Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
CaliLove
geplaatst: 10 oktober 2007, 16:09 uur
Dat refrein vind ik toch wel goed hoor, tekst is mss niet zó dope maar slecht vind ik het nu ook niet gwn een redelijke tekst en die dope beat compenseert dat goed vind ik.
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 16:17 uur
Een 6, de beat is goed maar Prince zelf is redelijk dramatisch op dit nummer.
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 17:27 uur
Dit is waarom ik Hip-Hop steeds slechter begin te vinden. Die beat
, het refrein
, de tekst
, de flow
, de videoclip
, de pistoolgeluiden
...
1/10
"With all that Big Willie talk, hop, you're, playin yaself
With all that big gun talk, bop, you're, playin yaself
With all that rah rah rah, you're, playin yaself
You're, playin yaself, you're, playin yaself"
, het refrein
, de tekst
, de flow
, de videoclip
, de pistoolgeluiden
...1/10
"With all that Big Willie talk, hop, you're, playin yaself
With all that big gun talk, bop, you're, playin yaself
With all that rah rah rah, you're, playin yaself
You're, playin yaself, you're, playin yaself"
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 17:30 uur
Te erg dat refrein, coupletten vind ik nog redelijk gaan, beat ook nog wel.
5
5
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 18:04 uur
Op zich is die beat wel aardig gedaan (sample uit Jealous Guy van John Lennon), maar dat refrein en zijn flow op dit nummer vind ik echt slecht. Een 4,5.
0
raffael77
geplaatst: 10 oktober 2007, 19:14 uur
Zwaar irritante beat. Hij Rapt als slechte RZA. Ik vind persoonlijk dat Wu niet echt iets meer heeft te vertellen.
0
CaliLove
geplaatst: 10 oktober 2007, 20:08 uur
@ Waxs, die 4 lines die jij aanhaalt komen toch niet voor in deze track...
@ Raffael, damn deze beat is volgens mij juist dope, ik bedoel echt zo'n beat die je raakt vind ik. En als je hem zoals The RZA vindt rappen, hij is RZA's jongere broer.
@ Raffael, damn deze beat is volgens mij juist dope, ik bedoel echt zo'n beat die je raakt vind ik. En als je hem zoals The RZA vindt rappen, hij is RZA's jongere broer.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 10 oktober 2007, 20:45 uur
waxs schreef:
Hoezo, volgens mij lees jij het verkeerd. Waar staat dat Chubb een goede rapper is dan? Het enigste dat raffael schrijft is dat hij goede lyrics heeft.
(quote)
Hoezo, volgens mij lees jij het verkeerd. Waar staat dat Chubb een goede rapper is dan? Het enigste dat raffael schrijft is dat hij goede lyrics heeft.
nee, volgens mij probeerde hij te zeggen in de vorm van: Jullie zeggen nou allemaal wel dat ie zo slecht is, maar hij heeft de beste teksten en dit en dat.. WAT hem dus wél goed maakt - tenminste zo interpreteerde ik het. it bijvoorbeeld heeft ook prima teksten, maar vind hem niet goed verder, qua techniek dan
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 20:56 uur
CaliLove schreef:
Nee,Cali, Waxs haalt lines aan van Jeru. Hij vindt dat dit voor meneer 9th prince geldt, denk ik.
Wat het nummer betreft: beat is vrij simpel en basic. Je zou denken old schoolachtig maar vindt het veel te kitscherig. De sample zit niet lekker op de beat of andersom. Ik weet niet wat het is maar ik vind hem slecht afgemixt qua geluid. Refrein is echt belachelijk zwak, flow is matig of zelfs te eenvoudig. Wat wil deze man eigenlijk vertellen? Lyrics zijn gewoon erg voor de handliggend: alle bekende rijmwoorden die al zo vaak zijn gebruikt. Okay vooroordelen mogen niet maar toch: Ik denk dat hij echt zijn eigen teksten schrijft. Ze zijn net zo simpel als hij er uit ziet. Als hij toch reeds begane paden wil betreden: geef deze man snel een rijmwoordenboek!!!
