De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 30 maart 2016, 15:20 uur
musician schreef:
Voorlopig vind ik je vooral vallen onder de categorie trollen en trek ik ook niets terug van de woorden die ik eerder gebruikte.
Voorlopig vind ik je vooral vallen onder de categorie trollen en trek ik ook niets terug van de woorden die ik eerder gebruikte.
Trollen is alleen effectief als je erop ingaat.
0
Assurancetourix
geplaatst: 30 maart 2016, 17:51 uur
Ik ben geen trol, ik ben een bard en dat is echt iets anders, verder blijkt uit het feit dat men zich zo opwindt er een open zenuw is geraakt, dus als jij (musician) emotioneel tot rust ben gekomen, kan ik je aanraden om de zaken nog eens rationeel te benaderen, een beetje zelfreflectie kan in dit geval geen kwaad en laat je vooral niet door een bard op de kast jagen, dat is nou ook weer niet de bedoeling of toch wel?
(Je mag pas gaan klagen als ik begin te zingen, niet eerder!)
0
geplaatst: 30 maart 2016, 18:54 uur
Als je iets hoort (of leest) wat je niet graag hoort (of leest),
dan stop je gewoon peterselie in je oren. Ik las ergens dat het helpt.
0
Assurancetourix
geplaatst: 30 maart 2016, 19:06 uur
bennerd schreef:
Ennnnn daar gaat de geloofwaardigheid.
Ennnnn daar gaat de geloofwaardigheid.
Geloven doe je in de kerk, het internet is een jungle, daar telt alleen het recht van de sterkste.
0
Assurancetourix
geplaatst: 30 maart 2016, 19:07 uur
Masimo schreef:
Jeetje, zijn jullie hier nog niet over uitgeschreven?
Heh, heh, eindelijk ontopic.
0
geplaatst: 30 maart 2016, 19:41 uur
Uitschrijven op het internet...een contradictio in terminis.
Je lidmaatschap opzeggen bij Scientology is nog eenvoudiger.
Je lidmaatschap opzeggen bij Scientology is nog eenvoudiger.
0
geplaatst: 30 maart 2016, 20:37 uur
dazzler schreef:
Ik dacht dat alleen gekneveld hangen in de hoogste boom hielp tegen tegen bepaalde stripfiguren. En ze kwamen daar gegarandeerd elk verhaal wel in terecht. Het hielp tot ieders genoegen trouwens buitengewoon goed

0
geplaatst: 30 maart 2016, 20:50 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 30 maart 2016, 21:04 uur
Ik denk dat dat een bewussie was. 
Maar het moet nu weer on-topic. Alleen over het uitschrijven van MusicMeter dus.

Maar het moet nu weer on-topic. Alleen over het uitschrijven van MusicMeter dus.
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 maart 2016, 23:04 uur
Masimo schreef:
Godver. Briljante opmerking dit.

0
geplaatst: 4 mei 2016, 10:19 uur
Ik merk dat ik de laatste tijd minder actief wordt op dit toffe forum. De drang om te stemmen, nieuwe albums te checken en deel te nemen aan spelletjes is gewoon minder. Maar toch, uitschrijven zal ik nooit doen, omdat ik daar geen reden voor zie. Muziek blijft mijn grote hobby en deze site ondersteunt die hobby op een geweldige manier. Daarom maar eens een kleffe opmerking: Dank aan allen die veel moeite en tijd investeren om deze site vitaal te laten blijven! Ik heb er blijvend profijt van.
0
geplaatst: 4 mei 2016, 11:28 uur
Fathead schreef:
Daarom maar eens een kleffe opmerking: Dank aan allen die veel moeite en tijd investeren om deze site vitaal te laten blijven! Ik heb er blijvend profijt van.
Daarom maar eens een kleffe opmerking: Dank aan allen die veel moeite en tijd investeren om deze site vitaal te laten blijven! Ik heb er blijvend profijt van.
Ik moest even een traantje wegpinken

0
geplaatst: 4 mei 2016, 11:35 uur
Ach jij het het eigenlijk ook wel buitengewoon verdiend.
Ik vind het hartstikke tof en gun het jouw van harte, wat andere ook hierover gaan zeggen.

