Genres / Hip-Hop / De jeugd vat hip hop verkeerd op
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 20:54 uur
Lag het maar aan de muziek. Alle 50 cent-cd's uit de winkel en al het geweld is opgelost. 
Jammer dat die brief van Faqfiles zo slecht geschreven is.

0
raffael77
geplaatst: 24 augustus 2009, 22:22 uur
herman schreef:
Lag het maar aan de muziek. Alle 50 cent-cd's uit de winkel en al het geweld is opgelost.

Idd vrij matig.
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 22:41 uur
Ik vind dat de politie minder (daarmee bedoel niet overdreven veel door te mierenneuken) bonnen moet schrijven en meer het tuig moet aanpakken. Alsof alle Death Metal fans ineens elkaars nek open staan te rijten.
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 11:01 uur
Nou als teksten in rap echt zoveel effect heeft op het gedrag van mensen waardoor hen gedrag er naar verandert. Waarom is dit niet bij Death Metal waar de meest afschruwelijke dingen worden gezegt.
0
Frostyx
geplaatst: 25 augustus 2009, 11:33 uur
Nou het zijn op hun vlak ook geniale muziekanten hoor.
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 11:40 uur
Ik zeg ook niet dat het slecht is, alleen dat het niet te verstaan is
.
.
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 14:36 uur
Ik denk dat de Death Metal een veel kleiner publiek trekt. Ze zien er toch wat apart uit, met dat lange haar en alles zwart met paars. En zwarte nagellak. Dat is toch niet echt aantrekkelijk. Het scheelt volgens ook wel dat ze niet te verstaan zijn. Daarin is Hip Hop veel aantrekkelijker toch? Leuke vrouwen in de clips, mooie auto's, leuke bling, mooi spullen. Als jonkie wil je dat natuurlijk ook. Dat je daar soms wat andere gangsters voor moet afschieten hoor bij het ego'tje. Maar kan je pas over nadenken als je in de bak zit. En dan komen de stoere tattoos, met de tranen in het gezicht etc.
0
Harco
geplaatst: 25 augustus 2009, 20:04 uur
Metal en paars?
Als je muziek luistert, moet je je kledingstijl er ook zó op afstemmen?
Hiphop in clips aantrekkelijk?
Spreek je jezelf nu niet enorm tegen?
Verkeerd beeld?
?????
Verkeerd beeld?
?????
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 20:40 uur
Hiphop wordt nu zelfs betrokken bij het schietincident op dat DANCE feest. 
Daarna ging het meteen weer over de jongeren in de Bijlmer die door Hiphop geweldadiger worden.. Toen dacht ik echt ''Bullshit''.. Terwijl ik in dit topic hiphop nog wel één van de invloeden was..

