MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!

zoeken in:
Improvision
Raff the ripper.

Ik ben al meerderjarig raff.

panjoe (moderator)

raffael77
Maakt niet uit R&P.

FightForMore
raffael77 schreef:
Als jullie gaan liften zorg ik ervoor dat ik in de buurt ben maar de garantie dat je thuis komt is wel klein.

Met andere woorden, we worden gekidnapt voor geld ? Gelukkig ga ik met de trein.

FightForMore schreef:
(quote)

Met andere woorden, we worden gekidnapt voor geld ?.

Take it or leave it.

Gelukkig ga ik met de trein

Dan wordt je niet rijk.

FightForMore
Ik denk dat Raf er ook niet rijk gaat van worden, ik woon aan de Franse grens.

raffael77
Wie zegt dat ik het voor het geld doe. Ik maak op dat moment mijn debut in de horror film wereld en kom dan op de proppen met Saw 1 remake want deze zal net zo goed zijn.

De raadsels zullen allen met hip-hop te maken hebben en ben benieuwd hoeveel R&P weet lol.

Ik weet alles over Kanye Wack en Feminem.

Maar dat is niet Hip-Hop maar POP, R&P.

Hippop.

Ik weet ook alles van Blu en Sage Francis. Want dat zijn de enige twee mc's die ik ken enzo.

Maar, goed nieuws voor Raf: hij mag niet eens mee. Het moet wel gezellig blijven en zo'n oude man is slecht voor ons imago. Het mag alleen als de nodige swaggerheid aanwezig is zoals dat bij Kos wel het geval is.

Raff en ik gaan samen al naar Amerika waar we o.a. Canibus en Bro Ali gaan bezoeken voor een privé-optreden, om vervolgens Madlib uit de weg te ruimen, dus hij wíl niet eens mee .

FightForMore
Laat me raden, je gaat naar 'Rock The Bells' ?

Laat me raden, jij doorziet geen sarcasme?

Tja dat concert in tsjechie heeft wel een dope line up. Maar ongeveer een derde ervan heb ik dit jaar op splash gezien. Ook niet bepaald bij de deur. Maar ik denk zowat in de helft van dit festival, dus dan kan je beter naar Oost Duitsland rijden denk ik...

MAS
FightForMore schreef:
Laat me raden, je gaat naar 'Rock The Bells' ?

De line up van Rock The Bells dit jaar is echt belachelijk ziek.

raffael77
Marco Polo komt bij weer een gratis hiphop feestje in Breda

raffael77
Ik ga trouwens niet mee want anders denken ze dat ik Pedo ben

MAS
Welk feest dan?

12 Sept komen A.G. en Sadat X trouwens gratis in Den Haag.

Mensen die morgen naar Edan gaan in de Melkweg en in zijn voor een kleine meeting?

Harco
Rob, wanneer kies je eens een cool concert uit?

Neger, jij gaat sowieso nooit. Met jou hou ik geen rekening, het tegenovergestelde van een ober.

Maar ik ga in oktober ook nog naar Sage Francis. Interesse?

Harco
Hij heeft teveel kutmateriaal om het genietbaar te maken, denk ik.

Maar ik koop binnenkort een eigen auto, want ik reed steeds eerst in een truckje van mijn vaders bedrijf. Alleen kan ik daar niet echt afstanden mee gaan afleggen in mijn vrije tijd. Dan kan ik vaker naar die shizz.

Of je gaat ergens wonen waar meer mensen zijn. Zodat. Openbaar vervoer.

Harco
Openbaar vervoer is voor lame mannen. Sowieso moet je dan ook weer voor een bepaalde tijd weggaan, anders mis je weer de laatste trein of whatever.

Nachtnet. Ik kan elk uur een trein 'nemen'.

Harco
Bij mij niet blijkbaar.

Misschien moet je bij buitenlandse reizen kijken.

Nee de verbinding Amsterdam - Den Bosch is gewoon geniaal.

Chrisseh en ik gaan vanavond naar Edan, nog meer mensen van MuMe die gaan?

panjoe (moderator)
Verjaardagchillsessie dusch nee. Ik zou overigens, als jullie dat nog niet hebben, een Melkweg card halen. Die kost 25 voor een jaar en dan kan je het komende jaar maandelijks naar een aantal concerten voor niks en hoef je ook geen maandlidmaatschap te kopen. Volgens mij kan je dan ook gratis naar Edan dus kost het je misschien een tientje extra.

Had ik ook gedaan voor P.O.S. vorig jaar .

Gast
geplaatst: vandaag om 10:07 uur

geplaatst: vandaag om 10:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.