5
silverlake
geplaatst: 29 juni 2016, 17:10 uur
Bij De Site > Algemeen > Test: "liken" van berichten:
Donkerwoud schreef op 22 juni bij moviemeter...
""Op zich had Joyce.B nog wel een enigszins legitieme reden: zij kon zich niet vinden in de mogelijkheid dat 'likes' voor commerciele doeleinden worden gebruikt. Maar ja, dan denk ik zelf dat je dan beter het hele internet kunt mijden. Beetje overtrokken.""
En vóór ik me hier uitschrijf, even een reactie (ik hoop dat donkerwoud hier ook een account heeft)
Er zijn op internet ook sites die géén reclame hebben,zoals wiki pedia, uitzending gemist, of Who Sampled.,imdb
Als er dan al reclame is,is dat om louter de kosten van de site te dekken (wikipedia) , of site gerelateerde reclame ( utzending gemist) of heel soms thema gerelateerde zaken ,zoals bij Who Sampled, een nieuwe koptelefoon,hifi aparuut of speakers..,maar beslist geen sportschoenen,u bent de zoveelste bezoeker klik HIER..of wasmachines...
Andere sites zonder reclame
Grooveshark (weer online)
verhalen almanak
stichting top 40...
Phil Brodys
Discogs,die zijn inkomsten krijgt van een klein percentage van de verkochte items
De meter-sites begonnen als hobby,maar zijn nu uitgegroeid tot iets waar middels reclame geld mee wordt verdiend,en echt niet alleen om de kosten van de site te dekken. Ik las ergens dat er zaken als hypotheek (of een gedeelte van de..) wordt betaald.
Voor dat soort zaken acccepteer ik geen reclame,geen trackers, geen likes etc
Al eerder gaf ik aan dat reclame niet de norm is, en dat ik best geld wil geven voor de kosten van de site zelf, maar dan is er nergens een knop die omgezet wordt,en dat ik géén reclame krijg.
Een andere reden voor uitschrijven is ,is dat het forum werkelijk vervuild is met topics over niet gerelateerde film zaken.
welke mobiel heb je
foto huis
foto jezelf
foto auto
foto kinderen
vakantie fotos,
waar werk je
en dan worden film gerelateerde topics als de filmcrypto wél naar een uithoek verbannen.
Onder movie/musicmeters is die kennismakings gedoe natuurlijk fijn,maar werkelijk de halve wereld kan gewoon zien waar je woont,wie je bent,wat je doet,en hoeveel kinderen je hebt.
Wanneer je op vakantie bent geweest,waar, hoelang en inschatten hoeveel geld je hebt.
Ik zag eens in een interview met een overval gedupeerde vrouw..((opsoring verzocht) .dat ze verbaasd was dat de dief haar kinderen bij naam kende...en o wat was dat toch eng,zo dichtbij,en zij had geen idee.(FB)
Verban dat soort topics naar een uithoek,en afgeschermd,en alleen voor de meter -leden, en niet te zien voor reclames,trackers,of snuffelaars.
En ook voor deze site geldt..de lijkenknop is aan mij niet besteed.
Er loopt een man met 2 lijken, 2 laiken,2 laiken op straat
de mensen ze staan en ze kaijken,
waar die man met die lijken heen gaat
uit het eerste like sijpelt bloed, het tweede lijk is nog warm,
vraag me af wat die man met die laiken doet, een like aan iedere arm.
...
(Fratsen)
Ik schrijf me ook hier uit, het gaat steeds minder om de muziek,om de film om de liefhebberij.,en de informatie die ik hier dan nog wel hebben wil of vindt en elders niet, krijg ik ook zonder ingeschreven te zijn.
Donkerwoud schreef op 22 juni bij moviemeter...
""Op zich had Joyce.B nog wel een enigszins legitieme reden: zij kon zich niet vinden in de mogelijkheid dat 'likes' voor commerciele doeleinden worden gebruikt. Maar ja, dan denk ik zelf dat je dan beter het hele internet kunt mijden. Beetje overtrokken.""
En vóór ik me hier uitschrijf, even een reactie (ik hoop dat donkerwoud hier ook een account heeft)
Er zijn op internet ook sites die géén reclame hebben,zoals wiki pedia, uitzending gemist, of Who Sampled.,imdb
Als er dan al reclame is,is dat om louter de kosten van de site te dekken (wikipedia) , of site gerelateerde reclame ( utzending gemist) of heel soms thema gerelateerde zaken ,zoals bij Who Sampled, een nieuwe koptelefoon,hifi aparuut of speakers..,maar beslist geen sportschoenen,u bent de zoveelste bezoeker klik HIER..of wasmachines...
Andere sites zonder reclame
Grooveshark (weer online)
verhalen almanak
stichting top 40...
Phil Brodys
Discogs,die zijn inkomsten krijgt van een klein percentage van de verkochte items
De meter-sites begonnen als hobby,maar zijn nu uitgegroeid tot iets waar middels reclame geld mee wordt verdiend,en echt niet alleen om de kosten van de site te dekken. Ik las ergens dat er zaken als hypotheek (of een gedeelte van de..) wordt betaald.
Voor dat soort zaken acccepteer ik geen reclame,geen trackers, geen likes etc
Al eerder gaf ik aan dat reclame niet de norm is, en dat ik best geld wil geven voor de kosten van de site zelf, maar dan is er nergens een knop die omgezet wordt,en dat ik géén reclame krijg.
Een andere reden voor uitschrijven is ,is dat het forum werkelijk vervuild is met topics over niet gerelateerde film zaken.
welke mobiel heb je
foto huis
foto jezelf
foto auto
foto kinderen
vakantie fotos,
waar werk je
en dan worden film gerelateerde topics als de filmcrypto wél naar een uithoek verbannen.
Onder movie/musicmeters is die kennismakings gedoe natuurlijk fijn,maar werkelijk de halve wereld kan gewoon zien waar je woont,wie je bent,wat je doet,en hoeveel kinderen je hebt.
Wanneer je op vakantie bent geweest,waar, hoelang en inschatten hoeveel geld je hebt.
Ik zag eens in een interview met een overval gedupeerde vrouw..((opsoring verzocht) .dat ze verbaasd was dat de dief haar kinderen bij naam kende...en o wat was dat toch eng,zo dichtbij,en zij had geen idee.(FB)
Verban dat soort topics naar een uithoek,en afgeschermd,en alleen voor de meter -leden, en niet te zien voor reclames,trackers,of snuffelaars.
En ook voor deze site geldt..de lijkenknop is aan mij niet besteed.
Er loopt een man met 2 lijken, 2 laiken,2 laiken op straat
de mensen ze staan en ze kaijken,
waar die man met die lijken heen gaat
uit het eerste like sijpelt bloed, het tweede lijk is nog warm,
vraag me af wat die man met die laiken doet, een like aan iedere arm.
...
(Fratsen)
Ik schrijf me ook hier uit, het gaat steeds minder om de muziek,om de film om de liefhebberij.,en de informatie die ik hier dan nog wel hebben wil of vindt en elders niet, krijg ik ook zonder ingeschreven te zijn.
3
geplaatst: 29 juni 2016, 19:37 uur
Nou, dat was twee minuten van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg...
1
geplaatst: 29 juni 2016, 19:42 uur
Haha, wat een onsamenhangend kulverhaal, zonde van de tijd inderdaad. Je zou bijna denken dat dit ook weer een reïncarnatie van oude bekende Cured is.?
0
geplaatst: 29 juni 2016, 22:09 uur
Godallmighty wat een stuk.
Ik heb zelf altijd met enige regelmaat geroepen dat een toelichting bij een vertrek ter mogelijke leering en vermaeck aardig zou zijn.
Daar begin ik nu opeens aan te twijfelen.
Reclame wel of niet op musicmeter is best een te overwegen discussie.
Waarbij een adblock overigens al heel wat weg haalt, zonder dat daar veel toeren voor hoeven worden uitgehaald. Wat overblijft is niet echt storend.
Overigens geloof ik in de verste verte niet in communistische collectieven waarbij iedereen "onbaatzuchtig" bijdraagt aan de commune.
Van mij mag, gezien wat musicmeter inmiddels is geworden, de eigenaar, die er ook nogal wat kosten voor heeft moeten maken (en blijft maken), er best wat aan overhouden. Dan zorgen wij wel voor de onuitputtelijke discussies...
Ik heb zelf altijd met enige regelmaat geroepen dat een toelichting bij een vertrek ter mogelijke leering en vermaeck aardig zou zijn.
Daar begin ik nu opeens aan te twijfelen.
Reclame wel of niet op musicmeter is best een te overwegen discussie.
Waarbij een adblock overigens al heel wat weg haalt, zonder dat daar veel toeren voor hoeven worden uitgehaald. Wat overblijft is niet echt storend.
Overigens geloof ik in de verste verte niet in communistische collectieven waarbij iedereen "onbaatzuchtig" bijdraagt aan de commune.
Van mij mag, gezien wat musicmeter inmiddels is geworden, de eigenaar, die er ook nogal wat kosten voor heeft moeten maken (en blijft maken), er best wat aan overhouden. Dan zorgen wij wel voor de onuitputtelijke discussies...

