Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2013, 14:35 uur
Colucci_Era schreef:
Line Up > Artists A-Z : splash! Festival 16 | 12.-14 July 2013 - splash-festival.de
(quote)
Line Up > Artists A-Z : splash! Festival 16 | 12.-14 July 2013 - splash-festival.de
Ik zit er wel over na te denken. Moet eigenlijk wel gaan puur voor tribe
0
geplaatst: 22 februari 2013, 15:56 uur
Als "we" een auto hebben, alleen voor Tribe die kant opgaan en dan op de terugweg in een slechte Duitse kroeg gaan zitten dan ben ik voor. 

0
geplaatst: 22 februari 2013, 16:05 uur
Harderwiek schreef:
Heb je geen dagkaarten daar?
Ik ging naar mijn oom in Duitsland met zo'n dagkaart en daarmee kon je geloof ik met 5 mensen voor 40 euro al met de trein. Erg goedkoop dus. Het enige vervelende is dat je waarschijnlijk veel moet overstappen en er weinig tijd is voor een dutje

0
geplaatst: 22 februari 2013, 18:53 uur
Harderwiek schreef:
Vast wel maar het is zo ver dan kun jen et zo goed 3 dagen gaan. Er zullen nog wel wat leuke acts bijkomen.
Rhythm & Poetry schreef:
Als "we" een auto hebben, alleen voor Tribe die kant opgaan en dan op de terugweg in een slechte Duitse kroeg gaan zitten dan ben ik voor.
Meld jij je nou aan als BOB?
0
geplaatst: 22 februari 2013, 19:37 uur
Dan moeten we wel een auto hebben waar deuken in mogen komen.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 23:02 uur
Ergens lijkt het mij wel dope om er naar toe te gaan, alleen de line-up is niet echt heel denderend... Kan daar nog verandering in komen? (ATCQ is trouwens wel 50% reden om te gaan!)
0
geplaatst: 23 februari 2013, 14:46 uur
Kan iemand mij voorzien in een enorme collectie hiphop?
Ben zojuist 20GB kwijtgeraakt, wat een drama....
0
Raffael1977
geplaatst: 23 februari 2013, 17:56 uur
'rens. schreef:
Gewoon kopen, de meeste classics zijn wel voor 5 euro te koop.
0
geplaatst: 23 februari 2013, 18:02 uur
20GB aan muziek. Reken dat eens uit in aantal albums. Bereken dan de kosten die je ongeveer zal hebben... Geld groeit niet aan de bomen.
0
geplaatst: 23 februari 2013, 18:25 uur
Kopen wat je echt heel vet vind en de artiesten die je het gunt ook gewoon supporten. Ik koop ook langn iet alles, als ik iets goed vind, maar niet meer dan dat ga ik daar niet mijn centen aan uitgeven. Zo support ik wel artiesten als Fat Jon, J Rawls en Uyama Hiroto (mocht zijn volgende album in Europa te koop zijn), maar een artiest als Apollo Brown die gewoon oke is gaat mijn geld niet krijgen. Daarvoor moet hij toch stukken beter werk leveren.
Mijn tip aan Rens is gewoon alles opnieuw downloaden wat je vet vind. Ik heb dit ook meerdere malen meegemaakt, maar het valt bij mij best mee. Soms kom ik albums tegen die ik vergeten ben te downloaden en die download ik dan gewoon nog even. 20GB is niet heel veel als het FLAC/WAV bestanden zijn, maar mochten het MP3-files zijn dan is het inderdaad zeer vervelend.
Mijn tip aan Rens is gewoon alles opnieuw downloaden wat je vet vind. Ik heb dit ook meerdere malen meegemaakt, maar het valt bij mij best mee. Soms kom ik albums tegen die ik vergeten ben te downloaden en die download ik dan gewoon nog even. 20GB is niet heel veel als het FLAC/WAV bestanden zijn, maar mochten het MP3-files zijn dan is het inderdaad zeer vervelend.
0
Raffael1977
geplaatst: 24 februari 2013, 06:10 uur
bennerd schreef:
20GB aan muziek. Reken dat eens uit in aantal albums. Bereken dan de kosten die je ongeveer zal hebben... Geld groeit niet aan de bomen.
Het probleem van tegenwoordig is dat de meeste mensen alles gratis willen hebben.
20GB is ongeveer 200 albums van 320kb formaat.
0
Raffael1977
geplaatst: 24 februari 2013, 06:14 uur
Glaciers of Ice schreef:
Kopen wat je echt heel vet vind en de artiesten die je het gunt ook gewoon supporten. Ik koop ook langn iet alles, als ik iets goed vind, maar niet meer dan dat ga ik daar niet mijn centen aan uitgeven. Zo support ik wel artiesten als Fat Jon, J Rawls en Uyama Hiroto (mocht zijn volgende album in Europa te koop zijn), maar een artiest als Apollo Brown die gewoon oke is gaat mijn geld niet krijgen. Daarvoor moet hij toch stukken beter werk leveren.
