Genres / Hip-Hop / Nederlandstalige hiphop
zoeken in:
0
geplaatst: 23 december 2012, 05:55 uur
Een nieuwe clip van Nul7Negen. Geen verkeerd nummer. Bepaald niet, moet ik zeggen.
0
geplaatst: 1 januari 2013, 17:40 uur
ZOO (Zoetermeer op oorlogspad) heeft ook een mixtape gereleased:
ZOETERMEER OP OORLOGSPAD - zdubbelo.bandcamp.com
Heb hem al toegevoegd.
ZOETERMEER OP OORLOGSPAD - zdubbelo.bandcamp.com
Heb hem al toegevoegd.

0
geplaatst: 3 januari 2013, 13:25 uur
Heerlijk nummer van Typhoon en Rico. Vooral Rico rapt geweldig zeg.
0
geplaatst: 3 januari 2013, 22:08 uur
Rico ziet er in clips altijd zo onwennig uit
Vet nummer verder, inderdaad. Meer accordeons is meer beter.
0
geplaatst: 6 januari 2013, 19:49 uur
niels94 schreef:
Vet nummer verder, inderdaad. Meer accordeons is meer beter. Wij weten die shite, wij zijn met hem op de pheauteau geweest. Vette nieuwe track trouwens. For life en zo.
0
geplaatst: 6 januari 2013, 21:46 uur
Ik vond Typhoon anders veel sterker rappen dan Rico op Blues & Blessings. Rico klonk een beetje lui en dat monotone vind ik ook altijd een beetje vervelend. De verse van Typhoon doet me weer een beetje denken aan Tussen Licht en Lucht. Ik vind dat Typhoon de laatste paar jaar namelijk al aan het wegzakken is.
0
geplaatst: 6 januari 2013, 22:21 uur
Ik vind beide erg sterk rappen. Maar ik heb gewoon een ongezond zwak voor Rico's flow, stem en stijl. Hij klinkt ook echt niet lui in mijn oren. Als ik hem hoor, hoor ik ook vooral hoeveel zwakker de meeste andere Nederlandse rappers zijn
En nu doel ik overigens niet op Typhoon, totaal niet. Bij hem krijg ik hetzelfde gevoel.
En nu doel ik overigens niet op Typhoon, totaal niet. Bij hem krijg ik hetzelfde gevoel.
0
geplaatst: 11 januari 2013, 17:14 uur
Komt dus een album van Winne Jiggy en Sticks (producties Dr. Moon) aan 

0
geplaatst: 12 januari 2013, 01:37 uur
Jammer dat het niet door Terilekst geproduceerd wordt. Dan had je gegarandeerd een plaat die minstens oke is.
0
geplaatst: 12 januari 2013, 11:50 uur
Dr. Moon heeft dat Sticks albums anders méér dan prima geproduceerd, naar mijn mening
0
geplaatst: 12 januari 2013, 13:15 uur
Moon is ook een goede producer, maar zijn oude materiaal vind ik dan wat beter. Vooral die Wu-Tang Bootleg demo's en The Return of The Ten Tigers beats.
Ook sterke producers, maar ik heb Sticks al genoeg gehoord over Delic's beats en daarnaast vind ik Terilekst een betere producer
Bedorvenkebab schreef:
Of Kapitein Mo. Of Delic. Maarja die tijd is voorbij.
Of Kapitein Mo. Of Delic. Maarja die tijd is voorbij.
Ook sterke producers, maar ik heb Sticks al genoeg gehoord over Delic's beats en daarnaast vind ik Terilekst een betere producer

0
geplaatst: 13 januari 2013, 14:32 uur

tracklist
1. Niet als mij
2. Jou Wereld Breekt Af
3. Dansen
4. Voor Niets
5. Wanhoop
6. De Kracht Der Koningen
Download
Carlo Gin - Geluk - YouTube
0
geplaatst: 13 januari 2013, 18:03 uur
Ik moet nog luisteren, maar ik was eigenlijk ironisch over de voorkant. Ik moet wel zeggen dat Gin een toffe achternaam is.
0
geplaatst: 13 januari 2013, 20:00 uur
Ik vrees dat ik er ook weinig mee kan. Je stem is nogal droogkloterig, Carlo en dat is an sich geen probleem, maar probeer dat dan een beetje te compenseren met interessantere teksten. Je herhaalt sommige nietszeggende dingen gewoon teveel (vooral dat refrein van 'Dansen', of het constante herhalen van 'De wereld is rot' in 'Voor niets', dat haalt de kracht er echt uit). Verder is er best potentie, vooral blijven oefenen en zeker ook op het teksten schrijven; ik hoor dat je een hoop te zeggen hebt, maar probeer de boodschap eens wat beter te verpakken. Zo'n tekst als 'Kracht der koningen', hoe goedbedoeld ook, zit zo vol clichés dat het al snel als een parodie begint te klinken.
* denotes required fields.