Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2012, 11:01 uur
Ik pak ook zeker De La Soul mee. En ik kan zelf helaas niet, maar MF Doom is ook in de melkweg te bezichtigen binnenkort, had me ook erg fijn geleken http://www.melkweg.nl/artik...
0
geplaatst: 26 juni 2012, 11:13 uur
DOOM wil ik ook meepakken, maar heb die avond ook een belangrijke wedstrijd, keuzes maken:(
0
geplaatst: 26 juni 2012, 11:54 uur
Hoe is De La Soul dan live R&P? Die jongens worden er ook niet jonger op namelijk.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 11:58 uur
Jazzmatic schreef:
Hoe is De La Soul dan live R&P? Die jongens worden er ook niet jonger op namelijk.
Geen idee, ik zou vorig jaar 2 keer gaan maar elke keer werd het optreden afgelast. Dit is voor mij dus de eerste keer. Maar ik ga vaker naar gedateerde hiphopacts toe, vaak zijn die een stuk beter qua liveshows dan de jonge honden. Op Kool Keith na. Dat was een drama.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 18:29 uur
Denk dat ik daar wel te vinden ben dan. Zijn er nog een beetje mooie concerten in augustus eigenlijk? Komt mij tt technisch gezien allemaal wat beter uit
0
geplaatst: 26 juni 2012, 18:32 uur
Amsterdam:
The Roots (2 augustus nog niet uitverkocht, 1 augustus wel), Shabazz Palaces (5 augustus), OFWGKTA (14 augustus), Big K.R.I.T. (24 augustus), Boogiedown Breda (festival met o.a. Public Enemy, Big K.R.I.T. en Elzhi - 25 augustus).
Utrecht:
Public Enemy (22 augustus)
The Roots (2 augustus nog niet uitverkocht, 1 augustus wel), Shabazz Palaces (5 augustus), OFWGKTA (14 augustus), Big K.R.I.T. (24 augustus), Boogiedown Breda (festival met o.a. Public Enemy, Big K.R.I.T. en Elzhi - 25 augustus).
Utrecht:
Public Enemy (22 augustus)
0
Dennisami
geplaatst: 26 juni 2012, 21:04 uur
Ik kan geen kaartjes meer krijgen
Rhythm kun je even laten weten hoe het was?:p
Rhythm kun je even laten weten hoe het was?:p
0
geplaatst: 26 juni 2012, 21:06 uur
Nas is inderdaad al uitverkocht, maar The Roots is wel een absolute aanrader. Je moet er wel snel bij zijn denk ik, de show van 1 augustus is al uitverkocht.
Ik zal wel een klein verslag van Nas' optreden plaatsen.
Ik zal wel een klein verslag van Nas' optreden plaatsen.
0
Dennisami
geplaatst: 27 juni 2012, 09:37 uur
Haha okee dankjewel ik zal vanmiddag even kijken ik ben ook nog niet echt bekend met die artiesten speelt er binnekort ook nog iets in tivoli ? Dat een stuk dichter bij
0
Dennisami
geplaatst: 27 juni 2012, 20:32 uur
Mmm.. Public Enemy zou ik best graag willen zien , alleen als ik vraag aan mijn vrienden is het van wie is dat? 

0
geplaatst: 27 juni 2012, 21:18 uur
Dan moet je gewoon naar Boogie Down gaan, daar staat PE ook en ook vast artiesten zoals Fresku en B.I.G. Krit, die je vrienden wel kennen
0
geplaatst: 27 juni 2012, 21:38 uur
Het is Big K.R.I.T. 
Boogiedown Breda is sowieso een goede keuze, daar is de sfeer namelijk top. Zelfs als je niet zoveel om hiphop geeft kun je daar prima genieten.

Boogiedown Breda is sowieso een goede keuze, daar is de sfeer namelijk top. Zelfs als je niet zoveel om hiphop geeft kun je daar prima genieten.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 22:42 uur
0
geplaatst: 28 juni 2012, 15:18 uur
22 september staat El-P in de Melkweg. Go schrijf dat in je agenda.
0
geplaatst: 28 juni 2012, 15:57 uur
Zijn er ook Belgische data bekend? Jullie jongemannen denken ook alleen maar aan Nederland... 

0
geplaatst: 28 juni 2012, 15:58 uur
Mijn jongeheer denkt ook aan andere dingen. Ik zal eens voor u zoeken ome Corin.
Edit. Fri, 21st Sept – VK – Brussels, Belgium
El-P Announces UK And European Tour | Complex
Edit. Fri, 21st Sept – VK – Brussels, Belgium
El-P Announces UK And European Tour | Complex
0
geplaatst: 28 juni 2012, 16:24 uur
Rhythm & Poetry schreef:

Met Danny en Mike

0
geplaatst: 28 juni 2012, 16:39 uur
Wat denken jullie ervan om een mini-meeting te organiseren op de Melkweg-datum? Ik wil jullie schatjes wel eens irl zien.
0
geplaatst: 28 juni 2012, 16:45 uur
Ik ben voor.
Deelnemers meeting (22 september, Amsterdam)
- Bennerd
- R&P
- Bennerd
- R&P
0
geplaatst: 28 juni 2012, 16:48 uur
Als ik kan ga ik sowieso heen, dus dan kan ik jullie ook wel even gedag zeggen.
- Bennerd
- R&P
- Hessel
- Bennerd
- R&P
- Hessel
0
geplaatst: 28 juni 2012, 18:58 uur
Rhythm & Poetry schreef:

- Bennerd
- R&P
- Hessel
- Stapler
0
geplaatst: 28 juni 2012, 21:22 uur
Misschien dat ik ook aanwezig ben, ligt er een beetje aan hoe mijn woonsituatie dan is.
* denotes required fields.