Genres / Hip-Hop / Hip-Hop; haat of liefde?
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2010, 20:15 uur
Zoals Fort Minor in de track Cigarette (http://www.youtube.com/watch?v=ilxeQ0iAYT8) al zegt :
Its just like a cigarette, its something that I do
Once in awhile but between me and you
Its just like a cigarette Nobody's really fooled
I dont want the truth, I wanna feel fucking cool

Its just like a cigarette, its something that I do
Once in awhile but between me and you
Its just like a cigarette Nobody's really fooled
I dont want the truth, I wanna feel fucking cool

0
geplaatst: 20 mei 2010, 20:17 uur
Nee Pret, nu draait u erom heen, maar het was vantevoren al je bedoeling van je om me in deze positie te zetten zodat je die opmerking kon plaatsen. En wie val ik aan? Al trappist op toevallig? Kan ik begrijpen, het is mooi weer vandaag, ik ga dadelijk ook nog naar het terras.
En ik heb de vraag gewoon beantwoordt, alleen had jij gehoopt dat ik het op de manier als ''jij bent te dom om goede hiphop te snappen, dus is het een moeilijk genre'' bedoelde. Dus helaas, je komt er nu niet meer vanaf met kortzichtige, makkelijke antwoorden, waarin je ook nog eens nul inhoudelijk ingaat op mijn quotes.
En ik heb de vraag gewoon beantwoordt, alleen had jij gehoopt dat ik het op de manier als ''jij bent te dom om goede hiphop te snappen, dus is het een moeilijk genre'' bedoelde. Dus helaas, je komt er nu niet meer vanaf met kortzichtige, makkelijke antwoorden, waarin je ook nog eens nul inhoudelijk ingaat op mijn quotes.
0
geplaatst: 20 mei 2010, 20:19 uur
Misterfool schreef:
Ok concretere vraag voor MJ( voor punten) wat vind jij zo mooi aan hiphop
Moet ik nou nog een keer zeggen dat ik niemand wil overtuigen?Ok concretere vraag voor MJ( voor punten) wat vind jij zo mooi aan hiphop
0
Misterfool
geplaatst: 20 mei 2010, 20:21 uur
nee je moet de vraag beantwoorden 
kun je punten mee verdienen, mischien zelfs wel de jackpot als je geluk hebt.
J.M Best goed nummer. mooie beats, ga ik eens vaker beluisteren

kun je punten mee verdienen, mischien zelfs wel de jackpot als je geluk hebt.
J.M Best goed nummer. mooie beats, ga ik eens vaker beluisteren

