MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten

zoeken in:
Zal ik nog een paar filmpjes plaatsen?

Dat verklaart erg veel.

Het vreemde is alleen dat de site dat verder niet aangeeft en het nog gewoon lijkt alsof je tickets kan halen o.O

Toch bedankt

MAS
Ik die dag helaas niet had er graag bij willen zijn. @Elohim is mij ook ooit overkomen bij de Melkweg.

4 April staat Sean P in de melkweg.

Laten we hem omduwen.

deze documentaire lijkt me zeker vet van uncle snoopy

uitleg waarom snoop lion

Woensdag Kendrick Lamar en donderdag weer naar Killer Mike (afgelopen woensdag in Melkweg was het top).

Voor de show van Killer Mike in 013 kun je kaarten winnen: Kiler Mike in 013 Prijsvraag - House of Hip Hop - House of Hip Hop - houseofhiphop.nl

Eind Maart Nas in 013 Tilburg!

Gaan er nog mensen naar hiphopfestival (Splash/Hiphopkemp)?

Wanneer? Welke artiesten?

Tickets voor de show van Kanye West volgende week in de HMH in de pocket.

Dennisami
Feestganger!

In de tussentijd had ik het zelf wel op kunnen zoeken, maar thanks!

Staan al een paar leuke namen bij. Helaas ga ik dat weekend al op vakantie.

Behalve A Tribe Called Quest en Action Bronson niet zo'n degelijke line-up. Misschien is Iggy Azalea live wel leuk, maar daar blijft het dan wel bij.

Dope D.O.D. en the Underachievers zijn ook nog wel cool, de rest ken ik eigenlijk niet.

Macklemore is live ook wel vet denk ik. Thrift Shop zal live in ieder geval hard zijn.

Maar dit is de voorlopige line-up lijkt me toch? Of komt er echt niks meer bij?

Lijkt me wel, zijn wat weinig artiesten om 3 dagen te vullen.

Rahzel staat 7, 8 en 9 maart in Nederland met DJ JS-1. Kaartjes zijn te winnen: Rahzel Prijsvraag - House of Hip Hop - House of Hip Hop - houseofhiphop.nl.

Aanrader!

bennerd schreef:
Behalve A Tribe Called Quest en Action Bronson niet zo'n degelijke line-up. Misschien is Iggy Azalea live wel leuk, maar daar blijft het dan wel bij.

John Legend vind jij denk ik ook nog wel tof. Is een rapper uit Atlanta, hoestsiroop drinken staat bij hem hoog in het vaandel. Heeft eind jaren negentig nog wat nummers met Bun B en Pimp C gemaakt, en hij lijkt nu weer helemaal terug te zijn. Op zijn aankomende mixtape "South Op!" werkt hij samen met niemand minder dan Big K.R.I.T. en Z-Ro.

Ik had hem ooit eens op een Atmosphere-feature gezien, klopt dat? Hij was ook goeie maatjes met DJ Screw, ze hebben veel samen gechilld, gerookt en gejamd. Heeft intussen getekend bij 1017 Brick Squad, ben retebenieuwd naar die nieuwe tape.

En hij heeft beef met Kno.

Als je beef hebt met Kno dat ben je een grote in de scene. Ja, volgens mij werkte hij samen met Atmosphere, toen zijn carrière even in een dip zat. Dat is die track waar de rappers zo emo doen.

Gelukkig is hij niet lang na zijn samenwerking met Atmosphere weer echte hiphop gaan maken.

Nog altijd mooi hoe dat moment met Kno op Hiphopleeft (?) en Whosampled is blijven hangen bij mensen.

Komt omdat het onze grote relschopper R&P zelf was. Vreselijk jochie dat.

Het was een Ureterper genaamd Hark.

6 maart: Apathy, Celph Titled en Snowgoons in Patronaat, Haarlem. Slechts 100 kaarten beschikbaar!

Apathy, Celph Titled & Snowgoons treden op in Nederland - House of Hip Hop - House of Hip Hop - houseofhiphop.nl

Tickets binnenkort online, ik laat in deze post nog weten wanneer.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:04 uur

geplaatst: vandaag om 22:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.