Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2012, 19:32 uur
Ja. Concert is zelfs verplaatst naar de kleine zaal (was eerst the max) dus het zal wel niet echt stormlopen.
0
geplaatst: 20 november 2012, 19:35 uur
Dat heb je met al die ouder rappers hè. Die kent niemand meer. The Pharcyde is trouwens ook wel erg vet, maar ik weet niet of me portemonnee het toelaat om naar allebei te gaan. Ik weet niet eens of ik wel naar eentje van hem mag. 

0
geplaatst: 20 november 2012, 19:38 uur
The Pharcyde schijnt heel tof te zijn geweest de laatste keer, dus daar ga ik sowieso heen. En de andere avond is meer omdat het gezellig en een tikkeltje fout is. Lekker schietgeluiden maken in de Melkweg en op het tapijt urineren.
0
geplaatst: 20 november 2012, 19:46 uur
Ja lekkere agressieve muziek, altijd lekker bij een concert toch. Het concert van IT vond ik ook ongelofelijk sterk, hoewel IT natuurlijk wel een betere rapper is dan de meeste die daar komen.
0
geplaatst: 20 november 2012, 22:36 uur
Pharcyde was ik begin dit jaar al geweest, was inderdaad een erg goed concert; aan te raden. Verder ben ik dinsdag ook bij Rap Mayhem.
0
geplaatst: 21 november 2012, 15:52 uur
Iedereen vanavond nog snel naar DOOM, de special guests zijn niemand minder dan Styles P en Killah Priest. 

0
geplaatst: 21 november 2012, 17:04 uur
Als ik morgen 9u geen (verplicht) college had gehad, was ik zeker gegaan 

0
geplaatst: 21 november 2012, 23:22 uur
& als ik geld had deed ik hetzelfde als Rob. Dingen vastnieten.
0
geplaatst: 22 november 2012, 13:53 uur
Wat een kutavond. DOOM was er om 23.30u nog steeds niet (aanvang 21.00u). Toen zijn MAS en ik maar naar huis gegaan. Niks gezien. Geen Styles P. Geen Killah Priest. Geen DOOM. Een kwartiertje Ghostface Killah die niet voorbereid was. Gelukkig hebben we de foto's nog. 

0
geplaatst: 9 december 2012, 11:08 uur
Goede recensie. Kan me er wel in vinden. Was een toffe avond.
0
geplaatst: 15 december 2012, 13:17 uur
Gelukkig waren we (MAS en ik) gisteren bij Method Man en Redman in Haarlem. Wie van jullie waren er ook?
0
geplaatst: 15 december 2012, 15:29 uur
Hoe was? Kon er helaas niet bij zijn? Dope D.o.D. ook nog een beetje overtuigend?
0
geplaatst: 15 december 2012, 17:52 uur
Dope DOD hebben we helaas niet gezien doordat de NS en Prorail ons tegenwerkte. Hoorde wel dat het tof was.
0
geplaatst: 18 december 2012, 13:38 uur
Hoppa! Daar ga ik zeker heen. Dat is bijna een thuiswedstrijd.
0
Dennisami
geplaatst: 21 december 2012, 00:33 uur
Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik zag dat Nas weer naar Nederland komt!
Dit keer in Tilburg nou woon ik zelf in de buurt van Amersfoort weet iemand of ik daar makkelijk kan komen?
Dit keer in Tilburg nou woon ik zelf in de buurt van Amersfoort weet iemand of ik daar makkelijk kan komen?
0
Raffael1977
geplaatst: 21 december 2012, 14:27 uur
Ja heel makkelijk met de trein want 013 is er vlakbij.
0
geplaatst: 21 december 2012, 16:21 uur
Op doordeweekse dagen vertrekt de laatste trein vanuit Tilburg naar Amersfoort wel al vroeg: 23.24u de laatste. In het weekend is dit een halfuur later.
0
Dennisami
geplaatst: 21 december 2012, 23:04 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Op doordeweekse dagen vertrekt de laatste trein vanuit Tilburg naar Amersfoort wel al vroeg: 23.24u de laatste. In het weekend is dit een halfuur later.
Mm dat is wel jammer, dan kan ik denk ik niet het hele concert bekijken?
0
geplaatst: 22 december 2012, 11:54 uur
@Dennisami
Nee, want het is zeker ook 15 minuten lopen van CS naar 013 (en andersom), dus ik verwacht dat het krap gaat worden.
Ik ga 7 januari naar Killer Mike, dan, jawel, in de 013.
Nee, want het is zeker ook 15 minuten lopen van CS naar 013 (en andersom), dus ik verwacht dat het krap gaat worden.

0
Dennisami
geplaatst: 22 december 2012, 18:41 uur
Rhythm & Poetry schreef:
@Dennisami
@Dennisami
Okee thanks, dan kan ik beter een andere keertje gaan. Nas is volgens mij alweer bezig met een nieuw album!
0
Improvision
geplaatst: 30 december 2012, 02:06 uur
Interview met Ebro Darden (Hot 97) over de huidige toestand van (de) hiphop(industrie).
0
geplaatst: 4 januari 2013, 17:25 uur
Immortal Technique komt 17 april in de melkweg. Wil er graag naartoe, maar zit met de trein...
Ten eerste: Er staat di 17 april, maar 17 april is een woensdag.... Dat vond ik vreemd.
Daarnaast: Iemand hier die ernaartoe gaat? Ik ken zelf namelijk niemand die hier naartoe zou willen gaan... Met zo mogelijk een slaapplaats?
Ten eerste: Er staat di 17 april, maar 17 april is een woensdag.... Dat vond ik vreemd.
Daarnaast: Iemand hier die ernaartoe gaat? Ik ken zelf namelijk niemand die hier naartoe zou willen gaan... Met zo mogelijk een slaapplaats?

* denotes required fields.