MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
ManMonster
Jezus, anders gaan jullie wat overdrijven... Gaat dus over zijn film (Bad Biology) en gaat normaal gezien op de soundtrack komen (die raar genoeg nog niet uit is aangezien de film er al een tijdje is).

Wacht ook al een tijd op die soundtrack. Kan overigens wel snappen dat mensen die track bagger vinden; R.A. moet je maar liggen (vind hem zelf wel aardig daar, maar hij is dan ook een van mijn favo MC's) en de beat is niet bepaald hoogstaand.

MJ_DA_MAN schreef:
R.A. moet je maar liggen.

Idd, en dat is echt niet overdreven ofzo hoor. Ik kan gewoon niet luisteren naar die gast.

raffael77
Kut stem Net een verkouden method man hahaha

Nu je dat zegt, zo klinkt ie in principe wel maar dan niet slecht, integendeel.

Leak Bros (Tame One & Cage) - Waterworld

The High & Mighty - Dirty Decibels ft. Pharoahe Monch

RedLightCityBoy
Leak Bros: 7.25
The High & Mighty: 8
Zeph & Azeem: 7.5

Homeboy Sandman ft. P.CASSO - Wise Up

RedLightCityBoy
7.5

RedLightCityBoy
en wat vinden jullie van deze?

Vet, maar niet doper dan Johannes. Ik ben niet zo'n bewonderaar van deze megakliek, zoals eigenlijk bij de meeste gigantische ensembles. Ik erger me namelijk altijd aan de aanwezigheid van de grote hoeveelheid mindere MC's. En dan bedoel ik dat relatief binnen de groep zelf; ik wil altijd gewoon de beste twee, drie uit de hiërarchie die er altijd, onvermijdelijk is, horen, zonder aanhangsels. Hier wordt deze ergernis vereffend door de heerlijk mysterieuze, ietwat psychedelische beat. 7,8.

raffael77
Grappig nummertje lol. Ik vind dat het meisje links wel een betere flow heeft en aangename stem heeft. Jammer dat ze zo nep beat gebruiken.
Het leuke van de dame rechts is dat ze een agressieve rap stijl heeft. Ook haar gezichts expressie vind ik ook leuk alsof ze het ook echt meent.

6

Haha best grappig. Die linker heeft idd een betere flow, maar die stopt soms teveel woorden in een zin.
raffael77 schreef:
Ook haar gezichts expressie vind ik ook leuk alsof ze het ook echt meent.
Ja idd. Zij toont meer emotie.

Deze video van hun is ook grappig. In de video figureren niet zo bekende acteurs.
YouTube - Present Face by Garfunkel and Oates

Sjaakspeare schreef:
Vet, maar niet doper dan Johannes.

raffael77
1 van hun beste tracks. Ik ken dat album en zoveel goed staat er niet.

Nog wel dat nummertje met Jeru is ook goed.

raffael77
8

Dj2Jelle
raffael77 schreef:
Ik vind dat het meisje links wel een betere flow heeft

Zij rapt niet eens

Nummer van Funkymonk is lekker

raffael77
Dj2Jelle schreef:
(quote)

Zij rapt niet eens

Nummer van Funkymonk is lekker

Waar heb jij het over dan?

Ik zie toch dat ze rapt. Ik bedoel haar met dat groene truitje

Laat ik ook eens een videotje aan dit onderwerp toevoegen. Het is al redelijk oud en ik dacht dat het zou blijven bij dit ene underground-hitje, maar op MuMe zag ik dat hij toendertijd een EP heeft uitgebracht. En gelukkig zag ik onlangs dat hij een album met Danger Mouse heeft uitgebracht die ik inmiddels in mijn bezit heb.

Ik heb het over Jemini The Gifted One - Funk Soul Sensation.

Let op: dit is 1 MC die 2 verschillende stemmen produceert!

YouTube - Jemini the Gifted One - Funk Soul Sensation

Sjaakspeare schreef:
Vet, maar niet doper dan Johannes.

Hahah Geniaal weer hoor Sjaak.

Social_Mask
Sterk nummer van Walkin' Large, samen met When I Flow ook het beste wat dat album te bieden heeft. Krijg gelijk weer zin in die boombap beats na het horen van dat nummer .

Atmosphere - Bleed

Ben geen atmosphere fan, dus ga niet stemmen. Funky Soul sensation is idd een lekker swingend plaatje. Heel die EP is trouwes goed. (voor wie hem nog niet gechecked heeft...)

raffael77 schreef:
1 van hun beste tracks. Ik ken dat album en zoveel goed staat er niet.

Nog wel dat nummertje met Jeru is ook goed.

Ik vind dat je dat album dan toch nog eens een keer moet beluisteren! Sowieso de plaat vande zomer bij mij Hebhem al besteld op Amazon.de

He dit Atmosphere nummer kende ik nog niet.
Goed nummer 8.5.

ManMonster
Invincible - Ropes

Lelijke beat.

raffael77

Wat is er nou mis met de beat.

Ik vind de beat wel aardig. Niet bijzonder, daarvoor is hij te weinig melodisch en/of mysterieus. Maar de meeslependheid en het redelijk ongebruikelijke geluid zijn vet.

En zij... zij is half man half amazing.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.