Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!
zoeken in:
0
geplaatst: 11 november 2009, 19:56 uur
AirMaxJohnny schreef:
Ben je nou helemaal? Ik een moslim? Nooit! Het is niet omdat ik ergens in het verleden een NOI gimmick voor de lol tevoorschijn toverde dat ik dat daar dan ook daadwerkelijk achter stond....
Dat was uiteraard met een knipoog bedoelt, want ik snap mijn eigen grappen wel, Patrick B (dat was veruit je meest geniale alter ego).(quote)
Ben je nou helemaal? Ik een moslim? Nooit! Het is niet omdat ik ergens in het verleden een NOI gimmick voor de lol tevoorschijn toverde dat ik dat daar dan ook daadwerkelijk achter stond....
0
AirMaxJohnny
geplaatst: 11 november 2009, 19:57 uur
Hahaha nee man ik ben helemaal geen neger , maar door het zoveel naar Hip-Hop luisteren creëerde ik wel een Pro Black mentaliteit etc. maar fuck dat , is verleden tijd....
Ik ben Blank....
0
geplaatst: 11 november 2009, 19:58 uur
Harco schreef:
Zolang het maar geen Atmosphere ofzo wordt, vind ik alles goed.
Zolang het maar geen Atmosphere ofzo wordt, vind ik alles goed.
Sean P!
Ik ben voor Hiphop in Duketown, ook al is dat ver weg. Ik ga alvast bidden voor goede artiesten en een betere geluidsinstalatie dan afgelopen editie.
0
AirMaxJohnny
geplaatst: 11 november 2009, 19:58 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dat was uiteraard met een knipoog bedoelt, want ik snap mijn eigen grappen wel, Patrick B (dat was veruit je meest geniale alter ego). Patrick Bateman is baas!
0
Harco
geplaatst: 11 november 2009, 19:59 uur
Of het Check the Rhyme festival? Dat was in Eindhoven dit jaar.
HipHopAgenda.nl - CHECK THE RHYME FESTIVAL met o.a. Tha Alkoholiks, Jeru en Paris op ma 16 feb 2009 in Effenaar, Eindhoven - Alle hiphop in Nederland
HipHopAgenda.nl - CHECK THE RHYME FESTIVAL met o.a. Tha Alkoholiks, Jeru en Paris op ma 16 feb 2009 in Effenaar, Eindhoven - Alle hiphop in Nederland
0
Harco
geplaatst: 11 november 2009, 20:00 uur
AirMaxJohnny schreef:
Hahaha nee man ik ben helemaal geen neger , maar door het zoveel naar Hip-Hop luisteren creëerde ik wel een Pro Black mentaliteit etc. maar fuck dat , is verleden tijd....
Ik ben Blank....
(quote)
Ik ben Blank....

0
AirMaxJohnny
geplaatst: 11 november 2009, 20:09 uur
Ja je kon me in die tijd best een wigga genoemd hebben.... Ben serieus bezig hoor , nu vind ik het ook belachelijk en kan ik er best mee lachen maar toen nam ik het Pro Black zijn heel serieus op en kleede en sprak ik ook als een neger vanuit NYC....
Het hek was helemaal van de dam toen ik te weten kwam wie Malcolm X nu eigenlijk was , toen werd ik paranoia tegenover me eigen Blanke ras....
0
geplaatst: 11 november 2009, 21:23 uur
The Alkaholics + Jeru Da Damaja + Paris + Beatnuts + Lords Of The Underground!!
Omgwtflollmaorofl. Dat word dus dik headboppen daar.
Chief Rocka da number one chief rocka!
Omgwtflollmaorofl. Dat word dus dik headboppen daar.
Chief Rocka da number one chief rocka!
0
geplaatst: 11 november 2009, 21:43 uur
Ik dacht al; komen die nou wéér naar ons koude kikkerlandje?
Was wel een geschikt concert geweest voor een meeting.
Was wel een geschikt concert geweest voor een meeting.
0
geplaatst: 11 november 2009, 23:32 uur
Sowieso wordt het oorlog als we gaan crate-diggen naar ondergesneeuwde hiphop platen. 
Maar Eindhoven lijkt mij wel geschikt.

Maar Eindhoven lijkt mij wel geschikt.
0
geplaatst: 12 november 2009, 14:30 uur
Brendan weet, zoals gewoonlijk.
Hebben ze ouwe stoffige platenzaken in Eindje? Zou wel dope zijn, ben altijd opzoek naar wat klassiekers of wat mixbaars.
Hebben ze ouwe stoffige platenzaken in Eindje? Zou wel dope zijn, ben altijd opzoek naar wat klassiekers of wat mixbaars.
0
geplaatst: 12 november 2009, 15:08 uur
Die zijn er wel ja, maar natuurlijk niet zoveel als in Amsterdam e.d.
0
geplaatst: 12 november 2009, 15:59 uur
Lijkt me tof, als ik als niet zo frequente bezoeker ook uitgenodigd ben natuurlijk 
Amsterdam zou natuurlijk wel een mooie plaats zijn, in de avond naar de melkweg ofzo

Amsterdam zou natuurlijk wel een mooie plaats zijn, in de avond naar de melkweg ofzo

0
raffael77
geplaatst: 12 november 2009, 21:08 uur
Wat heeft Amsterdam voor goede zaken nog dan. Sinds het opschorten van Rhythm Import is er niet veel soeps meer. Fame is vet duur en dan heb je het volgens mij wel gehad. Is Fat Beats er nog, maar die verkoopt meer vinyl althans zo was dat altijd.
0
geplaatst: 12 november 2009, 21:14 uur
Fat Beats is volgensmij weg 
Je hebt trouwens nog wel Concerto, Recordfriend, Velvet en nog wel een paar bij Singel in de buurt.

Je hebt trouwens nog wel Concerto, Recordfriend, Velvet en nog wel een paar bij Singel in de buurt.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 12 november 2009, 21:50 uur
Genoeg leuks in ieder geval! (Fat Beats is inderdaad weg).
0
geplaatst: 12 november 2009, 23:16 uur
NEE! Ik wilde altijd al een keer naar Fatbeats.
Stiekem wist ik het al
Stiekem wist ik het al
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 november 2009, 17:24 uur
Slum Village in het oude Fatbeats te Amsterdam:

0
geplaatst: 27 januari 2010, 14:13 uur
Wie gaan er allemaal naar Brother Ali? Kunnen we daar wel een mini-meeting houden. Ik krijg mijn kaartje binnenkort over de post.
0
geplaatst: 27 januari 2010, 16:21 uur
Dan kan ik meteen vragen wie vrijdag allemaal naar JAE gaat in Utrecht 

* denotes required fields.