MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten

zoeken in:
als je iets ruikt, ik ben present zaterdag.

Ik ben bang dat ik er niet bij ben, hoe jammer ik het ook vind.

Maarre, jongons?

El-P en Despot hebben me een show neergezet zeg. Ben nog aan het nagenieten. Volgende week nog steeds.

Eergisteren naar MC Robhef geweest. Ruzie met bijna dodelijke afloop was het gevolg. Gelukkig waren de supportacts El-P en Despot wel heel erg tof. Zie binnenkort liverecensie op Hiphopleeft.

It's all love.

panjoe (moderator)
Ja dat was wel even kneiterhard geweldige noten.

Waarom wist ik niet dat jij er was?

panjoe (moderator)
Het is een gokje, maar ik denk omdat je de berichten waarin ik zei dat ik er zou zijn niet hebt gelezen.

Er zouden er een heleboel komen, uiteindelijk heb ik er maar een paar gezien, waarvan één nieuwe. Of heb ik jou wel gezien?

panjoe (moderator)
Ik zou het niet kunnen zeggen, ik zou jullie ook niet hebben herkend . Wie waren er nog meer dan van MuMe? Ik stond helemaal rechts vooraan tegen het podium met wat vrinden.

Despot was trouwens echt een entertainer, als hij niet zo goed kon rappen had 'ie cabaretier moeten worden .

O. Nou, wij stonden dus ook helemaal vooraan Rob, MAS, Snoeperd, Bedorvenkebab (even kort), Thomzi (ook kort), allemaal in de house.

Ja, maar wij stonden meer aan de linkerkant van het midden.

Ohja, ik had jullie nog even aangetikt ofniet? Rob herken je volgens mij altijd wel. Met zijn shirt. Werkelijk een baken van pure mannenhiphopliefde.

Stond met mattie gedurende het optreden ietsje naar links. Despot was inderdaad erg goed als voorprogramma, na afloop nog even bedankt als een ware groupie.

panjoe (moderator)
Gezellig, dan ben ik wellicht nog een paar keer tegen jullie aan gesprongen .

Bij The Full Retard ontstond meteen een dikke moshpit

Moshpits zijn voor mislukte piloten. True G'z staan tegen het podium aan.

Precies

Mijn verslag van de avond is inmiddels op Hiphopleeft verschenen, zie hier.

panjoe (moderator)
Ben het compleet eens met het verslagje, hoewel ik wat meer oude nummers had verwacht en sommige van mn vrinden wat morden over de korte duur was het voor mij perfect zo. Ik vond het trouwens ook heel erg nice dat het geluid van zo'n goede kwaliteit was, zelfs El zelf stond daar volgens mij nog even bij stil ergens tussendoor. Topconcert.

Tijdsduur, schmijtsduur. Ik gebruik dat ook vaak als kritiek, maar eigenlijk heb ik er schijt aan. Liever één uur helemaal losgaan, dan twee uren vullen met saaiheid.

Dat laatste zeker. Het was natuurlijk meer zo van: ik had best nog een half uurtje meer willen hebben, met nummers uit andere albums. Maar er staat niet voor niets 'tje' achter 'kritiekpunt'.

Ja, ook alleen maar omdat tje niet voor kritiekpunt kan zetten. Tjekritiekpunt. Zie je?

The Coup staat 30 oktober in de Melkweg

panjoe (moderator)
Ik dacht al, dat is lang van tevoren ingepland! Maar het is dus komende zondag, 30 oktober. Een beetje te kortdag voor mij denk ik, bovendien is het best prijzig...

Ho, inderdaad verkeerd. 30 Oktober is het, dus dat duurt nog even

Bovendien is het The Coup. Wie wil daar nu heen?

panjoe (moderator)
Verdomd, het is september . Misschien toch maar wel dan.

panjoe schreef:
komende zondag, 30 oktober.

Wut??

Ow laat maar. Je hebt hem zelf al door blijkbaar.

panjoe (moderator)
We zijn allemaal een beetje traag vandaag

zaterdag 17 november staat Big Sean in de Melkweg bij Encore. Encore is een Hip-Hop/R&B feest met meestal DJ's en af en toe een live optreden. Dit keer is het dus de beurt aan Big Sean.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:18 uur

geplaatst: vandaag om 13:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.