax schreef:
Bij mij ook maar ben zo blank als een gek....

* denotes required fields.