Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2012, 20:32 uur
Relaxt nummer inderdaad. De beat knalt lekker, hoewel er iets meer variatie in had mogen zitten. De rappers zijn vermakelijk inderdaad. De eerste vind ik duidelijk het beste, de andere twee iets saaier.
6.5
6.5
0
geplaatst: 5 juni 2012, 21:37 uur
Nee hoor. Ik ken dit nummer al een hele tijd, maar ik zie gewoon dat Pac Div niet heel veel stemmers krijgt op MuMe. Vandaar dat ik het in dit topic plaats. Het hoeft namelijk helemaal niet om nieuwe nummers te gaan.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 22:29 uur
Vervelend refreintje en een niet al te fijne beat. Rapper doet het prima, heeft een fijne flow en stem.
5,5
5,5
0
shadowboxer
geplaatst: 6 juni 2012, 09:05 uur
Even wat andere tracks van Pac Div op de youtube gezocht, daar zitten wel fijnere stukjes tussen. Even opsnorren dus.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 12:38 uur
5,5
Net een voldoende, omdat het niet heel slecht is, maar ik wel even Sahtyre zijn versie heb opgezocht.
Vind ik, persoonlijk, een stuk leuker.
Net een voldoende, omdat het niet heel slecht is, maar ik wel even Sahtyre zijn versie heb opgezocht.
Vind ik, persoonlijk, een stuk leuker.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 12:40 uur
Ik vind het wel een harde track, de beste van Pac Div zelfs. Die bass is zo vies en de raps klinken gewoon heerlijk. Precies wat ik zoek in een hiphoptrack.
Als ik een cijfer zou mogen geven dan toch wel een ruime 9.
Als ik een cijfer zou mogen geven dan toch wel een ruime 9.
0
Mb.
geplaatst: 6 juni 2012, 15:05 uur
6'je. Zeker niet onaardig, maar ik zou er zelf nooit meer naar luisteren. 

0
shadowboxer
geplaatst: 6 juni 2012, 20:55 uur
24 uur verder. Ik gooi Billy Woods in de mix. Nieuwe album Billy Woods - History Will Absolve Me (2012) is vet, deze track ook.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 21:09 uur
Dit is dan weer hiphop waar ik heel weinig mee heb. Een vrij saaie beat, met een vervelende fluit erin. De raps worden vrij eentonig gebracht, mist wat overtuiging. Anyway, niet heel veel meer dan degelijke hiphop.
6
6
0
geplaatst: 6 juni 2012, 21:49 uur
Misschien leuk dat de plaatser ook gewoon stemt (hoe meer stemmers hoe meer vreugd), ik hou dan wel de gemiddeldes bij en zal een top 10 bijhouden. Geen flop 10, want dat motiveert niet genoeg.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 21:51 uur
1. Young Fathers - Way Down in the Hole (Dakduivel / 6,9 / 2 stemmen)
2. Pac Div - Anti-Freeze (R&P / 6,08 / 10 stemmen)
2. Pac Div - Anti-Freeze (R&P / 6,08 / 10 stemmen)
0
shadowboxer
geplaatst: 6 juni 2012, 21:53 uur
De eentonige, of wat mij betreft super relaxte, beats tesamen met de eveneens lekker te volgen rap zorgt voor een heerlijk ontstressend sfeertje hier in huis. Dit kan uren doorgaan. 8
0
geplaatst: 7 juni 2012, 00:35 uur
Deze beat ligt mij juist wel. Prima beat, die fluit had misschien niet gehoeven, maar stoort niet. De rapper klinkt inderdaad eentonig, maar dit doet hij volgens mij expres en pakt prima uit. Alleen zo rond de 1 minuut vertraagd hij zijn tempo, wat het nummer niet ten goede doet.
6,5
6,5
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 juni 2012, 02:27 uur
Best een chill nummer, maar ik hoor totaal niets nieuws. Om hoog te scoren moet een artiest een beetje een eigen sound of stijl hebben, en dat mist hier duidelijk.
6,3
6,3
0
geplaatst: 7 juni 2012, 11:34 uur
Klinkt best lekker. Het is misschien een beetje eentonig, maar voor een nummer van drie minuten lang is dat geen heel groot probleem naar mijn mening. De rapper rapt lekker relaxt en heeft goede teksten zonder echt hoogstaand te worden. De beat ligt me ook wel. Typisch zo'n nummer dat gewoon goed klinkt, maar dat ik niet heel veel zal gaan luisteren, gewoon omdat hij niet al te veel opvalt.
6.7
Die rapper doet me trouwens aan een andere rapper denken. Iemand een idee wie?
6.7
Die rapper doet me trouwens aan een andere rapper denken. Iemand een idee wie?
0
geplaatst: 7 juni 2012, 15:17 uur
Er zijn nog geen 24 uur voorbij, voorlopig dus nog stemmen op Billy Woods.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 15:42 uur
Het is zeker niet slecht, de drums klinken aardig, de vocalen klinken niet slecht, en de tekst is ook niet belabberd. Toch weet het nergens echt interessant te worden. Het is net niet interessant genoeg voor een 7, maar te goed voor een 6. Dus een 6,5.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 16:15 uur
Vanavond om 20:55u mag er weer een video geplaatst worden, dus als jij dan weer de snelste bent dan tel ik je stem zeker mee. Verder werkt een topic als dit alleen als er ook aan de regels wordt gehouden.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 21:33 uur
1. Young Fathers - Way Down in the Hole (Dakduivel / 6,9 / 2 stemmen)
2. Billy Woods - The Wake (Shadowboxer / 6,44 / 9 stemmen)
3. Pac Div - Anti-Freeze (R&P / 6,08 / 10 stemmen)
2. Billy Woods - The Wake (Shadowboxer / 6,44 / 9 stemmen)
3. Pac Div - Anti-Freeze (R&P / 6,08 / 10 stemmen)
* denotes required fields.