0
geplaatst: 29 juni 2016, 22:40 uur
silverlake schreef:
...Ik schrijf me ook hier uit, het gaat steeds minder om de muziek,om de film om de liefhebberij.,en de informatie die ik hier dan nog wel hebben wil of vindt en elders niet, krijg ik ook zonder ingeschreven te zijn...
...Ik schrijf me ook hier uit, het gaat steeds minder om de muziek,om de film om de liefhebberij.,en de informatie die ik hier dan nog wel hebben wil of vindt en elders niet, krijg ik ook zonder ingeschreven te zijn...
Hier heb je een punt... Voor mij ook nog een wel te overwegen optie...
0
geplaatst: 30 juni 2016, 06:13 uur
Waar blijkt dat eigenlijk uit, dat het steeds minder om de muziek, de film (ik neem aan dat Moviemeter wordt bedoeld) en de liefhebberij gaat?
0
geplaatst: 30 juni 2016, 07:39 uur
Goede vraag. Ik denk dat het ineens opvalt dat er ook veel topics zijn die niets met muziek of film te maken hebben.
Ik vind dat echter goed. Zo lang de sites in essentie maar draaien rond films, muziek, boeken, etc, dan bieden dat soort randtopics een mooie 'extra'. Muziekliefhebbers praten echt niet alleen maar over muziek. Dat mogen we niet van onze omgeving.
Ik vind dat echter goed. Zo lang de sites in essentie maar draaien rond films, muziek, boeken, etc, dan bieden dat soort randtopics een mooie 'extra'. Muziekliefhebbers praten echt niet alleen maar over muziek. Dat mogen we niet van onze omgeving.
* denotes required fields.