Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2010, 18:03 uur
Mij maakt het niet zoveel uit. 85 vind ik wel veel maar het is ook wel leuk dat er weer eens een nineties album wordt uitgekozen. De meeste albums die worden gepost zijn na-2000 underground albums.
0
geplaatst: 5 december 2010, 18:23 uur
Rene1979 schreef:
85 stemmen is veel te veel. Nog een keer de regels. Eigenlijk zijn het er maar 2
- een hip hop album
- er mag op t album maximaal 10x gestemd zijn
85 stemmen is veel te veel. Nog een keer de regels. Eigenlijk zijn het er maar 2
- een hip hop album
- er mag op t album maximaal 10x gestemd zijn
Ik had bewust gekeken naar degene die gestemd hadden en hier zag ik geen van de deelnemers van dit topic tussen staan. Daarom dacht ik dat deze wel kon. Sterker nog: ik vind het juist een uitermate geschikt album, omdat het blijkbaar best bekend is (ook bij niet-hiphop liefhebbers) en niet bij de users van dit topic.
Maar als het echt niet kan / mag, wil ik best een ander 90's (wees gerust MAS
) album kiezen.
0
geplaatst: 5 december 2010, 18:28 uur
Oh ja, dit vond ik ook nog ergens in de historie van dit topic, maar ik heb niet alles nagepluist. Dus wellicht is hier weer een tegenreactie op gekomen.
Maar ik zal niet gaan mokken als Arrested Development niet "mag". Dan kom ik gewoon met een ander album op de proppen.
Rhythm & Poetry schreef:
10 stemmen of meer mag dus eventuel wel, zoals ik eerder aangaf alleen niet als het meerendeel van de users het album al kent. Kijk als er verder maar twee stemmers (maximaal drie ofzo) van deelnemers aan dit topic staan, dan is het geen enkel probleem als je een dergelijk album plaatst/
10 stemmen of meer mag dus eventuel wel, zoals ik eerder aangaf alleen niet als het meerendeel van de users het album al kent. Kijk als er verder maar twee stemmers (maximaal drie ofzo) van deelnemers aan dit topic staan, dan is het geen enkel probleem als je een dergelijk album plaatst/
Maar ik zal niet gaan mokken als Arrested Development niet "mag". Dan kom ik gewoon met een ander album op de proppen.
0
Rene1979
geplaatst: 5 december 2010, 18:33 uur
Ja maar dat was R&P zijn regel;) maar de regel is nu max 10 stemmen. Mede omdat we met zo weinig zijn;) Ben benieuwd naar je nieuwe album.. Meestal passen ze in mijn straatje
0
geplaatst: 5 december 2010, 19:19 uur
Nou, hierbij dan mijn " vervanger". Ik zat over meerdere albums te twijfelen, maar de 10-stem regel is soms (net) een spelbreker. 
Het is dus nu Grand Daddy I.U. geworden. Een stuk minder bekend dan Arrested Development (waarvan ik mensen zeker aanraad om het album alsnog te luisteren). Ook een stuk rauwer en meer boom-bap. Persoonlijk vind ik de ragga-invloed een beetje jammer op dit album, maar dat past ook wel weer in de tijdsgeest. De gast vond je ook op een nummer van een oud-HHAvdW dat ik heb ingebracht (+K).
Veel luisterplezier. Ben nu overigens wel te lui om iedereen te PM-en. Dus klik hier en bespaar mij tijd.

Het is dus nu Grand Daddy I.U. geworden. Een stuk minder bekend dan Arrested Development (waarvan ik mensen zeker aanraad om het album alsnog te luisteren). Ook een stuk rauwer en meer boom-bap. Persoonlijk vind ik de ragga-invloed een beetje jammer op dit album, maar dat past ook wel weer in de tijdsgeest. De gast vond je ook op een nummer van een oud-HHAvdW dat ik heb ingebracht (+K).
Veel luisterplezier. Ben nu overigens wel te lui om iedereen te PM-en. Dus klik hier en bespaar mij tijd.

0
FightForMore
geplaatst: 5 december 2010, 20:28 uur
Ik zal zeker Arrested Development eens beluisteren. 

0
geplaatst: 5 december 2010, 22:52 uur
Oke ik ben benieuwd. Maar ik ga nu eerst dat AD album luisteren.
0
Rene1979
geplaatst: 5 december 2010, 23:05 uur
Die Grand Daddy I.U. is echt een onwijs goede keuze. Wereld album is dat. En die AD ken ik eerlijk gezegd niet zo goed dus die ga ik zeker luisteren. Bedankt Principal!
0
geplaatst: 6 december 2010, 01:14 uur
Heb ze allebei een keer geluisterd nu. Goede keuzes Principal! 

