MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Assurancetourix schreef:
(quote)

Heb je wel eens van discretie gehoort?

Ouwe grappenmaker - met ca 10 miljoen Facebook-gebruikers in NL >>> discretie ????

musician herplaatst gewoon een Facebook-bericht - dank voor die info - om users hier die Martin kennen (of wel eens met hem communiceren) volkomen te goeder trouw te informeren omtrent Martin's lot - dat wordt ook wel delen genoemd.

Discretie: jij draagt zeker je hersens op om voor het steak eten niet door te geven dat je met je snijhand een uur daarvoor je billen hebt afgeveegd.

Wat slowchat (of MuMe-diarree, zo u wilt) verwijderd.

Over discretie gesproken: er is voor een eventuele volgende keer (hopelijk niet) denk ik een sjieke tussenoplossing mogelijk. Verwijs in het forum naar de betreffende Facebookpagina, zonder de tekst hier nog eens te quoten. Dat Droombolus iets deelt op Facebook (openbaar zelfs) wil namelijk niet per se zeggen dat hij dat letterlijk op een forumpagina terug wil lezen.

Niettemin, ook van deze kant veel sterkte gewenst.

Franck Maudit
Lukas schreef:
Over discretie gesproken: er is voor een eventuele volgende keer (hopelijk niet) denk ik een sjieke tussenoplossing mogelijk. Verwijs in het forum naar de betreffende Facebookpagina, zonder de tekst hier nog eens te quoten. Dat Droombolus iets deelt op Facebook (openbaar zelfs) wil namelijk niet per se zeggen dat hij dat letterlijk op een forumpagina terug wil lezen.

Dat vind ik geen goed idee. Want zo gooi je zijn familienaam te grabbel. Niet iedereen hoeft te weten wat Droombolus zijn echte naam is, indien hij dat wel wou had hij die wel ingevuld op z'n MuMe-profiel.

Daar heb je een punt. Ik ging even te makkelijk van mijn eigen ervaring uit, waarbij die volledige naam wel algemeen bekend was.

Mocht Droombolus nog berichten op dit forum lezen, vanuit mijn hart wens ik hem een spoedig herstel. Zijn bijdragen lees ik altijd met grote belangstelling.

Ik vind dat op dit forum sowieso erg makkelijk echte (voor)namen worden genoemd. Draagt alleen maar bij aan een ouwejongenskrentenbroodsfeer waar 98 procent van de lezers niks mee kan. Hou het op deze site aub bij de aliassen.

Misterfool
Daar heb je zeker een punt, Maarten. .

Misterfool schreef:

Don't you mister me!

Etta

Misterfool schreef:

Ook ik wens droombolus veel sterkte.
Gewaardeerde user.
Ik hoop 'm snel weer te zien hier.

Robertus
Sterkte en beterschap, Droombolus!

bikkel2 schreef:
Ik hoop 'm snel weer te zien hier.

Vandaag eindeluk de enersjie gevonden om hier weer eens rond te kijken, dus ik was er al weer ......

Technies gesproken ben ik al weer "beter". Drie weken geleden ontslagen uit het ziekenhuis, had voor 2 weken naar een Verzorgingshuis gemoeten maar we ( mevrouw Droombolus en ik ) konden de verantwoordelijken er van overtuigen dat ik thuis sneller op stoom zou komen. Na een paar tests waren ze het daar gelukkig mee eens.

Zit evengoed nog naar anderhalf à twee maanden revalidatie te kijken voordat ik weer normaal kan funksjoneren.

Fijn te horen dat het de goede kant op gaat.
Take care en top je weer te zien hier!

bikkel2 schreef:

Fijn te horen dat het de goede kant op gaat.
Take care en top je weer te zien hier!

Nou moe, dat had ik willen zeggen. Dan zeg ik maar: Veel suukses met de revalidaatsie

Rustig aan doen - dan komt het allemaal goed. Onkruid vergaat niet en bass moves the music.

