MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
Hahhahaah vol vlaamse rap, nest had wel een goed album, daarna heeft pita nooit meer iets dergelijk goed gemaakt imo. Die track van safi heeft wel een vette beat, grappig mannekke is da, die hangt soms bij ons in de stad wa te stonen

PJC
goeie shit uit vlaanderen

Die Basta Bla is echt heel nice. Die anderen wel redelijk.

Erg fijne MC uit Londen:

Seedorf schreef:
Erg fijne MC uit Londen:
(embed)

Nederlandse productie zo te zien

Harco
Beat Butcha woont tegenwoordig inderdaad in Amsterdam, maar is geboren in de UK. Volgens mij spreekt 'ie ook nog geen woord Nederlands.

oh oke
ik dacht het omdat hij ook voor Ciph Barker had geproducet

Nogmaals dan.

24uurs regel.

rabbit
Ah.. sorry. Ik dacht dat je hier gewoon toffe hip-hop video's kon plaatsen. Is daar ook een topic voor?

Nou dat kan ook, maar dan moet je hier wachten

Verder kan je het doen bij Hip-Hop dat meer aandacht verdiend, als het een aankomend Hip-Hop project is bij dat topic, en als het een video is in het topic dat daarvoor bestemd is, enzovoorts. Je kan wel wat verzinnen denk ik.

@ Jlulu: Ik moet me nog eens in Dälek verdiepen. De beats spraken me aan, hoewel het duister is kan ik dat met mijn huidige muzieksmaak weer wat compenseren. De raps klinken hier ook goed, een 8 dan maar. Normaal gesproken beluister ik Dark Ambient hiervoor, aangezien bij Horror Core de teksten vaak niet goed op me overkomen. Hier erger me ik er niet aan.

rabbit schreef:
Ah.. sorry. Ik dacht dat je hier gewoon toffe hip-hop video's kon plaatsen. Is daar ook een topic voor?
Een vette hip-hop clip kan je ook gerust bij het videos-topic plaatsen.

rabbit schreef:

Ja, maar bij deze moet je altijd even 24 uur wachten met posten nadat de video voor je gepost is .
En sorry, ik dacht dat je hier al langer zat.

rabbit schreef:

Ja, maar bij deze moet je altijd even 24 uur wachten met posten nadat de video voor je gepost is .
En sorry, ik dacht dat je hier al langer zat.

Bedorvenkebab schreef:
Hier erger me ik er niet aan.

Bedoel je dat je dit als horrorcore ziet? Kan best aangezien de duistere beats enzo, maar imo is horrorcore nog meer het horrorverhaal-in-raptekst gebeuren.
Ik zie dit in ieder geval niet echt als horrorcore, maar gewoon als die vage, Deep Puddle Dynamics-achtige Anticon. muziek (is het niet op uitgebracht, ik weet) maar dan ietsjes toegankelijker .

Nee, niet echt als Horrorcore, maar de sfeer van Dälek vind ik vrij vergelijkbaar.

Ik ken niet veel van ze, maar door dit nummer wil ik wel meer van hun checken.

JLjuju schreef:
Ik ken niet veel van ze, maar door dit nummer wil ik wel meer van hun checken.

Dat is begrijpelijk. Het lijkt echt op een typische beat van jou. Duister en sleurend, met een prominente bas, no-nonsensedrums en veel atmosferisch geluid.

Fucking magnets how do they work?

Ge-ni-aal

Is volgens mij ook een mini-internet-hype. Volgens mij had zelfs NRC-next er een stukje over. Kan helaas de link die zij gaven niet meer vinden, was best grappig.

Magic everywhere in this bitch!

raffael77

MAS
ICP wtf

Die Rubberoom track is wel vet.

ICP video had ik nog nooit gezien, bedankt.

raffael77

MAS
Thnx! Kende die nog niet. Wel vet.

Die van Substance Abuse met MF DOOM heb ik een heel tijd niet gehoord. Leuk om het nummer weer te hore, dope nummer.

raffael77

Hard.

bro
Chinese Man - Post Trauma feat. cyph4

Het laatste vind ik wel cava.
Het voorlaatste ligt me wel wat meer
En rubberroom... best goed =)
haha, Insane Clown Posse, ze blijven me toch eentje appart. Maar hier klinken ze best 'normaal', maar het klinkt goed

Gast
geplaatst: vandaag om 07:50 uur

geplaatst: vandaag om 07:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.