Als je het over albums van nu hebt wel maar ik heb vrijwel alle hiphop classic albums orgineel. Alle albums die ik heb zijn voor mij goed genoeg om te kopen anders koop ik ze niet. De albums waarvan ik een paar songs leuk vind koop ik al 15 jaar niet meer mits ze voor een prikkie te koop zijn zoals 1 euro bij een beurs.
0
geplaatst: 24 februari 2013, 09:43 uur
Raffael1977 schreef:
Alle albums die ik heb zijn voor mij goed genoeg om te kopen anders koop ik ze niet.
En, hoe weet je dat? Door eerst te downloaden, lijk mij? Weet trouwens niet hoe dat vroeger ging, in de jaren negentig (neem aan dat 1977 je geboortejaar is)? In de muziekwinkel beluisteren? Raar eigenlijk. Moet zeggen dat ik niet vaak meer albums koop zonder ze eerst beluisterd te hebben (downloaden), sommige albums durf ik nog wel te pre-orderen (bv nieuwe Ill Bill). Denk dat het eigenlijk ook wel een positieve ontwikkeling is; de artiest weet dit ook. Als het album niet goed genoeg gevonden wordt, wordt het niet gekocht.Alle albums die ik heb zijn voor mij goed genoeg om te kopen anders koop ik ze niet.
0
Raffael1977
geplaatst: 24 februari 2013, 11:28 uur
Ik had voorheen altijd cd's en op mijn pc mijn hele collectie in mp3. NU heb ik een deel van mijn collectie in flac op pc maar heb bij elkaar denk ik wel 4 TB aan muziek als ik alles op HDD zou zetten. Het irritante van omzetten in flac is de tijd die het in beslag neemt. Nieuwe albums zet ik wel over maar de oude niet allemaal. Ik probeer zoveel mogelijk flac albums te kopen. Het album Dice Game kocht ik voor maar 8 dollar via bandcamp. Mij gaat het meestal om de muziek en niet het hoesje alleen limited versies wil ik orgineel omdat ze veel waard zijn zoals Freestyle Professor albums (eerste EP en Rare tracks). Zijn gemiddeld per stuk 500 dollar waard.
Je moest idd alles beluisteren in de winkel maar daar was ook genoeg ruimte voor. Gemiddeld hadden cd zaken 4 a 5 luister plekken. Je kon ook veel meer krijgen dan dat nu hebt. Tegenwoordig zijn van de 10 albums die uit komen maar 1 of 2 beschikbaar in de winkel (over het algemeen en heb het niet over speciaal zaken) maar vaak zijn dat ook de meest bekende artiesten.
Eerlijk gezegd kon je vroeger in de '90's gewoon bij Free Recordshop albums kopen van al je idolen zoals ATCQ, Gangstarr en ga zo maar door. Naarmate de tijd verstreek richting '97 werd het al een stuk zwaarder. Albums van Ultramagnetic Mc's, DITC of Organized Kunfusion waren des tijds al hard to get. Albums van Black Moon en Smif-N-Wessun ook.
Ik luister nu ook eerst naar albums voordat ik ze koop maar checken gaat bij mij heel snel. Luister direct naar de sound of het mij ligt of niet.
Je moest idd alles beluisteren in de winkel maar daar was ook genoeg ruimte voor. Gemiddeld hadden cd zaken 4 a 5 luister plekken. Je kon ook veel meer krijgen dan dat nu hebt. Tegenwoordig zijn van de 10 albums die uit komen maar 1 of 2 beschikbaar in de winkel (over het algemeen en heb het niet over speciaal zaken) maar vaak zijn dat ook de meest bekende artiesten.
Eerlijk gezegd kon je vroeger in de '90's gewoon bij Free Recordshop albums kopen van al je idolen zoals ATCQ, Gangstarr en ga zo maar door. Naarmate de tijd verstreek richting '97 werd het al een stuk zwaarder. Albums van Ultramagnetic Mc's, DITC of Organized Kunfusion waren des tijds al hard to get. Albums van Black Moon en Smif-N-Wessun ook.
Ik luister nu ook eerst naar albums voordat ik ze koop maar checken gaat bij mij heel snel. Luister direct naar de sound of het mij ligt of niet.
0
geplaatst: 24 februari 2013, 11:57 uur
Silky & Smooth schreef:
Ergens lijkt het mij wel dope om er naar toe te gaan, alleen de line-up is niet echt heel denderend... Kan daar nog verandering in komen? (ATCQ is trouwens wel 50% reden om te gaan!)