We lezen je wel weer

AdrieMeijer schreef:
(quote)

Nou moe, dat had ik willen zeggen. Dan zeg ik maar: Veel suukses met de revalidaatsie

DjFrankie (moderator)
Droombolus hou je taai, en een goed herstel

Beterschap Droombolus en succes met je herstel.

Gelukkig hebben we allemaal de goede berichten van Droombolus gelezen, ik ben in ieder geval blij met zijn reactie en het medeleven van andere users.

Assurancetourix schreef:
Als jij je in de wachtkamer van je huisarts bevindt en je ongevraagt de kwalen van degene die naast of tegenover je zit moet aanhoren word je humeur ook niet beter en krijg je visioenen van een spontane genezing zodat je de wachtruimte acuut kunt verlaten.

Een openbaar account en voor iedereen zichtbaar te lezen als reactie en uitleg is natuurlijk volstrekt iets anders dan iets per ongeluk horen bij een huisarts over iemand anders en dat dan naar buiten brengen.
Iemand die er naar verwijst of in feite quote vanaf een andere site, doet feitelijk niet anders dan wanneer je rechtstreeks iemand aanhaalt op musicmeter. Het is alleen vanaf een andere site.

Ik ga er verder niet op in omdat ik dan dingen ga schrijven waar ik later spijt van ga krijgen maar hou het er in ieder geval op dat je reactie in eerste instantie buitengewoon onsmakelijk is, ongepast, belust op sensatie, een poging tot in diskrediet brengen van andere users.

buizen
Met je eens, musician.
Ik schrok van de gezondheidsberichten over Droombolus maar mooi om te zien dat mensen meeleefden.
Welkom back, Droombolus, fijn te horen dat je vanuit thuis weer aanwezig kunt zijn.
Sterkte!

Assurancetourix
musician schreef:
Gelukkig hebben we allemaal de goede berichten van Droombolus gelezen, ik ben in ieder geval blij met zijn reactie en het medeleven van andere users.

(quote)

Een openbaar account en voor iedereen zichtbaar te lezen als reactie en uitleg is natuurlijk volstrekt iets anders dan iets per ongeluk horen bij een huisarts over iemand anders en dat dan naar buiten brengen.
Iemand die er naar verwijst of in feite quote vanaf een andere site, doet feitelijk niet anders dan wanneer je rechtstreeks iemand aanhaalt op musicmeter. Het is alleen vanaf een andere site.

Ik ga er verder niet op in omdat ik dan dingen ga schrijven waar ik later spijt van ga krijgen maar hou het er in ieder geval op dat je reactie in eerste instantie buitengewoon onsmakelijk is, ongepast, belust op sensatie, een poging tot in diskrediet brengen van andere users.

Op een muzieksite heb ik geen behoefte om ongevraagt met de kwalen van iemand anders geconfronteerd te worden.

Assurancetourix schreef:
Op een muzieksite heb ik geen behoefte om ongevraagt de kwalen van iemand anders te lezen.

Dat kan, maar de praktijk is nu eenmaal dat dat soort dingen wel eens gedeeld worden op een forum waar mensen met elkaar begaan zijn. En helaas ook dat mensen wel eens ziek worden (en gelukkig weer opknappen). Je kan dit soort topics ook gewoon overslaan.

Assurancetourix
herman schreef:
(quote)

Dat kan, maar de praktijk is nu eenmaal dat dat soort dingen wel eens gedeeld worden op een forum waar mensen met elkaar begaan zijn. En helaas ook dat mensen wel eens ziek worden (en gelukkig weer opknappen). Je kan dit soort topics ook gewoon overslaan.

Ik bespeur een ziekelijke tendens naar sensatie en heb daar mijn mening over gegeven.

Ik vrees dat dat meer of jou zegt dan over de gemiddelde gebruiker van dit forum. Al begrijp ik nu wel waarom je zelf nooit verder komt dan het plaatsen van grappen van een bedenkelijk niveau.

