Kaaf
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 4 maart 2005
Laatste bezoek: 11 maart, 16:12 uur
Aantal stemmen: 232
Gemiddelde: 3,47
Standaardafwijking: 0,74
Aantal berichten: 61
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Aantal toevoegingen: 3
Top 10 albums
- 1. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)
- 2. Kacey Musgraves - Golden Hour (2018)
- 3. Morphine - Cure for Pain (1993)
- 4. Natalie Merchant - Tigerlily (1995)
- 5. David Baerwald - Triage (1992)
- 6. The The - Mind Bomb (1989)
- 7. Heather Nova - Oyster (1994)
- 9. Depeche Mode - Music for the Masses (1987)
- 10. John Grant - Queen of Denmark (2010)
Recente stemmen
- 3,0Stephanie Struijk - Dezelfde Zon (2024) geplaatst: 16 januari, 08:52 uur
- 4,0Caroline Polachek - Desire, I Want to Turn Into You (2023) geplaatst: 10 november 2023, 16:48 uur
- 4,0Chappell Roan - The Rise and Fall of a Midwest Princess (2023) geplaatst: 10 november 2023, 16:47 uur
- 3,0Pip Blom - Bobbie (2023) geplaatst: 27 oktober 2023, 08:48 uur
- 4,5Jonathan Wilson - Dixie Blur (2020) geplaatst: 11 augustus 2023, 11:57 uur
- 4,0Ebba Forsberg - Been There (1998) geplaatst: 4 augustus 2023, 09:57 uur
- 3,0boygenius - The Record (2023) geplaatst: 31 maart 2023, 09:44 uur
- 3,5Allison Moorer - Blood (2019) geplaatst: 16 januari 2023, 15:29 uur
- 4,0Margo Price - Strays (2023) geplaatst: 16 januari 2023, 15:25 uur
- 3,0Natalie Merchant - Leave Your Sleep (2010) geplaatst: 5 december 2022, 09:36 uur