MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten

zoeken in:

Plaats dan in ieder geval een filmpje dat mij computer aan kan, dan is ie wel leuk.

En sowieso, voor 9 euro (wat Encore sowieso kost) nog even een uurtje losgaan op een aantal nummers van de rapper die Clique en Mercy killed vind ik geen probleem.

Hoi,

Het lijkt wel dat sinds de dood van MCA overal de documentaire 'Beastieography' op het net is verdwenen, terwijl deze altijd volop online te zien was.

Weet iemand waar deze docu nog te zien is, of.....heeft iemand een torrentje (nog beter)?

donmarko22 schreef:
Hoi,

Het lijkt wel dat sinds de dood van MCA overal de documentaire 'Beastieography' op het net is verdwenen, terwijl deze altijd volop online te zien was.

Weet iemand waar deze docu nog te zien is, of.....heeft iemand een torrentje (nog beter)?

Beastie-ography DVD - Video - Torrent Download | Bitsnoop Hoop dat vaak genoeg geseed is en anders moet je de incomplete versie bekijken

Glaciers of Ice schreef:
(quote)

Beastie-ography DVD - Video - Torrent Download | Bitsnoop Hoop dat vaak genoeg geseed is en anders moet je de incomplete versie bekijken

Deze had ik al geprobeerd, maar die heeft heel weinig seeders. Die gaat heel lang duren, maar toch bedankt!

Heavy Metal Kings (Vinnie Paz + Ill Bill), Pharoahe Monch en A.G. & O.C. komen voor een gezamenlijke tour naar Nederland (Melkweg, Amsterdam). 24 november 2012.

Rhythm & Poetry schreef:
Heavy Metal Kings (Vinnie Paz + Ill Bill), Pharoahe Monch en A.G. & O.C. komen voor een gezamenlijke tour naar Nederland (Melkweg, Amsterdam). 24 november 2012.

27 november. Nice trouwens

He$$el_01 schreef:
Plaats dan in ieder geval een filmpje dat mij computer aan kan, dan is ie wel leuk.

En sowieso, voor 9 euro (wat Encore sowieso kost) nog even een uurtje losgaan op een aantal nummers van de rapper die Clique en Mercy killed vind ik geen probleem.
Ok ja die nummers zijn nog wel te genieten .

Rhythm & Poetry schreef:

Allemaal rappers die al een tijdje over hun top zijn, maar het kan nog best vermakelijk worden. Ik ben denk ik wel aanwezig.

Raffael1977
@He$$el

OC & AG zijn nog aardig goed bezig misschien niet jou ding en ja ik ben meer fan van hun oude werk maar spitten menig newschool artiest nog steeds onderuit.

OC kwam dit jaar uit met Apollo Brown en is toch een van de beste platen van dit jaar een ander lekker plaatje onder de radar is Luv NY waar AG aan deel neemt en het heel goed doet.

Vinnie & Bill blijven toch dope, lekker rauw en harde beats precies zoals het hoort in plaats van matig flowende Danny Brown of een clown van horrorcore genre Hopsin!

Ja, misschien overdreef ik een beetje. Album van Apollo en OC ken ik, een van mijn favoriete albums van dit jaar. AG en Pharoahe Monch vind ik ook vet hoor, maar vroeger wel een stuk beter.

Ill Bill rapte dit jaar weer erg sterk op het LCN album, maar het niveau van zijn Non Phixion tijd en zijn solo albums vind ik toch net nog even iets hoger.

Vinnie vind ik wel echt een stuk minder dan vroeger. Vooral zijn flow is, vergeleken met bijvoorbeeld Violent by Design, bij vlagen echt dramatisch. Toch nog steeds wel een vermakelijke rapper bij tijd en wijle.

Je vergelijking met Danny Brown en Hopsin snap ik niet echt en vind ik een beetje jammer. Danny Brown is gewoon een hele andere rapper. Hopsin lijkt al wat meer op Vinnie en Ill Bill, en ik weet zeker dat hij ze er allebei redelijk hard uit rapt op dit moment. Betere flow en teksten. Maar, aangezien je denkt dat hij horrorcore is luister je waarschijnlijk sowieso niet zo heel veel naar Hopsin.

27 november ja, ik deed het uit mijn hoofd. En dat is nooit slim.

Danny Brown is wack en een veel mindere versie van ODB.

Danny Brown is dope. En niet te vergelijken met ODB.

Wat Rob zegt.

panjoe (moderator)
²

Glaciers of Ice schreef:
Danny Brown is wack en een veel mindere versie van ODB.

(afbeelding)

Ik heb dus de verkeerde snaar geraakt zie ik.

Bedorvenkebab schreef:
(quote)

(afbeelding)

Mijn avatar tegen me gebruiken

Bedorvenkebab schreef:
(quote)

(afbeelding)

9 november José James in Tivoli.

Homeboy Sandman beschrijft wat er mis is met commerciele hiphop.

Hij begint goed, maar eindigt als de zoveelste backpacker die haat op de mainstream hiphop.

En Rozay is een baas, dat weet iedereen.

6 februari: Kendrick Lamar in de Melkweg.

Kaarten kunnen we vanaf a.s. donderda (10.00u) aanschaffen.

Ik vind het op zich wel goed goed stukje. Vooral met dit stukje slaat hij naar mijn idee de spijker op zijn kop:

Ask these kids who they like and everyones' hand shoots up. Ask them who they don't like and you'll hear crickets. They represent a demographic that is eating whatever they're fed.

Dennisami
Rhythm & Poetry schreef:
6 februari: Kendrick Lamar in de Melkweg.

Kaarten kunnen we vanaf a.s. donderda (10.00u) aanschaffen.

Ik moet hier heen! zal volgende week even wat mensen vragen of die mee willen xd

toris
Is er nog iemand anders op Definitie van Hiphop geweest?

Normaal zou ik niet enorm enthiousast worden van het feit dat The Herbaliser 12 december in de Melkweg staat, zij het niet dat persoonlijke held Ghettosocks er ook bij is! Dus even een momentje.

Ghettosocks.

Morgen ga ik naar DOOM, zondag naar The Pharcyde en dinsdag naar Rap Mayhem Festival (Heavy Metal Kings, Pharoahe Monch, A.G. & O.C.). Wie is nog meer present bij één of meer van die optredens?

Ik wil wel naar het Rap Mayhem Festival, maar nog niet echt naar gekeken om eerlijk te zijn. Zijn er nog kaarten denk je?

Gast
geplaatst: vandaag om 16:31 uur

geplaatst: vandaag om 16:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.