MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!

zoeken in:
Harco
Ik dacht altijd dat je zwart was.

AirMaxJohnny schreef:
(quote)

Ben je nou helemaal? Ik een moslim? Nooit! Het is niet omdat ik ergens in het verleden een NOI gimmick voor de lol tevoorschijn toverde dat ik dat daar dan ook daadwerkelijk achter stond....
Dat was uiteraard met een knipoog bedoelt, want ik snap mijn eigen grappen wel, Patrick B (dat was veruit je meest geniale alter ego).

AirMaxJohnny
Harco schreef:
Ik dacht altijd dat je zwart was.

Hahaha nee man ik ben helemaal geen neger , maar door het zoveel naar Hip-Hop luisteren creëerde ik wel een Pro Black mentaliteit etc. maar fuck dat , is verleden tijd....

Ik ben Blank....

Harco schreef:
Zolang het maar geen Atmosphere ofzo wordt, vind ik alles goed.

Sean P!

Ik ben voor Hiphop in Duketown, ook al is dat ver weg. Ik ga alvast bidden voor goede artiesten en een betere geluidsinstalatie dan afgelopen editie.

AirMaxJohnny
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dat was uiteraard met een knipoog bedoelt, want ik snap mijn eigen grappen wel, Patrick B (dat was veruit je meest geniale alter ego).

Patrick Bateman is baas!

Harco
AirMaxJohnny schreef:
(quote)

Hahaha nee man ik ben helemaal geen neger , maar door het zoveel naar Hip-Hop luisteren creëerde ik wel een Pro Black mentaliteit etc. maar fuck dat , is verleden tijd....

Ik ben Blank....

AirMaxJohnny
Harco schreef:
(quote)

Ja je kon me in die tijd best een wigga genoemd hebben.... Ben serieus bezig hoor , nu vind ik het ook belachelijk en kan ik er best mee lachen maar toen nam ik het Pro Black zijn heel serieus op en kleede en sprak ik ook als een neger vanuit NYC....
Het hek was helemaal van de dam toen ik te weten kwam wie Malcolm X nu eigenlijk was , toen werd ik paranoia tegenover me eigen Blanke ras....

The Alkaholics + Jeru Da Damaja + Paris + Beatnuts + Lords Of The Underground!!

Omgwtflollmaorofl. Dat word dus dik headboppen daar.
Chief Rocka da number one chief rocka!

Wanneer en waar?

Is al geweest, zoals Harco zei.

Ah... dit jaar zie ik, ja

Gelukkig hebben ze in Urmond een tijdmachine.

Ik dacht al; komen die nou wéér naar ons koude kikkerlandje? Was wel een geschikt concert geweest voor een meeting.

Sowieso wordt het oorlog als we gaan crate-diggen naar ondergesneeuwde hiphop platen.

Maar Eindhoven lijkt mij wel geschikt.

Brendan weet, zoals gewoonlijk.

Hebben ze ouwe stoffige platenzaken in Eindje? Zou wel dope zijn, ben altijd opzoek naar wat klassiekers of wat mixbaars.

Die zijn er wel ja, maar natuurlijk niet zoveel als in Amsterdam e.d.

Lijkt me tof, als ik als niet zo frequente bezoeker ook uitgenodigd ben natuurlijk
Amsterdam zou natuurlijk wel een mooie plaats zijn, in de avond naar de melkweg ofzo

Je komt maar !

raffael77
Wat heeft Amsterdam voor goede zaken nog dan. Sinds het opschorten van Rhythm Import is er niet veel soeps meer. Fame is vet duur en dan heb je het volgens mij wel gehad. Is Fat Beats er nog, maar die verkoopt meer vinyl althans zo was dat altijd.

Fat Beats is volgensmij weg

Je hebt trouwens nog wel Concerto, Recordfriend, Velvet en nog wel een paar bij Singel in de buurt.

RedLightCityBoy
Genoeg leuks in ieder geval! (Fat Beats is inderdaad weg).

NEE! Ik wilde altijd al een keer naar Fatbeats. Stiekem wist ik het al

Nooit geweten dat er een Fatbeats in A'dam lag xD.

RedLightCityBoy
Slum Village in het oude Fatbeats te Amsterdam:

(afbeelding)

Wie gaan er allemaal naar Brother Ali? Kunnen we daar wel een mini-meeting houden. Ik krijg mijn kaartje binnenkort over de post.

Dan kan ik meteen vragen wie vrijdag allemaal naar JAE gaat in Utrecht

Ik en Jelle Maar dat wist je al .

Slowchat verwijderd.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:15 uur

geplaatst: vandaag om 12:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.