MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten

zoeken in:
MAS
Neen, ik ga zaterdag maar Antwerpen.

Ralph. schreef:
(quote)
Om zijn nieuwe meesterwerk live te horen???
Zal wel domper zijn als hij vooral nieuw werk doet.

Een paar maanden geleden performde hij Illmatic live op SXSW festival.

Nas performs entire ‘Illmatic’ album at SXSW | HYPETRAK

Ik heb alleen de 2e filmpjes gezien. Maar de stem van Premier is er ook niet op voor uitgegaan. Jammer dat hij er lelijk doorheen schreeuwt.

DJ Premier is er nu niet bij. Dus niet relevant.

The Pharcyde staat 15 juli met liveband in de Oude Zaal van Melkweg. Lijkt mij ook erg tof.

Gaaf, daar ga ik wel heen. Nog nooit live gezien en een liveband maakt het natuurlijk helemaal leuk!

MAS
Ook hier kan ik niet bij zijn. Gelukkig heb ik the Pharcyde al ooit live gezien.

Ben ik trouwens de enige die merkt dat het internet overspoeld wordt door Fresku-short-docs als deze en deze.

Best leuk op zich

Dennisami
Dat afplakken van die merken is wel grappig alleen die intervieuws zijn echt bagger .

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iqnyQ5vhH7o#![/embed]

Ik las hier net iets over in de Krant (NRC) en het lijkt me wel erg interessant. Een documentaire van een Nederlandse journalist over Hip Hop uit 1986 die nu op DVD wordt uitgebracht. Onder andere interviews met Run DMC, LL Cool J, Grand Master Flash, Doug E Fresh en Biz Markie.

Hier wat meer informatie.

Kos
Ja, een befaamde docu was dat. Iedere rapfan uit die tijd kent dat nog goed.

MAS
Inderdaad een toffe docu.

Dit jaar op Boogiedown Breda: Public Enemy, Big K.R.I.T. en Elzhi met liveband.

Kos
.

Blij dat ik mijn kaartje al binnen heb. Vooral PE lijkt me live heel vet.

Geniale line-up, kan ik Big K.R.I.T. en Public Enemy toch nog zien dit jaar.

MAS
Inderdaad nu hoef ik niet meer te twijfelen over PE in Utrecht. Ben trouwens ook heel blij met met Postmen. Lijkt me erg tof om Anonymous Mis en Shyrock samen op het podium te zien!

12 juli staat Doomtree in Tivoli. Daar ga ik heengaan.

Mijn agenda:

15-6 A$AP Rocky
28-6 Nas
3-7 Childish Gambino
12-7 Doomtree
15-7 The Pharcyde
25-7 De La Soul
1-8 The Roots
24-8 Big K.R.I.T.
25-8 Boogiedown Breda (festival met o.a. Elzhi, Public Enemy, Big K.R.I.T. en Fresku)

Eén keer K.R.I.T. in twee dagen is niet genoeg?

Nope. Ik heb ook een keer Curren$y binnen één week twee keer gezien. Dat is tot nu toe een van mijn tofste hiphopervaringen. K.R.I.T. kan dit zeker overtreffen.

Dennisami
Vorige week naar mac miller geweest was gaaf! ;P alleen het voorprogamma was slecht iemand anders ook geweest?

Harco
Het voorprogramma was sowieso honderduizend keer harder dan Mac Miller zelf.

Dennisami
vond je? die kil zei 4 minuten achter elkaar suck a nigger dick haha

Ik zou willen zeggen dat ik door bovenstaande zin extra baal dat ik het concert gemist heb, maar door de dubbelzinnigheid die erbij komt kijken zal ik maar achterwege laten.

Dennisami
Ja het is maar waar je blij van wordt! ;p ik moet wel toegeven dat hij een paar wijze beats had .

Wie heeft er een lijstje van potentieel vette optredens die er aan zitten te komen? Het liefst in of rond Amsterdam? De agenda van R&P ziet er al goed uit.

Dennisami
Nou had ik krijgen op t laatste moment toch vrij kunnen krijgen voor nas had niemand van me vrienden van me geen tijd dus ik aage het aan mijn vader de wou wel mee dus ik blij zie ik dat het is uitverkocht :s is er nog een manier om aan kaartjes te komen ?

Kos
Zit er toch aan te denken om naar De La te gaan 25 juli

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Donderdag naar Nas, wie gaat er nog meer?

Dennisami
Ikke als ik npg kaartjes kan fixe

Gast
geplaatst: vandaag om 23:23 uur

geplaatst: vandaag om 23:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.