0
Misterfool
geplaatst: 20 mei 2010, 20:23 uur
je kunt ze ruilen voor pretfrit en joy punten overigens.
NU 3 misterfool punten voor een joy punt. Op=op
Quality Guarantees
NU 3 misterfool punten voor een joy punt. Op=op
Quality Guarantees
0
pretfrit
geplaatst: 20 mei 2010, 20:24 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Nee Pret, nu draait u erom heen, maar het was vantevoren al je bedoeling van je om me in deze positie te zetten zodat je die opmerking kon plaatsen. en wie val ik aan?
Nee Pret, nu draait u erom heen, maar het was vantevoren al je bedoeling van je om me in deze positie te zetten zodat je die opmerking kon plaatsen. en wie val ik aan?
nee je hebt de vraag niet beantwoord.
je beweert stellig dat hiphop het moeilijkste genre binnen muziek is.
Nu kom jij met een smoesje dat er het meest over gediscusieerd wordt en dat het daarom het moeilijkste genre is.
di eerste bewering is al onjuist, maar de conclusie klopt ook niet.
Daarnaast moet jij ook niet gaan denken, over wat ik gehoopt had wat jij als antwoord zou schrijven....Daarmee creeer je namelijk je eigen waarheid.
Ik heb nu inhoudelijk, duidelijk (simpel) en correct antwoord gegeven.
graag je reactie over jouw stelling "hiphop is het moeilijkste genre binnen muziek"
Je kunt ook zeggen dat je het mis had...
0
pretfrit
geplaatst: 20 mei 2010, 20:27 uur
MJ_DA_MAN schreef:
] Moet ik nou nog een keer zeggen dat ik niemand wil overtuigen?
] Moet ik nou nog een keer zeggen dat ik niemand wil overtuigen?
nee natuurlijk niet...dat kun je nml niet.
maar wel keihard schreeuwen dat iedereen die twijffels heeft bij hiphop onzin uitkraamt.
0
pretfrit
geplaatst: 20 mei 2010, 20:32 uur
MJ_DA_MAN schreef:
En wie val ik aan? Al trappist op toevallig?
En wie val ik aan? Al trappist op toevallig?
en wat wil je daar mee zeggen ?
dus val je persoonlijk aan ja of nee ?
wie was er hypocriet?
0
geplaatst: 20 mei 2010, 20:42 uur
pretfrit schreef:
Jawel, nogmaals. Nog een keer herhalen: jawel.(quote)
nee je hebt de vraag niet beantwoord. je beweert stellig dat hiphop het moeilijkste genre binnen muziek is.
Nu kom jij met een smoesje dat er het meest over gediscusieerd wordt en dat het daarom het moeilijkste genre is.
Even een eigen quote van je nemen, scheelt mij weer typtijd: Nu kom jij met een smoesje dat er het meest over gediscusieerd wordt en dat het daarom het moeilijkste genre is.
Daarnaast moet jij ook niet gaan denken, over wat ik gehoopt had wat jij als antwoord zou schrijven....Daarmee creeer je namelijk je eigen waarheid.
Zie zo.Ik heb nu inhoudelijk, duidelijk (simpel) en correct antwoord gegeven.
Nee, uitermate primitief en puur uit een of andere meligheid zonder enige vorm van een serieus te nemen bericht, of een die je niet kan lezen zonder zout, veel zout. Die zogenaamde credits had je al verspilt nadat je begon over het geil vinden van schietpartijen.graag je reactie over jouw stelling "hiphop is het moeilijkste genre binnen muziek"
Zie quote 1. Uiteraard kan ik een heel verhaal vertellen over waarom hiphop algemeen gezien een zeer moeilijk genre is, ik denk wel een heel boek, maar u denkt toch niet dat ik na uren typwerk vandaag dat ga doen voor iemand die 1. melig is en dat alleen wil lezen om mij er vervolgens wil op afrekenen, want wat ik inhoudelijk typ intereseert je niet en 2. iemand die zelf geen spat energie stopt in berichten die vrijwel blank staan door het ontbreken van inhoud. Als je het echt wil weten: kom een keer langs (dat meen ik, PM me maar), en dan hebben we het erover. Ik heb namelijk jouw vroeg beantwoordt zoals ik het bedoelde, nu stel jij een vraag ik een ander contrast.pretfrit schreef:
Nee goh, jij heb tot nu gedacht dat dat mijn bedoeling was. Selectief lezen, dank nog voor Joy, toepasselijk.(quote)
