Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2012, 19:57 uur
Ik ben bang dat ik er niet bij ben, hoe jammer ik het ook vind.
0
geplaatst: 23 september 2012, 23:43 uur
El-P en Despot hebben me een show neergezet zeg. Ben nog aan het nagenieten. Volgende week nog steeds.
0
geplaatst: 24 september 2012, 09:30 uur
Eergisteren naar MC Robhef geweest. Ruzie met bijna dodelijke afloop was het gevolg. Gelukkig waren de supportacts El-P en Despot wel heel erg tof. Zie binnenkort liverecensie op Hiphopleeft.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 september 2012, 15:12 uur
Ja dat was wel even kneiterhard
geweldige noten.
geweldige noten.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 september 2012, 16:51 uur
Het is een gokje, maar ik denk omdat je de berichten waarin ik zei dat ik er zou zijn niet hebt gelezen.
0
geplaatst: 24 september 2012, 17:07 uur
Er zouden er een heleboel komen, uiteindelijk heb ik er maar een paar gezien, waarvan één nieuwe. Of heb ik jou wel gezien? 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 september 2012, 17:37 uur
Ik zou het niet kunnen zeggen, ik zou jullie ook niet hebben herkend
. Wie waren er nog meer dan van MuMe? Ik stond helemaal rechts vooraan tegen het podium met wat vrinden.
Despot was trouwens echt een entertainer, als hij niet zo goed kon rappen had 'ie cabaretier moeten worden
.
. Wie waren er nog meer dan van MuMe? Ik stond helemaal rechts vooraan tegen het podium met wat vrinden.Despot was trouwens echt een entertainer, als hij niet zo goed kon rappen had 'ie cabaretier moeten worden
.
0
geplaatst: 24 september 2012, 17:44 uur
O. Nou, wij stonden dus ook helemaal vooraan
Rob, MAS, Snoeperd, Bedorvenkebab (even kort), Thomzi (ook kort), allemaal in de house.
Rob, MAS, Snoeperd, Bedorvenkebab (even kort), Thomzi (ook kort), allemaal in de house.
0
geplaatst: 24 september 2012, 18:29 uur
Ja, maar wij stonden meer aan de linkerkant van het midden.
0
geplaatst: 24 september 2012, 18:31 uur
Ohja, ik had jullie nog even aangetikt ofniet? Rob herken je volgens mij altijd wel. Met zijn shirt. Werkelijk een baken van pure mannenhiphopliefde.
Stond met mattie gedurende het optreden ietsje naar links. Despot was inderdaad erg goed als voorprogramma, na afloop nog even bedankt als een ware groupie.
Stond met mattie gedurende het optreden ietsje naar links. Despot was inderdaad erg goed als voorprogramma, na afloop nog even bedankt als een ware groupie.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 september 2012, 19:13 uur
Gezellig, dan ben ik wellicht nog een paar keer tegen jullie aan gesprongen
.
.
0
geplaatst: 25 september 2012, 16:04 uur
Moshpits zijn voor mislukte piloten. True G'z staan tegen het podium aan.
0
geplaatst: 25 september 2012, 17:04 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 25 september 2012, 17:34 uur
Ben het compleet eens met het verslagje, hoewel ik wat meer oude nummers had verwacht en sommige van mn vrinden wat morden over de korte duur was het voor mij perfect zo. Ik vond het trouwens ook heel erg nice dat het geluid van zo'n goede kwaliteit was, zelfs El zelf stond daar volgens mij nog even bij stil ergens tussendoor. Topconcert.
0
geplaatst: 25 september 2012, 18:25 uur
Tijdsduur, schmijtsduur. Ik gebruik dat ook vaak als kritiek, maar eigenlijk heb ik er schijt aan. Liever één uur helemaal losgaan, dan twee uren vullen met saaiheid.
0
geplaatst: 25 september 2012, 18:31 uur
Dat laatste zeker. Het was natuurlijk meer zo van: ik had best nog een half uurtje meer willen hebben, met nummers uit andere albums. Maar er staat niet voor niets 'tje' achter 'kritiekpunt'.
0
geplaatst: 25 september 2012, 18:37 uur
Ja, ook alleen maar omdat tje niet voor kritiekpunt kan zetten. Tjekritiekpunt. Zie je?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 september 2012, 13:42 uur
Ik dacht al, dat is lang van tevoren ingepland! Maar het is dus komende zondag, 30 oktober. Een beetje te kortdag voor mij denk ik, bovendien is het best prijzig...
0
geplaatst: 27 september 2012, 14:06 uur
Ho, inderdaad verkeerd. 30 Oktober is het, dus dat duurt nog even 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 september 2012, 14:33 uur
Verdomd, het is september
. Misschien toch maar wel dan.
. Misschien toch maar wel dan.
0
geplaatst: 27 september 2012, 16:21 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 september 2012, 20:38 uur
We zijn allemaal een beetje traag vandaag 

0
geplaatst: 9 oktober 2012, 17:34 uur
zaterdag 17 november staat Big Sean in de Melkweg bij Encore. Encore is een Hip-Hop/R&B feest met meestal DJ's en af en toe een live optreden. Dit keer is het dus de beurt aan Big Sean.
* denotes required fields.