MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Guilty Pleasure tracks

zoeken in:
RedLightCityBoy

love it.

Bottle in me hand

Geen idee waarom

P-DawG

Harco
Protonos schreef:
(embed)
Bottle in me hand

(embed)
Geen idee waarom

Blijkbaar omdat het Sjaak is.

Wat een foute line trouwens van die 2de gappie: brand als in Volendam.

Fidelodelientje
Recht uit de ghetto van Voorschoten

het zal jebroer maar zijn

Daily Operator
Rhythm & Poetry schreef:
Big2, Gers en Sef - Broodje Bakpao

En ik vind die serie echt heel genant, snap uberhaupt niet dat ik mensen ken die dat leuk vinden. Enfin, het nummer mag ik graag horen.

Jij vind het niet grappig omdat je zelf in brabant woont

Daily Operator schreef:
(quote)

Jij vind het niet grappig omdat je zelf in brabant woont

Hij woont zelfs in dezelfde gemeente als waar die serie zich afspeelt. Haha... Ik vind er zelf overigens ook geen malle moer aan. Ronduit walgelijk zelfs.

Ik vind het als Brabander zijnde ook niet veel, eigenlijk omdat het gewoon wannabe Brabants overkomt. Raar genoeg vindt mijn vader het wel lachen . Hij lachte zich ook kapot toen hij dacht dat Maaskantje fictief was en hij er een tijd geleden doorreed en het bord zag staan.

Daily Operator
Sjaakspeare schreef:
(quote)

Hij woont zelfs in dezelfde gemeente als waar die serie zich afspeelt. Haha... Ik vind er zelf overigens ook geen malle moer aan. Ronduit walgelijk zelfs.

Hij is vroeger keihard gepest door die sjonnies, daarom vind ie t stom

Ik heb mij af en toe ook kapot gelachen. De humor is van R&P zelf nou ook niet altijd van een hoog niveau (het is eerder een mirakel als het wel een keer zo is).

Die rapper xD

Daily Operator

Als ik zo naar de stemmen kijk, lijkt het op Frostyx

Slowchat verwijderd.

Op zich een leuk topic en was al van plan Double te gaan posten. Maar kennelijk zijn allleen hip-hop tracks potentiele guilty pleasures? Beetje eenzijdig zo he...Niet echt guilty pleasure als hip-hop liefhebbers hip-hop plaatjes posten, al zijn dat dan de "slechte"

Cool is als de metalhead iets van Lady GaGa post en ik iets van...Modern Talking

cool man...

Het is zeker een idee, om hier een algemeen topic van te maken. Waren er maar moderators op de site, die zouden daar voor kunnen zorgen. Zucht.

Ja zal je altijd zien..is er wat te doen zijn die gasten er niet Maar goed, zo te zien is het topic speciaal bedoeld voor het genre en is er behoefte aan.

Ik draai deze echt kapot de laatste tijd

VanDeGriend schreef:
Ja zal je altijd zien..is er wat te doen zijn die gasten er niet Maar goed, zo te zien is het topic speciaal bedoeld voor het genre en is er behoefte aan.

Het topic staat toch ook in het R&B en hip-hop gedeelte van de site? Ik meen te herinneren dat er ook een algemeen guilty pleasures topic is.

sxesven
Inderdaad, daar heb je mij pas nog op het hart gedrukt me niet te hoeven schamen voor Duffy.

Hoe Fat Joe dat refreintje doet

RedLightCityBoy
MOOIERD. Inderdaad hard nummertje. Jeugd herinneringen alluz.
J.Lo was die tijd wel vaker verantwoordelijk voor lekkere hitjes met aardige rappers. Remember this?

Harco

Ja Rule was vroeger een van mijn favoriete rappers .

Hij waarschijnlijk gaan brommen. WOnderfull vond ik een sterk nummer van hem. Ik heb hem liever dan de commerciele rappers van nu.

RedLightCityBoy
MJ_DA_MAN schreef:
Ja Rule was vroeger een van mijn favoriete rappers .

Boks.

Dan vind/vond je deze vast ook helemaal het einde?:

Daily Operator

RedLightCityBoy schreef:
MOOIERD. Inderdaad hard nummertje. Jeugd herinneringen alluz.
J.Lo was die tijd wel vaker verantwoordelijk voor lekkere hitjes met aardige rappers. Remember this?

(embed)

Juuuuuuuuuuist.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:38 uur

geplaatst: vandaag om 09:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.