MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten

zoeken in:
Ik pak ook zeker De La Soul mee. En ik kan zelf helaas niet, maar MF Doom is ook in de melkweg te bezichtigen binnenkort, had me ook erg fijn geleken http://www.melkweg.nl/artik...

DOOM wil ik ook meepakken, maar heb die avond ook een belangrijke wedstrijd, keuzes maken:(

Hmm, wedstrijd of Doom.. what to choose?

(afbeelding)

Duidelijk.

Ik ga niet naar DOOM, zijn liveshows zijn waardeloos.

Dan nog wil ik dat uit eigen ervaring kunnen zeggen.

Hoe is De La Soul dan live R&P? Die jongens worden er ook niet jonger op namelijk.

Jazzmatic schreef:
Hoe is De La Soul dan live R&P? Die jongens worden er ook niet jonger op namelijk.

Geen idee, ik zou vorig jaar 2 keer gaan maar elke keer werd het optreden afgelast. Dit is voor mij dus de eerste keer. Maar ik ga vaker naar gedateerde hiphopacts toe, vaak zijn die een stuk beter qua liveshows dan de jonge honden. Op Kool Keith na. Dat was een drama.

Kos
De la Soul 2 jaar terug nog live gezien. Erg vet hoor.

Denk dat ik daar wel te vinden ben dan. Zijn er nog een beetje mooie concerten in augustus eigenlijk? Komt mij tt technisch gezien allemaal wat beter uit

Amsterdam:

The Roots (2 augustus nog niet uitverkocht, 1 augustus wel), Shabazz Palaces (5 augustus), OFWGKTA (14 augustus), Big K.R.I.T. (24 augustus), Boogiedown Breda (festival met o.a. Public Enemy, Big K.R.I.T. en Elzhi - 25 augustus).

Utrecht:

Public Enemy (22 augustus)

Dennisami
Ik kan geen kaartjes meer krijgen

Rhythm kun je even laten weten hoe het was?:p

Nas is inderdaad al uitverkocht, maar The Roots is wel een absolute aanrader. Je moet er wel snel bij zijn denk ik, de show van 1 augustus is al uitverkocht.

Ik zal wel een klein verslag van Nas' optreden plaatsen.

Dennisami
Haha okee dankjewel ik zal vanmiddag even kijken ik ben ook nog niet echt bekend met die artiesten speelt er binnekort ook nog iets in tivoli ? Dat een stuk dichter bij

Doomtree en Public Enemy komen naar Utrecht.

Dennisami
Mmm.. Public Enemy zou ik best graag willen zien , alleen als ik vraag aan mijn vrienden is het van wie is dat?

Dan moet je gewoon naar Boogie Down gaan, daar staat PE ook en ook vast artiesten zoals Fresku en B.I.G. Krit, die je vrienden wel kennen

Het is Big K.R.I.T.

Boogiedown Breda is sowieso een goede keuze, daar is de sfeer namelijk top. Zelfs als je niet zoveel om hiphop geeft kun je daar prima genieten.

Rhythm & Poetry schreef:
Het is Big K.R.I.T.

Kan je zien hoe interessant ik deze man vind

22 september staat El-P in de Melkweg. Go schrijf dat in je agenda.

Zijn er ook Belgische data bekend? Jullie jongemannen denken ook alleen maar aan Nederland...

Mijn jongeheer denkt ook aan andere dingen. Ik zal eens voor u zoeken ome Corin.

Edit. Fri, 21st Sept – VK – Brussels, Belgium

El-P Announces UK And European Tour | Complex

Duizendmaal dank, Rhythm & Googly Daar wil ik heen.

Rhythm & Poetry schreef:

Met Danny en Mike

Nog beter

panjoe (moderator)

Wat denken jullie ervan om een mini-meeting te organiseren op de Melkweg-datum? Ik wil jullie schatjes wel eens irl zien.

Ik ben voor.

Deelnemers meeting (22 september, Amsterdam)

- Bennerd
- R&P

Als ik kan ga ik sowieso heen, dus dan kan ik jullie ook wel even gedag zeggen.

- Bennerd
- R&P
- Hessel

Rhythm & Poetry schreef:

- Bennerd
- R&P
- Hessel
- Stapler

Misschien dat ik ook aanwezig ben, ligt er een beetje aan hoe mijn woonsituatie dan is.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:19 uur

geplaatst: vandaag om 02:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.