Ronnie64
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 23 juni 2016
Laatste bezoek: 23 september 2017, 16:25 uur
Aantal stemmen: 10
Gemiddelde: 4,10
Standaardafwijking: 0,77
Aantal berichten: 0
Top 10 albums
- 2. Talk Talk - It's My Life (1984)
- 3. Simple Minds - Sons and Fascination (1981)
- 4. Talk Talk - The Very Best Of (1997)
- 5. Talk Talk - The Colour of Spring (1986)
- 6. Johan Timman - Trip into the Body (1981)
- 7. Genesis - Invisible Touch (1986)
- 8. Queen - Greatest Hits (1981)
- 9. Queen - Greatest Hits II (1991)
- 10. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
Recente stemmen
- 3,5Fleetwood Mac - Rumours (1977) geplaatst: 23 september 2017, 16:23 uur
- 3,0Queen - Greatest Hits II (1991) geplaatst: 23 september 2017, 16:23 uur
- 3,0Queen - Greatest Hits (1981) geplaatst: 23 september 2017, 16:23 uur
- 3,5Genesis - Invisible Touch (1986) geplaatst: 23 september 2017, 16:22 uur
- 4,5Johan Timman - Trip into the Body (1981) geplaatst: 23 september 2017, 16:21 uur
- 4,5Talk Talk - The Colour of Spring (1986) geplaatst: 23 september 2017, 16:21 uur
- 5,0Talk Talk - The Very Best Of (1997) geplaatst: 23 september 2017, 16:21 uur
- 4,0Simple Minds - Sons and Fascination (1981) geplaatst: 23 september 2017, 16:20 uur
- 5,0Talk Talk - It's My Life (1984) geplaatst: 23 september 2017, 16:20 uur
- 5,0The Blue Nile - A Walk Across the Rooftops (1984) geplaatst: 23 september 2017, 16:20 uur