Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 7 september 2009, 18:04 uur
Double XX Posse: 8, erg fijn nummer.
DMG: 7, beetje een doorsnee rapper.
DMG: 7, beetje een doorsnee rapper.
0
geplaatst: 8 september 2009, 15:58 uur
El-P - How to Serve Man
Van de nieuwe Def Jux compilatie plaat.
Komt waarschijnlijk op El's nieuwe album.
Van de nieuwe Def Jux compilatie plaat.
Komt waarschijnlijk op El's nieuwe album.
0
geplaatst: 8 september 2009, 22:28 uur
How El-P - To Serve Man: 7-
Op zich vind ik het nummer wel lekker, maar de beat (robotachtig) en El-P vind ik ook weer een beetje botsen. Toch flowt El-P prima.....denk dat ik gewoon de gouden combi van Company flow mis. Een heel album met dergelijke productie zou mij gaan vervelen. Voor 1 nummer is het net leuk genoeg.
Op zich vind ik het nummer wel lekker, maar de beat (robotachtig) en El-P vind ik ook weer een beetje botsen. Toch flowt El-P prima.....denk dat ik gewoon de gouden combi van Company flow mis. Een heel album met dergelijke productie zou mij gaan vervelen. Voor 1 nummer is het net leuk genoeg.
0
geplaatst: 9 september 2009, 12:42 uur
Van mij mag je best 2 nummers in een keer posten. Maar wie ben ik..........???
Up Hygh: 6. Begint veelbelovend, maar ik vind de zang niet passen en het nummer eigenlijk inkakken. Jammer.
Battlestar: 6.5. Orgineel, maar ik vind de robotstemmetjes irritant. De productie 'mist wat' alleen kan ik niet zeggen wat dat dan is. Maar, nogmaals, het is wel een orgineel soort nummer.
Up Hygh: 6. Begint veelbelovend, maar ik vind de zang niet passen en het nummer eigenlijk inkakken. Jammer.
Battlestar: 6.5. Orgineel, maar ik vind de robotstemmetjes irritant. De productie 'mist wat' alleen kan ik niet zeggen wat dat dan is. Maar, nogmaals, het is wel een orgineel soort nummer.
0
geplaatst: 9 september 2009, 21:54 uur
Up Hygh: wel lekker, 6
Battlestar: 7, beat is een beetje raar, en Elzhi doet 't veel beter dan Phat Kat. Vette stem heeft hij ook.
Battlestar: 7, beat is een beetje raar, en Elzhi doet 't veel beter dan Phat Kat. Vette stem heeft hij ook.
0
geplaatst: 10 september 2009, 16:07 uur
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Een youtube-rapper die in mijn ogen aardig wat skills heeft en niet veel onder doet voor bekende(re) mc's. Oordeel zelf:
0
geplaatst: 10 september 2009, 17:16 uur
Ken die gast van meerdere filmpjes. Misschien rapt hij op onze niuewe tape XD
0
geplaatst: 10 september 2009, 17:40 uur
En ik maar denken dat Eminem een puf zou laten tijdens een interview 

0
geplaatst: 11 september 2009, 12:03 uur
Dit is een beetje luchtige hiphop, maar daarom nog niet per se minder goed:
The Afros - Feel It.
YouTube - The Afros - Feel It
The Afros - Feel It.
YouTube - The Afros - Feel It
0
Mb.
geplaatst: 12 september 2009, 11:47 uur
Ik gooi der ff een klassiekertje in, maar daarom niet minder goed;
Reverend Run, echt... wat een baas. Zo rappen ze m' niet meer!

Reverend Run, echt... wat een baas. Zo rappen ze m' niet meer!

0
geplaatst: 12 september 2009, 12:18 uur
Tja, wat kan je dergelijke nummers van dergelijke grootmeesters in de hiphop geven: 9 of iets in die richting.
0
Mb.
geplaatst: 13 september 2009, 14:41 uur
En we trekken 'm door met wat typische feel good van de Canadees Classified.
0
geplaatst: 13 september 2009, 17:19 uur
Op de 1 of andere manier ligt dit me niet zo.
Miss omdat ik niet zo'n Phil Collins fanatiek ben...
6
Miss omdat ik niet zo'n Phil Collins fanatiek ben...
6
0
geplaatst: 13 september 2009, 17:56 uur
Wat een slechte beat en refrein.
4
Classified was 3 à 4 jaar geleden en daarvoor een stuk beter:
4
Classified was 3 à 4 jaar geleden en daarvoor een stuk beter:
0
Mb.
geplaatst: 13 september 2009, 21:20 uur
Ik ben bekend met zijn discografie. Zijn laatste album behoort tot zijn slechtste, maar ik vind niet dat je kan stellen dat de man vroeger een stuk beter was. Wel dat Classified een wat toegankelijkere richting is opgegaan. Zijn beste album was in mijn mening zijn een na laatste (Hitch Hikin' Music), en die was inderdaad 3 jaar geleden uitgebracht - dus geef ik je toch nog deels gelijk. Ach tsjah, meningen eh'. 