Assurancetourix schreef:
Op een muzieksite heb ik geen behoefte om ongevraagt met de kwalen van iemand anders geconfronteerd te worden.

Gelukkig hoeven we elk bericht op deze site ook niet eerst aan jou voor te leggen, dat lijkt mij wel erg veel eer.

Assurancetourix
Jullie kunnen hoog of laag springen, ik heb mijn punt gemaakt, deal with it, ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.

Misterfool
Dude, jij bent degene die hier moeilijk doet, dan moet je ook niet raar opkijken dat men een weerwoord heeft.

Voor de rest erg blij om te lezen dat het weer wat beter gaat met Droombolus, na(wat klinkt als) een behoorlijk heftige periode.

Assurancetourix schreef:
Jullie kunnen hoog of laag springen, ik heb mijn punt gemaakt, deal with it, ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.

Je had er ook geen woorden aan vuil hoeven maken.
Ik vind als er behoefte is om iemand die hier al wat jaartjes aktief is en fysiek in een moeilijke periode zit, beterschap te wensen, dit moet kunnen. En het viel ook op omdat hij een poosje hier niet was geweest.
Internet mag ook best menselijk zijn.

Je kunt daar je bedenkingen over hebben, maar je kunt dan ook gewoon het desbetreffende forum mijden.
Er zijn ook enkele users overleden in de loop der tijd.
Er is dan best behoefte om daar bij stil te staan.

Assurancetourix
musician schreef:

Je slaat de plank volledig mis maestro, want dit gaat namelijk over iets heel anders, hetgeen door Lukas in deze opmerking dan ook terecht bevestigd word.

Lukas schreef:

Jij moet wel goed blijven citeren en zaken ook niet uit hun verband rukken.

Je suggereerde dat ik aan het citeren was uit geheime medische rapporten, uit de wachtkamer van de huisarts.
En daar werd vervolgens een waardeoordeel aan gehangen.

Echter, er is helemaal niets geheims aan het in het openbaar quoten, wat ergens anders gewoon is te lezen. Dat heeft helemaal niets met discretie te maken. En je gaat mij niet verwijten, niet discreet te zijn.
Want dan zijn we voorlopig nog niet klaar.

Martin's band, Smokin' Dynamite, heeft een openbaar account, voor iedereen zichtbaar, en die schreven op 17 februari:

Jullie hebben enige tijd niet van ons gehoord. Dat heeft een reden en die is niet leuk. Onze bassist/zanger Martin Bobbe ligt thans in 't ziekenhuis. Hij wordt daar bewust in slaap gehouden om te herstellen van een zware longonsteking en erger...Influenza type B. Vorige week zag het er slecht uit; sinds vanavond lijkt er reden voor gematigd optimisme maar het is nog veel te vroeg om te juichen.
Gezien de heftigheid van het ziektebeeld en de verwachte revalidatie zijn wij genoodzaakt in ieder geval het optreden van 5 maart te cancellen. Gelukkig hebben we een bevriende band bereid gevonden om onze plaats in te nemen op het Bluesfestival Lelystad.
Van hieruit danken wij vast de velen die het al hadden gehoord en meeleven.

Er zijn er hier ook velen die meeleven met Droombolus. In die zin, is het zinvol dat we informatie uit de eerste hand kunnen delen.
Toen de tekst in eerste instantie verscheen, hebben heel veel mensen met medeleven gereageerd richting Droombolus, waarvoor hij ze later ook bedankte, zoals je kon lezen.

Dat jij dat allemaal niet wilt lezen is verder helemaal prima, maar als je het niet erg vind ga ik mij niet aan jou aanpassen op deze site. Je leest maar een andere pagina, haalt er je schouders over op of wat dan ook.

Voorlopig vind ik je vooral vallen onder de categorie trollen en trek ik ook niets terug van de woorden die ik eerder gebruikte.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:59 uur

geplaatst: vandaag om 10:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.