Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2013, 01:02 uur
Ik ga er nog even over nadenken, hoewel ik daar waarschijnlijk niet al te lang over kan doen. 
Edit: Of ben ik nu al te laat? (de link is dood)

Edit: Of ben ik nu al te laat? (de link is dood)
0
geplaatst: 28 februari 2013, 01:23 uur
Ik denk dat dit niet snel uitverkocht raakt. Toch moet je gewoon snel je kaartjes kopen.
0
geplaatst: 1 maart 2013, 16:27 uur
DemiGoons wil ik eigenlijk ook wel heen gaan. Ik ben nog nooit in Haarlem geweest, misschien plak ik er dan nog een dagje Haarlem achter. Of Amsterdam kan ook nog wel.
Edit: Misschien een kleine meeting, is wel doordeweeks maar toch.
Edit: Misschien een kleine meeting, is wel doordeweeks maar toch.
0
geplaatst: 1 maart 2013, 20:04 uur
Misschien, miscchien. Treinreizen vanuit Zuid-Limburg is een bitch.
0
geplaatst: 1 maart 2013, 23:17 uur
Ik zit ook wel bijna een half uur in de trein hoor. 
Ach, f*ck it ook maar. Mijn kaartje is besteld.

Ach, f*ck it ook maar. Mijn kaartje is besteld.

0
geplaatst: 2 maart 2013, 01:38 uur

En jullie mogen allemaal bij mij logeren. Nee grapje. Alleen MAS.
0
geplaatst: 4 maart 2013, 13:02 uur
Nice, dan zijn Hessel, R&P, MAS, Colucci, Rene en ik er. Kunnen we wel even een biertje pakken ofzo
?
?
0
geplaatst: 4 maart 2013, 13:47 uur
Hopelijk kunnen we elkaar wel vinden tussen al die tientallen mensen.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 08:43 uur
Ik ben wel in voor een biertje, gezellig praten over dingen enzo.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:40 uur
Ik vind het prima, maar ik wil wel praten over een thema dat we van te voren bepalen.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 13:26 uur
Het thema is al van te voren bepaald, alleen weten we het zelf nog niet.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 13:58 uur
O jee. Jij bent zo iemand die denkt dat alles wat gaat gebeuren al lang en breed vaststaat. Eng.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 16:07 uur
Ik heb slecht nieuws (en dan vooral voor mijzelf), ik zal er namelijk niet bij zijn vanavond. De gewoonlijke problemen: school, huiswerk, presentaties, studie en meer van dat soort onzin, maar het gaat helaas even voor. 

0
geplaatst: 6 maart 2013, 18:15 uur
Ai, dat is wel minder. Zeker als je het kaartje al hebt betaald.
0
Raffael1977
geplaatst: 6 maart 2013, 18:40 uur
He$$el_01 schreef:
Ik heb slecht nieuws (en dan vooral voor mijzelf), ik zal er namelijk niet bij zijn vanavond. De gewoonlijke problemen: school, huiswerk, presentaties, studie en meer van dat soort onzin, maar het gaat helaas even voor.
Als de show wordt zoals in Griekenland zal je er vrij weinig van missen
0
geplaatst: 7 maart 2013, 17:13 uur
Ja.
Wat een toffe avond gisteren zeg. The DemiGoons Tour. Heerlijke sfeer ook. En alleen maar aardige mensen aanwezig in het café. Twee goede voorprogramma's uit Canada en daarna een heerlijk rockende show van Apathy en Celph Titled met ondersteuning van DJ Illegal. Apathy is erg krachtig live. Knap hoe hij in een adem zijn snelle coupletten uit de mouw schudt. Celph Titled was vermoeid, maar nog altijd klinkt hij live ontzettend dope. Daarna nemen ze ook voor iedereen de tijd bij de merchandise-stand. Nog mooi een shirt van Celph gekocht met een handtekening.
Wat een toffe avond gisteren zeg. The DemiGoons Tour. Heerlijke sfeer ook. En alleen maar aardige mensen aanwezig in het café. Twee goede voorprogramma's uit Canada en daarna een heerlijk rockende show van Apathy en Celph Titled met ondersteuning van DJ Illegal. Apathy is erg krachtig live. Knap hoe hij in een adem zijn snelle coupletten uit de mouw schudt. Celph Titled was vermoeid, maar nog altijd klinkt hij live ontzettend dope. Daarna nemen ze ook voor iedereen de tijd bij de merchandise-stand. Nog mooi een shirt van Celph gekocht met een handtekening.
0
geplaatst: 7 maart 2013, 17:42 uur
Inderdaad een dope show. Ik heb helaas wel het voorprogramma gemist, maar was nog net op tijd voor Apathy en Celph Titled. Erg chille gasten trouwens. Er was nog een gast uit Canada (ben zijn naam kwijt) die wilde zijn CD's wel heel graag kwijt.
Ik had helaas geen geld anders had ik wel eentje gekocht. Geen MuMe'ers gezien, en dat in zo'n kleine zaal. 
Ik had helaas geen geld anders had ik wel eentje gekocht. Geen MuMe'ers gezien, en dat in zo'n kleine zaal. 
* denotes required fields.