Daarna ging het meteen weer over de jongeren in de Bijlmer die door Hiphop geweldadiger worden.. Toen dacht ik echt ''Bullshit''.. Terwijl ik in dit topic hiphop nog wel één van de invloeden was..
0
Harco
geplaatst: 25 augustus 2009, 20:46 uur
HIphop en computerspellen: dat hersenspoelt de jeugd.
Dat en voetbal natuurlijk (Feyenoord).
Dat en voetbal natuurlijk (Feyenoord).
0
Frostyx
geplaatst: 25 augustus 2009, 21:04 uur
Het systeem hersenspoelt de jeugd.
POWER TO THE PEOPLE!
POWER TO THE PEOPLE!
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 21:18 uur
Ik denk gewoon dat de jeugd te lui is om zich is goed te oriënteren op Hip-Hop bodem.. En ja dat zeg ik, ben zelf 14 jaar oud en luister al vanaf mijn 7de naar hip-hop. Ik vind zelf Kempi verschrikkelijk en kan er echt slecht tegen.. Misschien komt het doordat Hip-Hop nu pas echt doorbreekt in Nederland en de meeste mensen niet beter weten dan dat het over guns & drugs moet gaan. De meeste vrienden van mij luisteren alleen maar naar de beats en vinden dat het moet "pompen" (het zal de leeftijd wel zijn;)). Mijn eerste plaatjes waren Slim Shady LP, Illmatic, The Chronic, DoggyStyle, Ready To Die, Life After Death,. Dat zijn ook gewelddadige platen dat geloof ik best maar het had toch echt meer met hip-hop en muziek in het algemeen te maken dan dat van nu.
Ik kan mij voornamelijk erg irriteren aan mensen die tegen mij zeggen van zet die bende is af.. als ik bijvoorbeeld: Gangstarr luister of Nas en dan zelf The Opposites opzetten.
Of "blanke" vrienden van mij die soms van die "gangsta" termen gaan gebruiken als "pokoe" of ineens verkeerde lidwoorden gaan gebruiken,, daar word ik echt gek van..
Tsja' wat zal ik zeggen, take me back 2 the 90's
Ik kan mij voornamelijk erg irriteren aan mensen die tegen mij zeggen van zet die bende is af.. als ik bijvoorbeeld: Gangstarr luister of Nas en dan zelf The Opposites opzetten.
Of "blanke" vrienden van mij die soms van die "gangsta" termen gaan gebruiken als "pokoe" of ineens verkeerde lidwoorden gaan gebruiken,, daar word ik echt gek van..
Tsja' wat zal ik zeggen, take me back 2 the 90's
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 22:03 uur
Harco schreef:
Metal en paars?
Verkeerd beeld?
?????
Metal en paars?
Verkeerd beeld?
?????
De Hip Hop zelf in clips is niet altijd aantrekkelijk, maar de levensstijl wordt verheerlijkt. Dit schept een verkeerd beeld. Tuurlijk zou ik ook wel een leuke Bentley willen, maar ik ben realitisch. Dat gaat niet gebeuren.
Maar als jonkie kan je daar misschien iets te ver in door schieten en proberen je droom waar te maken. Soms misschien kosten wat het kost. Tuurlijk hoef je je kleding niet af te stemmen op je muzieksmaak. Maar je wilt als puber wel ergens bijhoren, dan pas je je meestal aan.
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 22:31 uur
TheLegacy schreef:
Zulke personages zijn inderdaad hilarisch
Mooi topic, overigens.
0
Harco
geplaatst: 25 augustus 2009, 22:45 uur
ThingMan schreef:
Tuurlijk zou ik ook wel een leuke Bentley willen, maar ik ben realitisch. Dat gaat niet gebeuren.
Tuurlijk zou ik ook wel een leuke Bentley willen, maar ik ben realitisch. Dat gaat niet gebeuren.
Ach, tuurlijk wel.
Prioriteiten stellen. Eet wat minder, koop een Bentley!
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 23:20 uur
TheLegacy schreef:
Ik kan mij voornamelijk erg irriteren aan mensen die tegen mij zeggen van zet die bende is af...
Ik kan mij voornamelijk erg irriteren aan mensen die tegen mij zeggen van zet die bende is af...
En dan heb je ook nog eens de mensen die je een ''nep-neger'' of wannabee vinden omdat je hiphop luistert enzo..

0
Frostyx
geplaatst: 25 augustus 2009, 23:27 uur
Ja dat zegt mijn broer en mijn moeder altijd terwijl ik luister ook goede rock enzo
haters
en ik kleed me normaal
en ik heb witte hobbys
en ik heb geen kat 
haters
en ik kleed me normaal
en ik heb witte hobbys
en ik heb geen kat 
0
Frostyx
geplaatst: 25 augustus 2009, 23:50 uur
Nee maar ik vind ze lief
behalve stomme katten, die zijn stom 
behalve stomme katten, die zijn stom 
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 23:50 uur
Witte hobbies
Hoezo we denken in hokjes.
En ooit gehoort van plagen?
Hoezo we denken in hokjes.En ooit gehoort van plagen?
0
Frostyx
geplaatst: 25 augustus 2009, 23:51 uur
Nee, mensen die dat probeerde pakte ik harder terug
maar leuk dat ik dat op mijn leeftijd nog mag gaan meemaken 
maar leuk dat ik dat op mijn leeftijd nog mag gaan meemaken 
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 23:52 uur
Ik pleit voor een andere titel.
De media vat hip hop verkeerd op
of
De helft van de mensheid vat hiphop verkeerd ofzoiets.
De media vat hip hop verkeerd op
of
De helft van de mensheid vat hiphop verkeerd ofzoiets.
0
Frostyx
geplaatst: 25 augustus 2009, 23:53 uur
Hihi, voel je je soms aangesproken omdat je onder jeugd valt?
* denotes required fields.