0
Rene1979
geplaatst: 6 december 2010, 21:49 uur
Actieve Users:
1.
2. Principal2000
3. FightForMore
4. Silky & Smooth
5. panjoe
6. MAS
Niet actieve Users (volgers die een link willen):
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
Heren, zoals jullie zien is mijn naam weg. Ik doe niet meer mee aan dit topic of welk topic over Hip Hop dan ook. Meningen worden door personen die zeggen Hip Hop liefhebber te zijn niet gewaardeerd. Maar wel allemaal PM's sturen, ow jij bent een grootheid hier en heb je nog tips voor me en Bla Bla Bla! Ik ga mij meer toeleggen op het zijn van crewmember. En zal af en toe stemmen op albums die ik koop of luister. Dit zal dan waarschijnlijk gepaard gaan zonder commentaar. Ik ben een beetje klaar met (lees het goed) "de meeste" zogenaamde Hip Hop liefhebbers die tot een jaar terug Rihanna nog in hun top 10 hadden en nu doen of ze er allemachtig veel verstand van hebben. Begrijp me niet verkeerd, maar ik luister ik ben Hip Hop sinds '89 en dan doet het pijn om elke keer te zien dat er een hoop met alle respect snotneuzen, je gaan af lopen zeiken. Dit geldt lang niet voor iedereen. En de term snotneuzen slaat ook niet op de leeftijd van een user, maar zijn ervaring in Hip Hop. Voor diegene met wie ik altijd al goed contact had staat de PM box open voor tips en gezelligheid. De mazzel jongens. **reactie's graag in een PM om discussie's te voorkomen**
1.
2. Principal2000
3. FightForMore
4. Silky & Smooth
5. panjoe
6. MAS
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
Heren, zoals jullie zien is mijn naam weg. Ik doe niet meer mee aan dit topic of welk topic over Hip Hop dan ook. Meningen worden door personen die zeggen Hip Hop liefhebber te zijn niet gewaardeerd. Maar wel allemaal PM's sturen, ow jij bent een grootheid hier en heb je nog tips voor me en Bla Bla Bla! Ik ga mij meer toeleggen op het zijn van crewmember. En zal af en toe stemmen op albums die ik koop of luister. Dit zal dan waarschijnlijk gepaard gaan zonder commentaar. Ik ben een beetje klaar met (lees het goed) "de meeste" zogenaamde Hip Hop liefhebbers die tot een jaar terug Rihanna nog in hun top 10 hadden en nu doen of ze er allemachtig veel verstand van hebben. Begrijp me niet verkeerd, maar ik luister ik ben Hip Hop sinds '89 en dan doet het pijn om elke keer te zien dat er een hoop met alle respect snotneuzen, je gaan af lopen zeiken. Dit geldt lang niet voor iedereen. En de term snotneuzen slaat ook niet op de leeftijd van een user, maar zijn ervaring in Hip Hop. Voor diegene met wie ik altijd al goed contact had staat de PM box open voor tips en gezelligheid. De mazzel jongens. **reactie's graag in een PM om discussie's te voorkomen**
0
geplaatst: 6 december 2010, 22:25 uur
Jammer van Rene. Ik neem aan dat de anderen gewoon door willen gaan met dit topic?
0
Rene1979
geplaatst: 6 december 2010, 22:32 uur
FightForMore schreef:
PM gestuurd!
PM gestuurd!
Stuur hem nog eens:) Ik zie hem niet...
MAS schreef:
Jammer van Rene. Ik neem aan dat de anderen gewoon door willen gaan met dit topic?
Dat hoop ik ook want blijf het wel volgen...
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 december 2010, 22:45 uur
Ik blijf sowieso down, weet m'n volgende ook al!
0
geplaatst: 6 december 2010, 22:58 uur
Oke fijn om te horen. Ik zal de taak op mij nemen om dit topic een beetje in goede banen te leiden.
@Rene: Ik heb je een pm gestuurd
En blijf je trouwens wel als inactieve user in dit topic?
@Rene: Ik heb je een pm gestuurd
En blijf je trouwens wel als inactieve user in dit topic?
0
Rene1979
geplaatst: 6 december 2010, 23:07 uur
Jazeker ik wil nog wel linkjes krijgen ook hoor... Als jullie eraan denken.
0
geplaatst: 7 december 2010, 01:29 uur
Voor wat extra leven in de brouwerij wil ik wel meedoen aan het album vd week! Ik begin aardig door m'n huidige lijst heen te komen! Ik begin meteen aan Grand Daddy I.U.
0
geplaatst: 7 december 2010, 01:39 uur
Die van Arrested Development ga ik toch ook maar eens checken. Op basis van de singles Mr. Wendall en Tennessee lijkt me dat een hele leuke keuze! 

