MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
Social_Mask
Ik vind het toch geen slecht nummer hoor. Rapper klinkt wel goed. Alleen niet al te origineel nee.

raffael77
Geweldig nummer en ik denk ook wel 1 van de beste tracks van ze.

Dit is idd de groep waar Cee-Lo rapte.

9

Over Goodie Mobb heb je het dan? we waren nog met WC bezig toch?

6 daarvoor, best lekker nummer voor een paar minuten.

raffael77
Is wel een lekker nummer. Hij heeft een vette stem vind ik.
7

rico-bballer
Niet echt goed, klinkt wel lekker maar word saai niets bijzonders. 6*

CaliLove
waxs schreef:
1

...wil je nu ophouden met die troep posten, dit is echt zielig slecht gewoon. Moeten we weer een dag wachten voor er (hopelijk) weer iets fatsoenlijks wordt gepost.

Jij noemt deze track zielig, maar wat ben jij zielig man...
"Nu moeten we weer een dag wachten voor er iets fatsoenlijk wordt gepost" precies of deze site jouw leven is....
En met die track is nix mis mee, ik probeer gwn wat tracks van 2007 te posten die nog niet bij de meesten bekend zijn...
Tuurlijk kan ik tracks zoals Brooklyn Zoo, Incarcerated Scarfaces, Mighty Healthy, M.E.T.H.O.D. Man, Shook Ones pt2 etc. posten maar daar heeft niemand iets aan want die kennen ze al.

Brother Ali - Take Me Home:

(Tot nu toe) mijn favoriete hiphopnummer uit 2007, afkomstig van mijn favoriete hiphopalbum van dit jaar (tot nu toe, maar de kans dat er iets nóg iets beters komt is zeer klein): The Undisputed Truth. Cool trouwens, deze nieuwe optie voor Youtube-videos .

Social_Mask
Ehm....

Social_Mask schreef:
Goodie Mob - Cell Therapy

1 van mijn favoriete nummers! Heerlijke beat, geweldig gerapt, mooi refrein en dat achtergrond vocal is ook erg mooi.
En jah, je hoort Cee-Lo.

CaliLove schreef:
(quote)

Kowed, ik was eerst, sorry......

Social_Mask schreef:
NEE!!! Tja, als ik maar de volgende ben. Eventjes jouw nr beluisteren.

Zie vorig blz.

Dus, het is eigenlijk mijn beurt

Oeps, klopt ja. Maar laat jij nou net iemand zijn die deze track (of anders zeker het album) ook erg goed vind, of niet ?

Social_Mask
Jah, en dit is 1 van de beste nrs van het album. Dus ik zal er zeker hoog op stemmen...nadat die van mij is geweest Of.. we kunnen toch ook 2 tegelijk beoordelen?

Ik heb er geen moeite mee, vind het alleen zo jammer om mijn zo goed opgemaakte bericht te verwijderen .

CaliLove schreef:
Jij noemt deze track zielig, maar wat ben jij zielig man...
"Nu moeten we weer een dag wachten voor er iets fatsoenlijk wordt gepost" precies of deze site jouw leven is....
En met die track is nix mis mee, ik probeer gwn wat tracks van 2007 te posten die nog niet bij de meesten bekend zijn...
Tuurlijk kan ik tracks zoals Brooklyn Zoo, Incarcerated Scarfaces, Mighty Healthy, M.E.T.H.O.D. Man, Shook Ones pt2 etc. posten maar daar heeft niemand iets aan want die kennen ze al.

Deze site is mijn leven, ik ben pas geleden geband geweest toen heb ik meerdere zelfmoord pogingen gedaan.

Social_Mask
We doen gwn 2 tegelijk:

Take Me Home van Brother Ali vind ik een 9 waard. Geweldig album ook. Iedereen die het niet kent, moet het zeker gaan beluisteren.

Goodie Mob - Cell Therapy - vind ik 1 van de beste Hip-Hop nrs die ik heb gehoord, behoort zeker in mijn top 25. Ik geef het nummer een 9,5. Maar ik weet niet of je zelf wel mag stemmen, zo niet, dan vergeet wat ik heb gezegd.

rico-bballer
Goodie mob : 7,8
Brother Ali : 7,5

waxs schreef:
(quote)

Deze site is mijn leven, ik ben pas geleden geband geweest toen heb ik meerdere zelfmoord pogingen gedaan.

ik was nog van plan je een fruitmand te sturen...

P Jay schreef:
ik was nog van plan je een fruitmand te sturen...

Snik, ik ben ontroerd

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie tomeloze inzet en steun, zonder jullie had ik het nooit gehaald!

Goodie mob : 7 (ik vind dat andere nummer met Outkast beter, Thought Process denkik (?))
Brother Ali : 7,5

waxs schreef:
(quote)

Snik, ik ben ontroerd

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie tomeloze inzet en steun, zonder jullie had ik het nooit gehaald!

familyhug!

raffael77
Gewoon weer 1 track per keer. En fuck off elke keer met die Brother Ali.

Overschat hem niet. Hij is prima maar dat ik hem nou zo vaak kan luisteren nee. Hij heeft namelijk zo'n stem waar je niet dagelijks naar kan luisteren.

Kom eens met wat nieuws dan alleen brother ali.

Cell Therapy is gewoon een masterlijk nummer. Staat geloof ik ook in de Top 1000 beste hiphop songs ooit. Cee-Lo deed het daar nog goed maar zijn solo platen zijn allemaal geflopt.

Gnarls barkley is een schandee voor hiphop en dat geld voor Sharkey ook.

Blijf bij rap maar gaan niet zingen als je het niet kan.

C-Rayz Walz vind ik geweldig maar sharkey vind ik toch iets te ver gaan.

raffael77
Access Immortal - Get Off

Jongens, laten we toch allemaal vrienden zijn. We hebben het hier al zo moeilijk met die mensen die laag op hip-hopalbums stemmen zonder ze geluisterd te hebben.

raffael77
Goede morgen Psychonaatje

8 voor Broeder Ali.

raffael77
Morning Waxs of moet ik Stadsgenoot zeggen lol

raffael77 schreef:
Morning Waxs of moet ik Stadsgenoot zeggen lol

Goeie's'morgus, ik was er al vroeg bij vandaag want om 7:20 gebeurde er een ongeluk voor me huis.

(afbeelding)

Kos
Weheh, die dude in die legerbroek wrecked his shit.

Gekkenhuis
Ik geef deze van Brother Ali een 7, het is een goeie track alleen hier vind ik echt dat hij een Hilly Billy stem heeft tijdens het refrein. Dat brengt soms irritatie.

raffael77 schreef:
Goede morgen Psychonaatje

Goedemorgen raffael! Sorry voor het late antwoord, maar de mensen hier willen hun dagelijkse koffie altijd om 10:00 uur hebben.

Kos schreef:
Weheh, die dude in die legerbroek wrecked his shit.

Hij was met z'n golfje tegen die geparkeerde rode Peugeot aangereden. Zijn Golfje kwam 20m verderop tot stilstand.

CaliLove
Brother Ali : 4 dat refrein verpest heel die track en verder is het maar saai...

Goodie Mob : 8

Gast
geplaatst: vandaag om 17:09 uur

geplaatst: vandaag om 17:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.