Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2010, 13:45 uur
^die heb ik hier ook al eens gepost, lekker nummer.
Btw, Chrisseh. Volgens mij is dat Louis Logic achter de bar in dat JJ Brown nummer.
Btw, Chrisseh. Volgens mij is dat Louis Logic achter de bar in dat JJ Brown nummer.
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 14:17 uur
F. Stokes: weer een vette MC uit Chi-Town!
Is hij niet van Pranked?
Rene1979 schreef:
[embed]
[embed]
Is hij niet van Pranked?
0
Rene1979
geplaatst: 24 augustus 2010, 22:40 uur
@Silky, nee volgens mij valt hij niet binnen een groep. Zijn cd's zijn iig meer dan de moeite waard.
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 22:48 uur
Snap even niet wat/wie je bedoeld? Die gast uit het filmpje deed mij denken aan een gast van Pranked, een programma op MTV. Heb verder eigenlijk geen idee wie het is.
Edit: heb even gekeken, maar er staat een album op MuMe. Zal er eens wat van opzoeken. Als jij zegt dat het de moeite waard is...
Edit: heb even gekeken, maar er staat een album op MuMe. Zal er eens wat van opzoeken. Als jij zegt dat het de moeite waard is...

0
Rene1979
geplaatst: 25 augustus 2010, 02:57 uur
Dat is het zeker, probeer het eerste album ook toe te voegen maar MuMe vertoont wat kuren bij het toevoegen... Maar volgens mij is hij niet van Pranked
Ik dacht eerst dat je een hip hop groep bedoelde
Je hebt een PM 
Ik dacht eerst dat je een hip hop groep bedoelde
Je hebt een PM 
0
toris
geplaatst: 25 augustus 2010, 17:06 uur
Silky & Smooth schreef:
Is hij niet van Pranked?
(quote)
Is hij niet van Pranked?

0
geplaatst: 26 augustus 2010, 01:06 uur
Nou ik kende hem niet. Nu wel, dankzij Rene. Maar zeg nu zelf, hij lijkt er wel op
En ik luisterde totaal niet naar de muziek aangezien hij rapt op een Clipse-nummer. Ik dacht het is gewoon een wannebe nummer 
En ik luisterde totaal niet naar de muziek aangezien hij rapt op een Clipse-nummer. Ik dacht het is gewoon een wannebe nummer 
0
Mb.
geplaatst: 26 augustus 2010, 11:03 uur
Grip is je favoriete bekende onbekende rapper. Je weet zelf. 
Nee, zonder grappen; ga die platen luisteren!

Nee, zonder grappen; ga die platen luisteren!
0
geplaatst: 27 augustus 2010, 23:08 uur
Wie heeft die sample van Mike Mictlan - Prizefight nog meer gebruikt?
Ook met die gepitchte vrouwenstem, maar dan met ''Here we go again" in het refrein gerapt.
Goed nummer trouwens...
Ook met die gepitchte vrouwenstem, maar dan met ''Here we go again" in het refrein gerapt.
Goed nummer trouwens...
0
geplaatst: 2 september 2010, 10:58 uur
Silky & Smooth schreef:
Snap even niet wat/wie je bedoeld? Die gast uit het filmpje deed mij denken aan een gast van Pranked, een programma op MTV. Heb verder eigenlijk geen idee wie het is.
HHAhahaha hilarisch hij lijkt er echt op
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 september 2010, 14:19 uur
Haha die gast met die foute haar & baard staat er echt bij alsof ie verbaasd is dat hij niet in een heavy metal clip speelt. Geinig nummertje op zich, feel good, maar verre van vernieuwend of diepgaand. 6,5
0
geplaatst: 2 september 2010, 16:59 uur
Klinkt als Shing02 die heel hard met zijn hoofd op een megalolly is gevallen, en vervolgens zichzelf gekloond heeft, en in tweevoud een nummer is gaan maken met een gast met een geitenwollen gordijn op zijn hoofd en een of andere zwarte gast die denkt dat hij jazzy is. 4.
0
Mb.
geplaatst: 3 september 2010, 17:06 uur
Niet slecht, maar het valt desondanks hopeloos in de doorsnee van het genre. 5.
* denotes required fields.