nee natuurlijk niet...dat kun je niet maar wel keihard schreeuwen dat iedereen die twijffels heeft bij hiphop onzin uitkraamt.
Idd, want de volgende berichten: Inderdaad een zeer beperkt genre. weinig interessant. Heb me er indertijd ook in verdiept en kan niet zeggen dat het mijn muziekleven verijkt heeft. anderzijds heeft het ook geen zeer gedaan...beetje saai genre eigenlijk, weinig inhoud, hoop gebral over zaken die er niet echt toe doen. je zou daaruit mischien kunnen concluderen dat het wat puberaal is, maar dat is niet waar.
en magoed, ik vind het een genre gericht op pubers tot vroege adolesecenten, en ik snap best dat het die doelgroep aanspreekt, ben je ouder als ommenabij de 25 en luister je nog steeds naar rapmuziek heb je imo een behoorlijke muzikale trein gemist
het valt niet te ontkennen dat het genre erg beperkt is, muzikaal biedt het weinig mogelijkheden tot groei, en daar is op zich niks mis mee,niet al te intelligente muziek hoef niet perse slecht te zijn en wat intlligentere muziek staat niet als vanzelf voor kwaliteit
maar verbreed eens je horizon ipv zo beklemmend vast te houden aan, en het verdedigen van het genre
i rest my case
zijn je reinste onzin. Dat is een feit, als je dat niet denkt ben je gewoon ontwetend.het valt niet te ontkennen dat het genre erg beperkt is, muzikaal biedt het weinig mogelijkheden tot groei, en daar is op zich niks mis mee,niet al te intelligente muziek hoef niet perse slecht te zijn en wat intlligentere muziek staat niet als vanzelf voor kwaliteit
maar verbreed eens je horizon ipv zo beklemmend vast te houden aan, en het verdedigen van het genre
i rest my case
en wat wil je daar mee zeggen ?
dus val je persoonlijk aan ja of nee ?
wie was er hypocriet?
Dat was een poging tot nog enige humor, maar is blijkbaar mislukt. Bij deze weggepoetst. En ik stelde jou de vraag wie ik aanviel, maar dit negeerde je natuurlijk weer.dus val je persoonlijk aan ja of nee ?
wie was er hypocriet?
0
geplaatst: 20 mei 2010, 20:49 uur
Tja, dat was jullie bedoeling toch al vanaf het begin? Samenspannen met een paar users om vervolgens één user (proberen) te ''dissen'', om een hippe term te gebruiken. Maar nee, jullie overtuigen geen van allen, maar dat kan ook niet als je met non-argumenten aankomt. Laat staan als er andere hiphop-gerichte users zich gaan mengen, dan blijft er weinig van jullie over uiteindelijk.
0
pretfrit
geplaatst: 20 mei 2010, 21:00 uur
Als ik het goed begrijp is het dus een gevalletje pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
nou dank je...dus mijn poging duidelijkheid en lijn in een discussie te geven is primitief?
Ik het ovverigens nooit gehad over geil vinden van schietpartijen.
Sorry ik kan niet discusieeren met iemend die om de hete brei heendraait en daarnaast aan de lopende band eigen waarheden uit de lucht plukt
Ik vind het ook niet leuk meer.....jij wel?
zullen we maar stoppen?
ik moet ook eigenlijk naar bed van mijn moeder...
nou doei
Nee, uitermate primitief en puur uit een of andere meligheid zonder enige vorm van een serieus te nemen bericht, of een die je niet kan lezen zonder zout, veel zout. Die zogenaamde credits had je al verspilt nadat je begon over het geil vinden van schietpartijen.
nou dank je...dus mijn poging duidelijkheid en lijn in een discussie te geven is primitief?
Ik het ovverigens nooit gehad over geil vinden van schietpartijen.
Sorry ik kan niet discusieeren met iemend die om de hete brei heendraait en daarnaast aan de lopende band eigen waarheden uit de lucht plukt
Ik vind het ook niet leuk meer.....jij wel?
zullen we maar stoppen?
ik moet ook eigenlijk naar bed van mijn moeder...
nou doei