0
geplaatst: 14 september 2009, 13:17 uur
Vond het nummer Anybody Listen niet zo belachelijk, maar wel iets te commercieel klinken. Leuke clip overigens: 6
Dat oudere nummer vind ik eigenlijk ook niet echt speciaal. Het klinkt wel rauwer, maar daarmee vind ik het nog niet echt een nummer om te onthouden: 6,5
Dat oudere nummer vind ik eigenlijk ook niet echt speciaal. Het klinkt wel rauwer, maar daarmee vind ik het nog niet echt een nummer om te onthouden: 6,5
0
geplaatst: 14 september 2009, 13:19 uur
Dit vind ik wel een lekker nummer:
Mr. J Medeiros - Silent Earth (Omega Watts remix). Ben benieuwd naar jullie mening.
YouTube - Mr J. Medeiros - Silent Earth (Ohmega Watts remix)
Mr. J Medeiros - Silent Earth (Omega Watts remix). Ben benieuwd naar jullie mening.
YouTube - Mr J. Medeiros - Silent Earth (Ohmega Watts remix)
0
Mb.
geplaatst: 14 september 2009, 15:03 uur
Gebruik [embed]url[/embed] volgende keer, principal. Is gewoon handiger.
Ik vind het nummer wel redelijk, maar op lange termijn denk ik dat ik mezelf ga irriteren aan de productie (dat heb vaak met Ohmega Watts producties) want hij staat erg hard en die (wat is het?) trompetten ofzo konden wat minder.. Sowieso lijkt die beat de rapper te overschaduwen. Bescheiden 6'je.
Overigens, de groep 'The Procussions' bestaat niet meer toch?
Ik vind het nummer wel redelijk, maar op lange termijn denk ik dat ik mezelf ga irriteren aan de productie (dat heb vaak met Ohmega Watts producties) want hij staat erg hard en die (wat is het?) trompetten ofzo konden wat minder.. Sowieso lijkt die beat de rapper te overschaduwen. Bescheiden 6'je.
0
geplaatst: 14 september 2009, 15:50 uur
Ik ben eigenlijk toevallig in de winkel tegen het album van Mr. J. Medeiros aangelopen. Ken zijn achtergrond niet (heb me niet verdiept). Ik las hier op MuMe wel dat hij uit de groep The Procussions komt, maar of deze nog bestaat kan ik je niet beantwoorden. Er zijn vast wel mensen op MuMe die daar info over hebben.
0
geplaatst: 15 september 2009, 17:04 uur
Een van mijn favoriete vrolijke, uptempo, funky hiphop-nummers. Brand New Heavies feat. The Pharcyde - Soul Flower.
0
Mb.
geplaatst: 15 september 2009, 18:24 uur
Een 7.75 voor deze sfeervolle ziel-bloem! Dit kan ik waarderen. 

0
geplaatst: 16 september 2009, 18:00 uur
Mb. schreef:
Ik ben bekend met zijn discografie. Zijn laatste album behoort tot zijn slechtste, maar ik vind niet dat je kan stellen dat de man vroeger een stuk beter was. Wel dat Classified een wat toegankelijkere richting is opgegaan. Zijn beste album was in mijn mening zijn een na laatste (Hitch Hikin' Music), en die was inderdaad 3 jaar geleden uitgebracht - dus geef ik je toch nog deels gelijk. Ach tsjah, meningen eh'.
Ik vind Boy Cott In the Industry zijn beste album. Hitch Hikin' vond ik al minder worden. Hij is idd de wat toegankelijkere kant opgegaan, daarom vind ik het gewoon minder goed.Ik ben bekend met zijn discografie. Zijn laatste album behoort tot zijn slechtste, maar ik vind niet dat je kan stellen dat de man vroeger een stuk beter was. Wel dat Classified een wat toegankelijkere richting is opgegaan. Zijn beste album was in mijn mening zijn een na laatste (Hitch Hikin' Music), en die was inderdaad 3 jaar geleden uitgebracht - dus geef ik je toch nog deels gelijk. Ach tsjah, meningen eh'.
principal2000 schreef:
Mb. schreef:
Goed nummer. Die trompet sample vind ik goed. Die beat overheerst idd wel een beetje. Een 7.5.Ik vind het nummer wel redelijk, maar op lange termijn denk ik dat ik mezelf ga irriteren aan de productie (dat heb vaak met Ohmega Watts producties) want hij staat erg hard en die (wat is het?) trompetten ofzo konden wat minder.. Sowieso lijkt die beat de rapper te overschaduwen. Bescheiden 6'je.
The Procussions zijn idd gestopt.
Brand New Heavies, vrolijk nummer. 8
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 16 september 2009, 18:07 uur
En hier is ie dan, het beste hiphop nummer allertijden!! 

0
geplaatst: 16 september 2009, 18:10 uur
Nu meer drama, na zo'n vrolijk nummer.
Ik vind die piano melodie erg vet. Qwazaar (2e verse) is mijn favo mc op deze track. Die heeft zo'n coole stem en flow.
Edit: Oh net te laat. Naja ik laat hem maar staan.
Ik vind die piano melodie erg vet. Qwazaar (2e verse) is mijn favo mc op deze track. Die heeft zo'n coole stem en flow.
Edit: Oh net te laat. Naja ik laat hem maar staan.
0
geplaatst: 16 september 2009, 23:01 uur
The strive en soulflower zijn classics; allebei een 9.
Onry ozzborn klinkt een beetje zwaarmoedig; maar toch niet slecht; 7
Onry ozzborn klinkt een beetje zwaarmoedig; maar toch niet slecht; 7
0
geplaatst: 17 september 2009, 13:32 uur
Example: 7. Relaxte beat en eigenlijk geldt dat voor het hele nummer. Er had iets meer afwisseling in het nummer gekund.
Onry Ozzborn: 7,5. Ook hier vind ik het een goede beat, maar het nummer is ietsje aan de lange kant.
Onry Ozzborn: 7,5. Ook hier vind ik het een goede beat, maar het nummer is ietsje aan de lange kant.
* denotes required fields.