MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
Sjaakspeare schreef:
(quote)

Hé klootviool, (...) waar kan ik meer van deze Dels-gast vinden? Dit is het sterkste nummer van de laatste tijd in deze rubriek.

Bijna nergens: Dels Discography at Discogs

Z'n album komt pas volgende maand uit. Hij heeft nu net 2 clips uit, al zijn die toch wat meer stamp & beukwerk dan deze remix. Die Ghost poet (tweede rapper op de tracK) heeft trouwens wel al wat (digitaal) uitgebracht, wat qua sound meer in lijn is met die track. Staan sowieso wat tracks van m op youtube en op z'n bandcamp pagina

Mb.
Ghostpoet is sowieso één van mijn favoriete rappers van het moment. Hij lijkt vaak te mompelen, maar is toch verstaanbaar, en flirt hier en daar met het minimalisme. Je moet er dus van houden, dat wel. Die EP is overigens wel aardig, maar ik verwacht meer van het album dat er aan zit te komen (februari, dacht ik?). De 'gelekte' nummers beloven inmiddels al veel.

Wat een kutnummer

Wat een next level argumentatie.

Hij heeft wel een punt.

GarnalenPeller schreef:
Wat een next level argumentatie.

Alles is kut. Rappers, beat, alles.

Maar het is zo'n leuk concept: Een chagarijnige motherfucker staat in de rij van de supermarkt en een stonede dude probeert voor te dringen. Hilarity ensues.
En ik proeste me koffie over me bureau heen bij "don't make me shoot up the place with lightsabers and guns" Zo'n over-the-top line uit het niets. Ach ja, misschien vind iemand anders het wel leuk. Ik kan niet de enige zijn .

Ik vind dit wel heel erg cool.

volgens mij zag ik deze al ergens gepost, maar misschien was dat een ander forum...

Tommy Tee - Aerosoul

Voor de traditionele, hardcore hiphopheads. En mensen die dat goed kunnen hebben, natuurlijk.

Wel tof opzich maar der hadden van mij wel een versje of twee over gemogen.

Hier werd ik laatst aan geintroduceerd, ik hou m'n ogen gericht op hiphopbands sinds Justice System (En Heiruspecs en The Roots natuurlijk).
Ozomatli (Niet strictly hiphop, ook veel latin shit maar goed):

panjoe (moderator)
Sjaakspeare schreef:
Tommy Tee - Aerosoul
(embed)
Voor de traditionele, hardcore hiphopheads. En mensen die dat goed kunnen hebben, natuurlijk.

Dope, ook het hele graff thema .

I'm a motherfucker, fucking your mother.

Sjaakspeare schreef:
Tommy Tee - Aerosoul
(embed)

Wat een vet nr

Sjaakspeare schreef:
Tommy Tee - Aerosoul
(embed)

Dit soort hiphop heb ik wel op tapes (bandjes idd) staan.. dope!
Vette pieces ook

Ben gaan checken naar aanleiding van een post in het 'aankomende projecten' topic, DAMN wat is dit hard!

Zeker hard lied. Vond ik ook wel een van de hardere van het album.

Sjaakspeare schreef:
Tommy Tee - Aerosoul
(embed)

Vroeger was dit topic nog leuk.

Waar scheelt het aan dat het nu niet meer zo is?

Vroeger werd er elke 24 uur één track gepost, en beoordeelde een best grote groep users die track met een cijfer. Zo kon je nog eens echt leuke hiphop ontdekken. Tegenwoordig post iedereen maar wat door elkaar en nemen de bekende users van de site nog maar nauwelijks deel aan dit topic.

Als nieuwkomer draag ik ook bij aan de verloedering, sorry Ik denk wel dat je als doorgewinterd deelnemer je visie moet blijven geven, ik hecht er waarde aan in ieder geval. Knowledge en tips van ondermeer Rene en jou hebben mij nieuwe, goede ontdekkingen opgeleverd. Een solide discussie over smaak en mores kan geen kwaad als je het mij vraagt.

C-Rayz Walz 7.

7,5.

Maar CYNE heeft veel betere.

Welk nummer beoordeel jij?

C-Rayz Walz in topvorm, vermakelijkheid ten top: 8

Dat ging over een nummer van CYNE dat ondertussen weer weg is.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:00 uur

geplaatst: vandaag om 01:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.