MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten

zoeken in:
MAS
He$$el_01 schreef:
(quote)

Valt wel mee toch? Mos Def, Dilated Peoples, Freddie Gibbs & Madlib, Diamond D, Elzhi, Danny Brown, Doppelgangaz, Dope D.O.D en Snowgoons + friends vind ik toch wel een aardige line up. Of is de line up normaal gesproken nog beter dan?

Naja, ik ga in ieder geval niet heen. Misschien als ik wat eerder had geweten dat het bestond wel.

Ik vind de line-up ook maar matig. In ieder geval niet interessant genoeg om zo er te reizen. Echt grote namen ontbreken...

Laatste halte: The Roots, 1 augustus in Paradiso. Volgende halte: Snoop Dogg, 17 augustus, zelfde locatie als The Roots.

*Snoop Lion

Hij komt gewoon als Snoop Dogg hoor. Wat wil hij anders doen? 12 keer hetzelfde nummer spelen?

MAS
Stapler schreef:
*Snoop Lion

Huh?

Snoop Dogg gaat een reggae-album maken, zijn nieuwe artiestennaam is Snoop Lion.

MAS
Haha dat wist ik niet.

Raffael1977
Wanneer is EL-P, ik ga nog wel naar PE de 22ste.

MAS
22 september

Even iets totaal anders; weet iemand waar deze beat van is? Want het nummer dat in de beschrijving staat klopt (blijkbaar) niet.

Gou Miyagi - overground broadcasting skate video - YouTube

Raffael1977
MAS schreef:
22 september
Dat is dezelfde dag als PE, helaas.

Je moet daar een Leaf Stone voor gebruiken.

MAS
Raffael1977 schreef:
(quote)
Dat is dezelfde dag als PE, helaas.

PE is in augustus daar ben ik ook bij

Inderdaad. Wel bij de les blijven Italiaan.

Raffael1977
LOL

bennerd schreef:

Ik heb het bij PE geplaats, maar eigenlijk past het hier beter, dus hier even kort mijn mening over een aantal artiesten bij Boogiedown Breda.

Elzhi was qua raps wel het beste naar mijn mening. Vond het vooral mooi toen hij even ging uitleggen dat hij in één verse elke keer zijn eerste woord van de line met een vaste letter begon.

Qua show en energie vond ik Dope D.O.D en Fresku erg vet. Dope D.O.D door die duistere sfeer, maar toch niet te duister. Fresku maakte er een hele show van, wat ik erg vermakelijk vond (lintworm ). Big K.R.I.T en Postmen waren chill, maar vond ik meer een leuk tussendoortje.

Maar Public Enemy vond ik toch echt wel het vetst hoor. Zei maakten er net zoals Fresku ook een hele show van, maar op een hele andere manier natuurlijk. Geweldige instrumentale muziek, heerlijke DJ, fenomenale hypeman en fantastische raps. De sfeer was, in ieder geval waar ik stond (vooraan in het midden) erg leuk. Iedereen ging helemaal los.

Ging DJ Lord weer beat-jugglen met Nirvana? Dat was geniaal .

Ja. En met Alle Duitsers zijn Homo.

Ik vond Big K.R.I.T., Elzhi, Kraantje Pappie en Fresku met afstand het dopeste. Public Enemy behoorde met Postmen tot de mindere acts.

Kraantje Pappie

Ik ben het voor het grootste deel met Hessel eens, behalve over Big K.R.I.T. (vond ik ook een van de sterkste) en Public Enemy (die heb ik niet gezien). Bij het optreden van Postmen ben ik na een kwartier weg gegaan, die vond ik het minste. Van de show van Fresku heb ik het meest genoten, maar het mooiste moment was natuurlijk toen Krokobil opkwam tijdens de show van Mr. Polska.

Naast de optredens was het ook heerijk om eens onder alleen maar hiphoppers te zijn, iets waar ik echt bijzonder van kan genieten!

He$$el_01 schreef:
Kraantje Pappie

Gemakkelijk scoren. In mijn recensie op Hiphopleeft geef ik wat meer uitleg (moeten jullie nog even op wachten). Maar wat vond jij slecht dan van Kraantje Pappie? Hij kreeg het publiek prima mee en gaf een goed verstaanbare show.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Gemakkelijk scoren. In mijn recensie op Hiphopleeft geef ik wat meer uitleg (moeten jullie nog even op wachten). Maar wat vond jij slecht dan van Kraantje Pappie? Hij kreeg het publiek prima mee en gaf een goed verstaanbare show.

Zijn teksten zijn niet bepaald van een gemiddeld niveau..

Raffael1977
Glaciers of Ice schreef:
(quote)

Zijn teksten zijn niet bepaald van een gemiddeld niveau..

Zeg maar gerust zwak niveau, Het andere is waar R&P zegt dat hij goed te verstaan is is hij dat vaak zeker niet en vooral bij die opzwepende nummers is het hoogstens wat gebrabbel zoals dit. ditdiidttdiidtttditdi9idttdtitdit is wat ik zeg dusuudasuuudussuudusuu jij hebt lekker pech.

bennerd schreef:

Wel een bijzondere leaf, hè.

Kraantje Pappie laatst gezien bij de UIT. Ik vond er niks aan.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Ja, de show op zich was wel lachen inderdaad. Maar Pappie als rapper vind ik echt gewoon erg matig. De show was eigenlijk leuk omdat ze de hele tijd los gingen op house en dubstep beats en dergelijke. Heb maar weinig verses van hem gehoord eigenlijk.

Ik zie liever een slechte rapper met een prachtige live-show dan een goede rapper die het niet kan brengen. En ik neem aan dat R&P er hetzelfde over denkt. Als hij er niet hetzelfde over denkt, dan is dat voor mij een klein verlies aan street cred en swagger.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:58 uur

geplaatst: vandaag om 09:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.