De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 november 2014, 17:58 uur
In De Site > Algemeen > Bug? dubbeltelling stem:
Sinds een paar dagen is me opgevallen dat ik 1 stem meer heb in mijn totaal dan ik werkelijk heb uitgebracht.
In mijn overzicht staat 2937 maar ik heb maar 1 nieuwe stem uitgebracht vandaag en gisteren had ik dit ook al dat ik ondanks geen nieuwe stem uitgebracht 1 extra. Hoopt dat het een zelfoplossende (visuele) bug in het systeem betreft (zoals wel eens bij Last.fm) maar blijkbaar niet.
Sinds een paar dagen is me opgevallen dat ik 1 stem meer heb in mijn totaal dan ik werkelijk heb uitgebracht.
In mijn overzicht staat 2937 maar ik heb maar 1 nieuwe stem uitgebracht vandaag en gisteren had ik dit ook al dat ik ondanks geen nieuwe stem uitgebracht 1 extra. Hoopt dat het een zelfoplossende (visuele) bug in het systeem betreft (zoals wel eens bij Last.fm) maar blijkbaar niet.
0
geplaatst: 13 november 2014, 20:07 uur
Ook een fout geconstateerd: mijn totaal van uitgebrachte stemmen bedraagt op dit moment 6 méér dan het weergegeven totaal in de ranglijst - en vandaag heb ik 1 stem uitgebracht.
0
geplaatst: 13 november 2014, 22:57 uur
heartofsoul schreef:
Ook een fout geconstateerd: mijn totaal van uitgebrachte stemmen bedraagt op dit moment 6 méér dan het weergegeven totaal in de ranglijst - en vandaag heb ik 1 stem uitgebracht.
dit probleem is verholpenOok een fout geconstateerd: mijn totaal van uitgebrachte stemmen bedraagt op dit moment 6 méér dan het weergegeven totaal in de ranglijst - en vandaag heb ik 1 stem uitgebracht.
0
geplaatst: 13 november 2014, 22:58 uur
E-Clect-Eddy schreef:
In De Site > Algemeen > Bug? dubbeltelling stem:
Die begrijp ik helaas niet helemaal, het is me niet helemaal duidelijk waarom je denkt dat dat totaal van 2937 niet zou kloppenIn De Site > Algemeen > Bug? dubbeltelling stem:
0
geplaatst: 13 november 2014, 23:18 uur
0
geplaatst: 13 november 2014, 23:48 uur
Jordy schreef:
(quote)
Die begrijp ik helaas niet helemaal, het is me niet helemaal duidelijk waarom je denkt dat dat totaal van 2937 niet zou kloppen Het lijkt te zijn verdwenen, wat ik wilde zeggen is dat ik gedurende 2 dagen de indruk had dat ik 1 stem meer (of minder?) had dan ik er werkelijk heb. Maar nu lijkt het aantal overal weer gelijkt te zijn.
0
geplaatst: 14 november 2014, 22:09 uur
De pop-ups (of hoe je het ook wil noemen) die verschijnen als je je muis bij de link van een album of user houdt blijven bij vlagen in beeld hangen. Dus nadat je met je muis er weer van af gaat. In ieder geval, bij mij is dit nu het geval. Bij meer mensen dit (ik gebruik Chrome)?
0
geplaatst: 14 november 2014, 22:18 uur
Hier ook. Internet Explorer. Pagina opnieuw laden helpt uiteraard.
0
geplaatst: 14 november 2014, 22:21 uur
Chrome en het is lastig, ik heb net in een greatest hits topic een top 10 met clips en links en quotes moeten plaatsen, niet echt lekker.
Met een escape is die pop-up wel weer weg.
Met een escape is die pop-up wel weer weg.
0
geplaatst: 14 november 2014, 22:27 uur
Ja het wordt ook op de andere sites gemeld, kan het nog even niet nabootsen. Ik zal even kijken.
0
geplaatst: 14 november 2014, 22:36 uur
Yep, popups blijven niet meer hangen (waar MJ_DA_MAN het over had dus)
0
geplaatst: 14 november 2014, 22:51 uur
Ik doe m'n best om het na te bootsen, maar wil nog even niet lukken.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 november 2014, 17:09 uur
Kan het kloppen dat de plug-in om video's te koppelen niet meer werkt? (lees: hij blijft laden)
0
geplaatst: 16 november 2014, 23:57 uur
Bij Safari op iOS: als je de snelle zoekfunctie (het vergrootglas) gebruikt en je wilt een resultaat uit de dropdown-balk kiezen, moet je twee keer drukken.
Op zich geen ramp, maar vind het erg irritant. Het is overigens ook zo op MovieMeter.
Op zich geen ramp, maar vind het erg irritant. Het is overigens ook zo op MovieMeter.
0
geplaatst: 17 november 2014, 00:02 uur
Ja, dat is bij mij sinds kort ook zo (Chrome op windows 8.1). Vrij vervelend, inderdaad. De mouseover in het 'Wat draai je nu'-topic werkt ook sinds kort niet meer zo lekker bij mij.
0
geplaatst: 17 november 2014, 08:28 uur
In Chrome op de Mac kan ik het niet nabootsen, maar wel in iOS inderdaad. Ik ga er naar kijken binnenkort
0
geplaatst: 19 november 2014, 00:03 uur
Het is al enigzins dramatisch dat de Zappa discografie hier op de site in honderduizendtachtigmiljoen apparte projecten is onderverdeeld.maar nu wordt het toch echt te bont.
Frank Zappa & Captain Beefheart
Frank Zappa and Captain Beefheart
Of is dit gewoon een vergissing
Frank Zappa & Captain Beefheart
Frank Zappa and Captain Beefheart
Of is dit gewoon een vergissing

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.