0
geplaatst: 7 december 2010, 01:42 uur
V.B. schreef:
Voor wat extra leven in de brouwerij wil ik wel meedoen aan het album vd week! Ik begin aardig door m'n huidige lijst heen te komen! Ik begin meteen aan Grand Daddy I.U.
Oke mooi
Nieuwe deelnemerslijst:
Actieve users:
1. FightForMore
2. Silky & Smooth
3. panjoe
4. MAS
5. V.B.
6. principal200
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
0
geplaatst: 7 december 2010, 19:48 uur
Rene, jammer dat je stopt met dit (en andere) topic. Maar natuurlijk stop je niet met het luisteren (en beoordelen) van goede (hiphop-)muziek. Zoals Apache zei: assholes are like opinions; everone has one. Laat je niet gek maken. Zie dit maar als een PM. 

0
FightForMore
geplaatst: 10 december 2010, 13:52 uur
FightForMore schreef:
Idem voor me, ik denk dat ik pas in het nieuwe jaar terug kan albums beluisteren, links wil ik nog steeds krijgen, maar heb pas tijd in januari.
Idem voor me, ik denk dat ik pas in het nieuwe jaar terug kan albums beluisteren, links wil ik nog steeds krijgen, maar heb pas tijd in januari.
Dit is de reden waarom ik geen album zal posten.

0
geplaatst: 10 december 2010, 18:44 uur
Oke dan zet ik jou tijdelijk op non actief.
Ik zal S&S even pmen.
1. Silky & Smooth
2. panjoe
3. MAS
4. V.B.
5. principal200
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
8. FightForMore
Ik zal S&S even pmen.1. Silky & Smooth
2. panjoe
3. MAS
4. V.B.
5. principal200
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
8. FightForMore
0
geplaatst: 10 december 2010, 23:39 uur
1. Silky & Smooth
2. panjoe
3. MAS
4. V.B.
5. principal200
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
8. FightForMore
9. Colucci_Era

2. panjoe
3. MAS
4. V.B.
5. principal200
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
8. FightForMore
9. Colucci_Era

0
geplaatst: 11 december 2010, 11:51 uur
Goeiemorgen op deze koude ochtend. Tijd voor lekker warme, jazzy hip-hop:

De warme beats worden verzorgd door de heer Think Twice, raps door Golden Boy. Samen vormt dit duo: Specifics. Hangt een beetje rond het Hydeout-sfeertje en het nummer Under the Hood staat op Modal Soul Classics, inderdaad de favorieten van legendary Nujabes. Lijkt mij al een reden om te luisteren!
Toevoegen aan Mijn Updates
Veel luisterplezier gewenst!
Jelle

De warme beats worden verzorgd door de heer Think Twice, raps door Golden Boy. Samen vormt dit duo: Specifics. Hangt een beetje rond het Hydeout-sfeertje en het nummer Under the Hood staat op Modal Soul Classics, inderdaad de favorieten van legendary Nujabes. Lijkt mij al een reden om te luisteren!
Toevoegen aan Mijn Updates
Veel luisterplezier gewenst!
Jelle
0
Rene1979
geplaatst: 11 december 2010, 14:06 uur
Top en bedankt voor de link Jelle. Ga het zeker luisteren!
0
Rene1979
geplaatst: 14 december 2010, 13:40 uur
Jelle, bedankt voor de tip. Hij klinkt erg lekker. Heb hem maar meteen besteld in Japan.
Ik heb omdat ik gestopt ben toch nog een paar laatste tipjes:
Hands Down - Art of Life (2007)
Uit het Chief Kamachi en Reef the Lost Cauze kamp
Intense - The Bohemian Pimp Project (2005)
Invincible - Shapeshifters (2008)
Een van de beste vrouwelijke Mc's en afkomstig uit het mooie Detroit
Iomos Marad - Deep Rooted (2003)
Geproduceerd door oa Molemen
Xperience - Soultree (2006)
Lekkere soulvol beats met een goede MC
Ik heb omdat ik gestopt ben toch nog een paar laatste tipjes:
Hands Down - Art of Life (2007)
Uit het Chief Kamachi en Reef the Lost Cauze kamp
Intense - The Bohemian Pimp Project (2005)
Invincible - Shapeshifters (2008)
Een van de beste vrouwelijke Mc's en afkomstig uit het mooie Detroit
Iomos Marad - Deep Rooted (2003)
Geproduceerd door oa Molemen
Xperience - Soultree (2006)
Lekkere soulvol beats met een goede MC
* denotes required fields.