0
geplaatst: 20 mei 2010, 21:02 uur
Ik word een beetje moe van dit soort discussies die al zo'n kleine 500 keer zijn uitgevoerd op MuMe en de conclusie blijft altijd hetzelfde. Erg jammer dat de niet-hiphoppers niet inzien dat er verschillende soorten hiphop zijn en alles op een grote hoop gooien en jammer dat de hiphoppers zich altijd zo snel aangevallen voelen. Om het een beetje te stigmatiseren (niet alle niet-hiphoppers zijn zo
).
De muziek waar ik naar luister bestaat niet uit gangsters die met hun bling showen. Het zijn over het algemeen vrij intelligente mensen, die je zelfs in het wild zou kunnen aanspreken.
En nu kan ik wel weer voorbeelden geven van artiesten die in mijn ogen volstrekt normaal zijn, maar dat heb ik al zo vaak gedaan dat ik daar geen behoefte aan heb. Mocht je echt wat leuke rapalternatieve van me weten, stuur me een PM of bel me tijdens kantooruren. 
). De muziek waar ik naar luister bestaat niet uit gangsters die met hun bling showen. Het zijn over het algemeen vrij intelligente mensen, die je zelfs in het wild zou kunnen aanspreken.
En nu kan ik wel weer voorbeelden geven van artiesten die in mijn ogen volstrekt normaal zijn, maar dat heb ik al zo vaak gedaan dat ik daar geen behoefte aan heb. Mocht je echt wat leuke rapalternatieve van me weten, stuur me een PM of bel me tijdens kantooruren. 
0
geplaatst: 20 mei 2010, 21:03 uur
pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Een toepasselijk spreekwoord idd, alhoewel het wel van de verkeerde persoon komt. En het had leuk kunnen worden als je je er niet zo makkelijk van af had gedaan en had gereageerd op de punten die er echt toe deden en vragen had beantwoordt die ik meerdere malen stelde, maar helaasch, kans gemist.
0
geplaatst: 20 mei 2010, 21:03 uur
Damn R&P, je bent net te laat. Gelukkig staat alles er nog; veel leesplezier, als je daar nog niet aan toe was gekomen. Over de echte punten die er toe deden is Pretje alleen nooit inhoudelijk op ingegaan.
0
pretfrit
geplaatst: 20 mei 2010, 21:08 uur
Misterfool schreef:
Aangezien jij van quoten houdt
(quote)
Aangezien jij van quoten houdt
Dat is zijn manier om een rookgordijn op te trekken, daaarmee denkt hij het antwoord op de vraag te kunnen omzeilen.
Als je daarna tot de essentie teruggaat , dan gaat hij schelden en grof worden in de hoop dat je je gedult verliest.
Dat soort dingen leer je door veel hiphop te luisteren.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Een toepasselijk spreekwoord idd, alhoewel het wel van de verkeerde persoon komt. dus hij had van mij moeten komen?
0
geplaatst: 20 mei 2010, 21:10 uur
Ha, ik wist wel dat je nog niet weg was
.
Ik heb er idd op los gescholden, maar goed dat er geen cencuur op dit forum zit. Maar nu doe je hypocriet, nu is het namelijk al de vierde keer dat ik aan moet kaarten dat je een vraag van míj omzeilt. Ik heb de vraag die jij aanhaalt gewoon beantwoordt, ook al was dat met je eigen woorden.
Edit: ik ben weg
.
.Ik heb er idd op los gescholden, maar goed dat er geen cencuur op dit forum zit. Maar nu doe je hypocriet, nu is het namelijk al de vierde keer dat ik aan moet kaarten dat je een vraag van míj omzeilt. Ik heb de vraag die jij aanhaalt gewoon beantwoordt, ook al was dat met je eigen woorden.
Edit: ik ben weg
.
0
geplaatst: 20 mei 2010, 21:30 uur
Hey stelletje haters, de mixtape Paint it Blacker van Plan B komt kutjehard en zo. Met samples uit rockliedjes en zo. Deze baas kan zelfs een harde track maken van een Coldplay-liedje, dus met z'n allen: Everyday I'm hustelin', everyday I'm hustelin'
Daarom en zo. Peace, love & hiphop
Daarom en zo. Peace, love & hiphop
0
Misterfool
geplaatst: 20 mei 2010, 21:33 uur
het is echt een grafstemming hier, ik zou er haast van huilen. Overigens ben ik zeker geen hiphop hater.
0
pretfrit
geplaatst: 20 mei 2010, 21:41 uur
Misterfool schreef:
het is echt een grafstemming hier, ik zou er haast van huilen. Overigens ben ik zeker geen hiphop hater.
ik ook niet
0
pretfrit
geplaatst: 20 mei 2010, 21:42 uur
pretfrit schreef:
ik ook niet
(quote)
ik ook niet
maar er is ook geen sprake van liefde.
ik vind er gewoon geen ruk aan.
0
geplaatst: 20 mei 2010, 21:43 uur
En dit was waar ik bang voor was: Mensen gaan liever een discussie proberen te winnen die geeneens over het onderwerp ging. En een discussie zou je naar mijn mening toch echt moeten gaan als je iets wilt leren, en niet wanneer je van te voren al weet wat jouw eigen uiteindelijke standpunt zal zijn. Let op: Ik kies nou geen partij, maar dit werkt natuurlijk van geen kant. Jammer.
0
geplaatst: 20 mei 2010, 22:04 uur
Maar ik probeer er voor te zorgen dat iedereen weer vriendjes wordt. 
En nu doen jullie zo. Er is hier niet eens een huil-emoticon, maar die wilde ik net gebruiken.

En nu doen jullie zo. Er is hier niet eens een huil-emoticon, maar die wilde ik net gebruiken.

* denotes required fields.