4/10
0
Social_Mask
geplaatst: 10 oktober 2007, 21:56 uur
Hehe, die rapper is best slecht. Je kan wel horen dat het RZA's broertje is, maar hij is een stukken stukken stukken!!! beter dan onze Prinsje. Beat vind ik helemaal niet zo slecht, maar na een tijdje heb je het wel gehoord. Idd, dat refrein 
5

5
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 00:31 uur
[quote]ewalk schreef:
Klopt is Ya Playin Yaself van Jeru. Ik geef het nummer een kleine 6
(quote)
Klopt is Ya Playin Yaself van Jeru. Ik geef het nummer een kleine 6
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 12:10 uur
4,5/10
Beat gaat nog. Inderdaad erg slecht refrein. En hoeveel cliché's kan je gebruiken in je rhymes...?
Been there, done that. Originaliteit: 0 en zijn flow maakt ook niet echt veel goed.
Beat gaat nog. Inderdaad erg slecht refrein. En hoeveel cliché's kan je gebruiken in je rhymes...?
Been there, done that. Originaliteit: 0 en zijn flow maakt ook niet echt veel goed.
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 16:13 uur
0
Social_Mask
geplaatst: 11 oktober 2007, 19:56 uur
Accent vind ik niet zo erg, beat is wel okej. Maar die flow vind ik dan weer niet zoveel.
6.3
6.3
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 21:46 uur
5.5*
Iets vettere bassjes, is wel leuk. Verder een beetje saai, UK accent komt er ook iets te weinig door en de rap is nogal saai.
Iets vettere bassjes, is wel leuk. Verder een beetje saai, UK accent komt er ook iets te weinig door en de rap is nogal saai.
0
CaliLove
geplaatst: 12 oktober 2007, 16:25 uur
De nieuwe track :
http://www.youtube.com/watch?v=i0B8CAEblGI
This is Los Angeles van Dub-C deze track is van z'n album Guilty Affiliation dat uitgekomen is afgelopen zomer (2007 dus).
http://www.youtube.com/watch?v=i0B8CAEblGI
This is Los Angeles van Dub-C deze track is van z'n album Guilty Affiliation dat uitgekomen is afgelopen zomer (2007 dus).
0
Social_Mask
geplaatst: 12 oktober 2007, 16:26 uur
Goodie Mob - Cell Therapy
1 van mijn favoriete nummers! Heerlijke beat, geweldig gerapt, mooi refrein en dat achtergrond vocal is ook erg mooi.
En jah, je hoort Cee-Lo.
1 van mijn favoriete nummers! Heerlijke beat, geweldig gerapt, mooi refrein en dat achtergrond vocal is ook erg mooi.
En jah, je hoort Cee-Lo.
0
CaliLove
geplaatst: 12 oktober 2007, 16:48 uur
Social_Mask schreef:
En jah, je hoort Cee-Lo.
En jah, je hoort Cee-Lo.
Kowed, ik was eerst, sorry......
0
Social_Mask
geplaatst: 12 oktober 2007, 16:56 uur
NEE!!! Tja, als ik maar de volgende ben. Eventjes jouw nr beluisteren.
Edit: Rapper klinkt best goed, fijne stem en een beetje gangster manier van rappen. Teksten heb ik wel vaak genoeg gehoord nu. Beat is niks mis mee, maar ook niet heel erg goed. Die clip is wel erug slecht hehe.
7 (mijn nummer is beter!
)
Edit: Rapper klinkt best goed, fijne stem en een beetje gangster manier van rappen. Teksten heb ik wel vaak genoeg gehoord nu. Beat is niks mis mee, maar ook niet heel erg goed. Die clip is wel erug slecht hehe.
7 (mijn nummer is beter!
)
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 17:57 uur
1
...wil je nu ophouden met die troep posten, dit is echt zielig slecht gewoon. Moeten we weer een dag wachten voor er (hopelijk) weer iets fatsoenlijks wordt gepost.
...wil je nu ophouden met die troep posten, dit is echt zielig slecht gewoon. Moeten we weer een dag wachten voor er (hopelijk) weer iets fatsoenlijks wordt gepost.
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 18:07 uur
Sorry CaliLove, maar ik geef hem een 4, en dat is misschien al teveel van het goede.
* denotes required fields.