Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 21 november 2009, 21:10 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Laten we onze meningen bundelen en een straal creëren die de wereld kan vernietigen.
Laten we onze meningen bundelen en een straal creëren die de wereld kan vernietigen.
Ik moest hardop lachen.

0
geplaatst: 23 november 2009, 10:05 uur
Apollo 440: 7,5. Met de Beatnuts ben je bijna verzekerd van goede beats, blijkt ook hier weer. Iets teveel een party-track om een 8 of hoger te scoren. Raps zijn inhoudelijk so-so (trademark van The Beatnuts).
Rockbottom: 7-. Prima nummer, maar ik denk dat een album vol met dit soort nummers saai wordt.
Rockbottom: 7-. Prima nummer, maar ik denk dat een album vol met dit soort nummers saai wordt.
0
geplaatst: 23 november 2009, 16:24 uur
Melodious Monk - Ain't Nothing Changed
(van Ghetto Blues uit 2009)
Vind het zelf een heerlijk lied, lekker basic, goede hiphop.
(van Ghetto Blues uit 2009)
Vind het zelf een heerlijk lied, lekker basic, goede hiphop.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 23 november 2009, 17:30 uur
Harco schaam je, en daarnaast lekker nummer idd Chrisseh. De break geeft een beetje een slordig gevoel maar dat is juist lekker in dit geval. Rappers klinken ook goed
.
.
0
geplaatst: 24 november 2009, 21:03 uur
Ain't Nothing Changed: 7
Mooie, rommelige, volle, gevarieerde beat, sterk in elkaar gezet refrein, maar gezapige schapenraps met sullige teksten.
Mooie, rommelige, volle, gevarieerde beat, sterk in elkaar gezet refrein, maar gezapige schapenraps met sullige teksten.
0
geplaatst: 25 november 2009, 10:41 uur
Melodious Monk: 8-. Erg fijne beat en de flow is hier goed op aangepast. Ik vind de tekst wel okay. Ben wel van de reminisce-raps.
0
geplaatst: 25 november 2009, 11:00 uur
Voor 2pacalypse Now! Sorry voor het slecht geluid. Er is gewoon nog geen betere versie gelekt.
0
geplaatst: 25 november 2009, 19:36 uur
2Pac zoals ik hem goed vond! Dus voor al die east-west crap. Ook qua beat uitstekend: 8,5.
0
Rene1979
geplaatst: 27 november 2009, 02:49 uur
In mijn ogen een van de beste groepen die er ooit zijn geweest
RIP Camu Tao
0
geplaatst: 28 november 2009, 22:37 uur
Ontzettend goed nummer. Moet het album van MHZ nodig checken.
Proof - Lois Lane
Nummer staat op de EP Anywhere uit 1996
Proof - Lois Lane
Nummer staat op de EP Anywhere uit 1996
0
geplaatst: 30 november 2009, 15:07 uur
Een echte Canadian Posse cut:
Rhythmicru - We Have Come For Your Children
Ik moest er even aan wennen en niet elke MC is even constant, maar de beat 'bangt' toch wel.
Rhythmicru - We Have Come For Your Children
Ik moest er even aan wennen en niet elke MC is even constant, maar de beat 'bangt' toch wel.
0
geplaatst: 30 november 2009, 15:20 uur
Canada kent momenteel een leuke/frisse hiphopscene met onder meer Ghettosocks, Timbuktu, Moka Only, Factor, Notes to Self, D-Sisive en noem ze verder maar op. Ghettosocks is wel het beste op We Have Come For Your Children. Ik ben het helemaal eens met Chrisseh, niet elke mc is even dope op het nummer - maar dat stoort niet eens, het gemiddelde niveau ligt namelijk wel erg hoog - de beat is zeker dope. 
8

8
0
Mb.
geplaatst: 1 december 2009, 15:32 uur
Timbuktu is Zweeds, R&P.
Ik geef deze posse cut een 7.5 overigens; die uncle' swaggert hem als een gek.
Ik geef deze posse cut een 7.5 overigens; die uncle' swaggert hem als een gek.

0
geplaatst: 1 december 2009, 15:52 uur
MHz: 6. Ik vind dit niet echt speciaal, maar ook niet vervelend.
Proof: 6. Idem, maar dan iets relaxter.
Rhythmicru: 7,5. Wel lekkere boombam-hiphop.
Proof: 6. Idem, maar dan iets relaxter.
Rhythmicru: 7,5. Wel lekkere boombam-hiphop.
0
geplaatst: 1 december 2009, 20:55 uur
Ook een 7.5 voor Rhythmicru. Goede beat met verschillende mc's.
0
geplaatst: 1 december 2009, 21:19 uur
7**
Zoals eerder gezegd, een zeer goede beat. Blijft in je hoofd hangen, momenteel al 2, 3 keer beluisterd
. De clip vond ik wel zeer gaaf gedaan.
Zoals eerder gezegd, een zeer goede beat. Blijft in je hoofd hangen, momenteel al 2, 3 keer beluisterd
. De clip vond ik wel zeer gaaf gedaan.
0
geplaatst: 3 december 2009, 20:34 uur
Planet Asia, Madlib e.a.: 8. Heb ik dat niet eerder gehoord? In ieder geval wel lekker.
0
geplaatst: 4 december 2009, 12:13 uur
Looptroop: 8+. Altijd leuk om die quote van O.C. te horen. Lekkere funky beat. Stem past er goed bij. Heb wel vaag van deze groep gehoord, maar ken er verder niets van. Ik vind het refrein wel iets minder.
0
raffael77
geplaatst: 7 december 2009, 09:09 uur
Ace een 8 omdat het lekker abstract is.
The High & Mighty een 7
Ik vind trouwens de '96 versie beter met EL-P.
The High & Mighty een 7
Ik vind trouwens de '96 versie beter met EL-P.
* denotes required fields.