Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2012, 11:05 uur
Dit is echt maaaatig vriend. Ben veel beter van de Fransen gewend.
0
Rene1979
geplaatst: 21 april 2012, 01:37 uur
Ik wil jullie even wijzen op dit album;
Teenburger - Burgertime (2011)
De groep bestaat uit Ghettosocks en Timbuktu. Alles wordt geproduceerd door Jorun Bombay die bekend staat om zijn oldschool beats en om zijn geniale remixes
Teenburger - Burgertime (2011)
De groep bestaat uit Ghettosocks en Timbuktu. Alles wordt geproduceerd door Jorun Bombay die bekend staat om zijn oldschool beats en om zijn geniale remixes
0
geplaatst: 23 april 2012, 15:24 uur
Ik heb op youtube ook wat goede remixes van Jorun gehoord dus zal dit ook maar eens checken.
0
geplaatst: 27 april 2012, 18:26 uur
Track samen met een jongen die ik ken. Feed is welkom. Je kunt gewoon luisteren zonder te downloaden.
Chapa - Random Day ( INS Nega )
Download Chapa - Random Day (ins Nega).mp3 - Kiwi6.com Mp3 Upload
Chapa - Random Day ( INS Nega )
Download Chapa - Random Day (ins Nega).mp3 - Kiwi6.com Mp3 Upload
0
geplaatst: 5 mei 2012, 11:12 uur
Zo klonk Far East Movement vroeger ook helemaal zo slecht nog niet.
0
geplaatst: 5 mei 2012, 22:13 uur
Klinkt zeker dope. Wat een contrast met LMFAO.
Ze hebben ook een nummer met Evidence: YouTube - Redfoo & Dre Kroon feat Evidence "The Freshest" (1997)
Ze hebben ook een nummer met Evidence: YouTube - Redfoo & Dre Kroon feat Evidence "The Freshest" (1997)
0
Mb.
geplaatst: 6 mei 2012, 11:38 uur
Klopt, maar dit nummer bevat meer ironie. Hij verkondigt immers een boodschap die hij later met LMFAO heeft verloochend.
0
geplaatst: 6 mei 2012, 12:00 uur
Nou ja zeg. Eerst Black Eyed Peas, toen Far East Movement en nu blijkt ook LMFAO (deels) undergroundhiphop - van degelijke kwaliteit - te hebben gemaakt. What's next? Justin Bieber die 24 jaar geleden al samen met Kool G Rap in een bandje zat?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 mei 2012, 13:02 uur
Redelijk toffe UK hiphop:
De uilenmaskertjes pleiten wel voor ze natuurlijk
.
De uilenmaskertjes pleiten wel voor ze natuurlijk
.
0
Mb.
geplaatst: 7 mei 2012, 19:31 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Nou ja zeg. Eerst Black Eyed Peas, toen Far East Movement en nu blijkt ook LMFAO (deels) undergroundhiphop - van degelijke kwaliteit - te hebben gemaakt. What's next? Justin Bieber die 24 jaar geleden al samen met Kool G Rap in een bandje zat?
Ik veroordeel het verder niet, maar een dergelijke context maakt zo'n nummer wel extra interessant.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 02:28 uur
Mb. schreef:
Ik kwam er vandaag achter dat Red Foo die malloot van LMFAO is. Blijkbaar is hij al langer bezig:
(embed)
Ik kwam er vandaag achter dat Red Foo die malloot van LMFAO is. Blijkbaar is hij al langer bezig:
(embed)
Haha, 1:48 tot 2:02. Wat een idealist.
0
Passion
geplaatst: 10 mei 2012, 23:28 uur
Getaped op Koninginnedag,
Mijn manier van feest vieren samen met een flesje captain morgan..
YouTube - Passion - Blood In Blood Out
What do ya'll think about it?
Mijn manier van feest vieren samen met een flesje captain morgan..
YouTube - Passion - Blood In Blood Out
What do ya'll think about it?
0
geplaatst: 12 mei 2012, 15:25 uur
Idd, zoals zoveel rappertjes. Ik zou het ook wel weten hoor, ff een paar jaar cashen en de wereld over gaan, of een beetje 'real' blijven en geen pepernoot verdienen.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 05:30 uur
Heel sterk gedaan, dit:
Zo bezwerend chaotisch, zeker wanneer Lif losgaat.
Dit is ook bijzonder: een authentiek niet-Jamaicaans toastende MC op een vervreemdende beat. Goede alternatieve hiphop.
Nog iets met een sfeervol meegesleurde beat:
En dan nog een mooi subtiele beat:
Zo bezwerend chaotisch, zeker wanneer Lif losgaat.
Dit is ook bijzonder: een authentiek niet-Jamaicaans toastende MC op een vervreemdende beat. Goede alternatieve hiphop.
Nog iets met een sfeervol meegesleurde beat:
En dan nog een mooi subtiele beat:
0
geplaatst: 2 juni 2012, 12:27 uur
Vroeger was dit nog een leuk topic. Wat zou het leuk zijn als we de regels van toen weer in acht nemen. Wat denken jullie, zullen we een poging wagen of is de generatie van nu meer van het snelle leven?
0
geplaatst: 4 juni 2012, 03:57 uur
Dat vind ik ook een goed idee, ondanks dat ik me hierboven totaal niet aan de oude regels (één nummer per vierentwintig uur, opdat die vervolgens wat beoordelingstijd heeft) gehouden heb. Maar dat was een pragmatische infuuszet bij dit neergaande topic. Het opnieuw in acht nemen van het beproefde, aandachtelijke systeem van toen lijkt me niettemin een duurzamere oplossing. Maar goed, ik had ook zin om een rits tracks te delen, eenvoudigweg.
0
geplaatst: 4 juni 2012, 11:18 uur
Eensch.
Om te beginnen beoordeel ik hierbij Sjaaks laatste nummer: 7- Vooral de productie is mooi, de emcees weten me niet volledig te overtuigen.
Compositie: 7
Orginaliteit: 6
Combinatie met tekst: 6
Ik drop zelf een nieuwe nummer aangezien het al meer dan 24 uur geleden is dat Sjaak zijn nummer heeft gedropt:
Om te beginnen beoordeel ik hierbij Sjaaks laatste nummer: 7- Vooral de productie is mooi, de emcees weten me niet volledig te overtuigen.
Compositie: 7
Orginaliteit: 6
Combinatie met tekst: 6
Ik drop zelf een nieuwe nummer aangezien het al meer dan 24 uur geleden is dat Sjaak zijn nummer heeft gedropt:
0
geplaatst: 4 juni 2012, 11:29 uur
Jammer van de wat matige climax. Verder een nummer met vooral een toffe instrumentatie, de vocalen boeien mij vooralsnog wat minder.
6,5
6,5
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 juni 2012, 13:09 uur
Je had deze al in een ander topic gepost dus een echte kennismaking is dit niet voor mij. Helemaal niet erg want 't is een apart, maar wel erg goed nummer. Ik kijk uit naar Teep Twee.
7,4
7,4
0
geplaatst: 5 juni 2012, 17:19 uur
Young Fathers - Way Down in the Hole scoort een gemiddelde van 6,95 uit maarliefst 2 stemmen. Een nieuwe track mag geplaatst worden, ik zal eens kijken of ik iets leuks voor jullie heb. 

0
geplaatst: 5 juni 2012, 20:09 uur
Harde beat en de rappers gaan er lekker op. Teksten zijn vermakelijk, bij een nummer als dit ga je sowieso geen complexe of veelbetekende teksten gebruiken.
7,8
7,8
* denotes required fields.