Ja die line-up blijven ze tot de het laatste moment artiesten aan toevoegen. Dus vergeleken met de line-up van vorig jaar en het jaar daarvoor denk ik dat er nog wel wat undergroundartiesten bij komen.
0
geplaatst: 25 februari 2013, 20:28 uur
Harderwiek schreef:
Ik heb een beetje hetzelfde.(quote)
En, hoe weet je dat? Door eerst te downloaden, lijk mij? Weet trouwens niet hoe dat vroeger ging, in de jaren negentig (neem aan dat 1977 je geboortejaar is)? In de muziekwinkel beluisteren? Raar eigenlijk. Moet zeggen dat ik niet vaak meer albums koop zonder ze eerst beluisterd te hebben (downloaden), sommige albums durf ik nog wel te pre-orderen (bv nieuwe Ill Bill). Denk dat het eigenlijk ook wel een positieve ontwikkeling is; de artiest weet dit ook. Als het album niet goed genoeg gevonden wordt, wordt het niet gekocht. Meeste albums die ik koop zijn tegenwoordig gepre-ordered, trouwens. Heb weinig geld, en dan besteed ik dat liever aan een gesigneerde POS dan aan een willekeurig ander album wat ook heel vet is, maar wat niet met een extra komt.
Zo heb ik ook de nieuwste Sole gekocht, die nog steeds niet op de site staat. Was een kleine teleurstelling, ken eigenlijk weinig van Sole na Selling Live Water, maar de reader die erbij kwam was erg nice. =]
0
Raffael1977
geplaatst: 25 februari 2013, 20:53 uur
Sole is een hele dope gast en is eigenlijk het minste bekend gebleven van Deep Puddle Dynamics - The Taste of Rain... Why Kneel (1999)
Maakt dope dingen maar soms ook wel matig maar over het algemeen vet en heel experimenteel wat door velen niet begrepen wordt en daarom ook bestempeld als minder goed. Gebeurt vaak met abstracte hiphop acts zoals V8 & Shortrock, Mammox, K-The-I??? of ATD & Skech185.
Maakt dope dingen maar soms ook wel matig maar over het algemeen vet en heel experimenteel wat door velen niet begrepen wordt en daarom ook bestempeld als minder goed. Gebeurt vaak met abstracte hiphop acts zoals V8 & Shortrock, Mammox, K-The-I??? of ATD & Skech185.
0
geplaatst: 25 februari 2013, 23:34 uur
Deep Puddle Dynamics is wel dope. Verder niet heel erg onder de indruk van soles andere werk.
0
geplaatst: 25 februari 2013, 23:42 uur
Hij heeft in elk geval een tweetal zeer fijne albums en een aantal fenomenale nummers op zijn naam staan
Het titelnummer van Selling Live Water 
Het titelnummer van Selling Live Water 
0
geplaatst: 26 februari 2013, 00:13 uur
Ik... weet heel goed wie Sole is hoor. 
Was alleen voornamelijk bekend met Bottle of Humans en Selling Live Water toen ik zijn A Ruthless Criticism Of Everything Existing album binnenhaalde.
Bij HhAvdW heb ik Bottle of Humans een keertje gedaan, trouwens =]
Sole is een van mijn favoriete MCs.
Deep Puddle Dynamics is ook erg dope jah.
De Sole Reader is trouwens echt aan te raden! Een in-depth interview met hem, enkele post-structurele filosofische teksten, met wat communistische 'classics'.

Was alleen voornamelijk bekend met Bottle of Humans en Selling Live Water toen ik zijn A Ruthless Criticism Of Everything Existing album binnenhaalde.
Bij HhAvdW heb ik Bottle of Humans een keertje gedaan, trouwens =]
Sole is een van mijn favoriete MCs.
Deep Puddle Dynamics is ook erg dope jah.
De Sole Reader is trouwens echt aan te raden! Een in-depth interview met hem, enkele post-structurele filosofische teksten, met wat communistische 'classics'.

0
geplaatst: 27 februari 2013, 17:37 uur
Rhythm & Poetry schreef:
6 maart: Apathy, Celph Titled en Snowgoons in Patronaat, Haarlem. Slechts 100 kaarten beschikbaar!
Apathy, Celph Titled & Snowgoons treden op in Nederland - House of Hip Hop - House of Hip Hop - houseofhiphop.nl
Tickets binnenkort online, ik laat in deze post nog weten wanneer.
6 maart: Apathy, Celph Titled en Snowgoons in Patronaat, Haarlem. Slechts 100 kaarten beschikbaar!
Apathy, Celph Titled & Snowgoons treden op in Nederland - House of Hip Hop - House of Hip Hop - houseofhiphop.nl
Tickets binnenkort online, ik laat in deze post nog weten wanneer.
Gaan er nog mensen hierheen?
* denotes required fields.