Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2013, 04:18 uur
Dat verklaart erg veel.
Het vreemde is alleen dat de site dat verder niet aangeeft en het nog gewoon lijkt alsof je tickets kan halen o.O
Toch bedankt
Het vreemde is alleen dat de site dat verder niet aangeeft en het nog gewoon lijkt alsof je tickets kan halen o.O
Toch bedankt

0
geplaatst: 7 januari 2013, 14:56 uur
Ik die dag helaas niet had er graag bij willen zijn. @Elohim is mij ook ooit overkomen bij de Melkweg. 

0
geplaatst: 30 januari 2013, 00:11 uur
deze documentaire lijkt me zeker vet van uncle snoopy 
uitleg waarom snoop lion

uitleg waarom snoop lion
0
geplaatst: 2 februari 2013, 16:38 uur
Woensdag Kendrick Lamar en donderdag weer naar Killer Mike (afgelopen woensdag in Melkweg was het top).
Voor de show van Killer Mike in 013 kun je kaarten winnen: Kiler Mike in 013 Prijsvraag - House of Hip Hop - House of Hip Hop - houseofhiphop.nl
Voor de show van Killer Mike in 013 kun je kaarten winnen: Kiler Mike in 013 Prijsvraag - House of Hip Hop - House of Hip Hop - houseofhiphop.nl
0
geplaatst: 18 februari 2013, 13:57 uur
Gaan er nog mensen naar hiphopfestival (Splash/Hiphopkemp)?
0
geplaatst: 21 februari 2013, 10:24 uur
Tickets voor de show van Kanye West volgende week in de HMH in de pocket. 

0
geplaatst: 21 februari 2013, 15:53 uur
He$$el_01 schreef:
Wanneer? Welke artiesten?
Wanneer? Welke artiesten?
Line Up > Artists A-Z : splash! Festival 16 | 12.-14 July 2013 - splash-festival.de
0
geplaatst: 21 februari 2013, 16:20 uur
Colucci_Era schreef:
Line Up > Artists A-Z : splash! Festival 16 | 12.-14 July 2013 - splash-festival.de
(quote)
In de tussentijd had ik het zelf wel op kunnen zoeken, maar thanks!

Staan al een paar leuke namen bij. Helaas ga ik dat weekend al op vakantie.

0
geplaatst: 21 februari 2013, 16:22 uur
Behalve A Tribe Called Quest en Action Bronson niet zo'n degelijke line-up. Misschien is Iggy Azalea live wel leuk, maar daar blijft het dan wel bij.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 16:35 uur
Dope D.O.D. en the Underachievers zijn ook nog wel cool, de rest ken ik eigenlijk niet.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 16:42 uur
Macklemore is live ook wel vet denk ik. Thrift Shop zal live in ieder geval hard zijn. 
Maar dit is de voorlopige line-up lijkt me toch? Of komt er echt niks meer bij?

Maar dit is de voorlopige line-up lijkt me toch? Of komt er echt niks meer bij?
0
geplaatst: 21 februari 2013, 16:49 uur
Lijkt me wel, zijn wat weinig artiesten om 3 dagen te vullen.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 19:24 uur
Rahzel staat 7, 8 en 9 maart in Nederland met DJ JS-1. Kaartjes zijn te winnen: Rahzel Prijsvraag - House of Hip Hop - House of Hip Hop - houseofhiphop.nl.
Aanrader!
Aanrader!
0
geplaatst: 21 februari 2013, 19:27 uur
bennerd schreef:
Behalve A Tribe Called Quest en Action Bronson niet zo'n degelijke line-up. Misschien is Iggy Azalea live wel leuk, maar daar blijft het dan wel bij.
John Legend vind jij denk ik ook nog wel tof. Is een rapper uit Atlanta, hoestsiroop drinken staat bij hem hoog in het vaandel. Heeft eind jaren negentig nog wat nummers met Bun B en Pimp C gemaakt, en hij lijkt nu weer helemaal terug te zijn. Op zijn aankomende mixtape "South Op!" werkt hij samen met niemand minder dan Big K.R.I.T. en Z-Ro.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 23:07 uur
Ik had hem ooit eens op een Atmosphere-feature gezien, klopt dat? Hij was ook goeie maatjes met DJ Screw, ze hebben veel samen gechilld, gerookt en gejamd. Heeft intussen getekend bij 1017 Brick Squad, ben retebenieuwd naar die nieuwe tape.
En hij heeft beef met Kno.
En hij heeft beef met Kno.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 00:11 uur
Als je beef hebt met Kno dat ben je een grote in de scene. Ja, volgens mij werkte hij samen met Atmosphere, toen zijn carrière even in een dip zat. Dat is die track waar de rappers zo emo doen. 

0
geplaatst: 22 februari 2013, 00:19 uur
Gelukkig is hij niet lang na zijn samenwerking met Atmosphere weer echte hiphop gaan maken.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 03:23 uur
Nog altijd mooi hoe dat moment met Kno op Hiphopleeft (?) en Whosampled is blijven hangen bij mensen.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 09:19 uur
Komt omdat het onze grote relschopper R&P zelf was. Vreselijk jochie dat.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 13:14 uur
6 maart: Apathy, Celph Titled en Snowgoons in Patronaat, Haarlem. Slechts 100 kaarten beschikbaar!
Apathy, Celph Titled & Snowgoons treden op in Nederland - House of Hip Hop - House of Hip Hop - houseofhiphop.nl
Tickets binnenkort online, ik laat in deze post nog weten wanneer.
Apathy, Celph Titled & Snowgoons treden op in Nederland - House of Hip Hop - House of Hip Hop - houseofhiphop.nl
Tickets binnenkort online, ik laat in deze post nog weten wanneer.
* denotes required fields.