MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:

Zal er morgen even naar kijken

volgens mij weer goed nu

Houston, we've got a blank page over here

Hij is er weer!

In De Site > Algemeen > Bug? dubbeltelling stem:

Sinds een paar dagen is me opgevallen dat ik 1 stem meer heb in mijn totaal dan ik werkelijk heb uitgebracht.

In mijn overzicht staat 2937 maar ik heb maar 1 nieuwe stem uitgebracht vandaag en gisteren had ik dit ook al dat ik ondanks geen nieuwe stem uitgebracht 1 extra. Hoopt dat het een zelfoplossende (visuele) bug in het systeem betreft (zoals wel eens bij Last.fm) maar blijkbaar niet.

Ook een fout geconstateerd: mijn totaal van uitgebrachte stemmen bedraagt op dit moment 6 méér dan het weergegeven totaal in de ranglijst - en vandaag heb ik 1 stem uitgebracht.

heartofsoul schreef:
Ook een fout geconstateerd: mijn totaal van uitgebrachte stemmen bedraagt op dit moment 6 méér dan het weergegeven totaal in de ranglijst - en vandaag heb ik 1 stem uitgebracht.
dit probleem is verholpen

E-Clect-Eddy schreef:
In De Site > Algemeen > Bug? dubbeltelling stem:

Sinds een paar dagen is me opgevallen dat ik 1 stem meer heb in mijn totaal dan ik werkelijk heb uitgebracht.

In mijn overzicht staat 2937 maar ik heb maar 1 nieuwe stem uitgebracht vandaag en gisteren had ik dit ook al dat ik ondanks geen nieuwe stem uitgebracht 1 extra. Hoopt dat het een zelfoplossende (visuele) bug in het systeem betreft (zoals wel eens bij Last.fm) maar blijkbaar niet.
Die begrijp ik helaas niet helemaal, het is me niet helemaal duidelijk waarom je denkt dat dat totaal van 2937 niet zou kloppen

Jordy schreef:
(quote)
dit probleem is verholpen

Thanks, Jordy.

Jordy schreef:
(quote)
Die begrijp ik helaas niet helemaal, het is me niet helemaal duidelijk waarom je denkt dat dat totaal van 2937 niet zou kloppen

Het lijkt te zijn verdwenen, wat ik wilde zeggen is dat ik gedurende 2 dagen de indruk had dat ik 1 stem meer (of minder?) had dan ik er werkelijk heb. Maar nu lijkt het aantal overal weer gelijkt te zijn.

De pop-ups (of hoe je het ook wil noemen) die verschijnen als je je muis bij de link van een album of user houdt blijven bij vlagen in beeld hangen. Dus nadat je met je muis er weer van af gaat. In ieder geval, bij mij is dit nu het geval. Bij meer mensen dit (ik gebruik Chrome)?

tuktak
Hier hetzelfde (Firefox)

Hier ook. Internet Explorer. Pagina opnieuw laden helpt uiteraard.

Chrome en het is lastig, ik heb net in een greatest hits topic een top 10 met clips en links en quotes moeten plaatsen, niet echt lekker.
Met een escape is die pop-up wel weer weg.

Ja het wordt ook op de andere sites gemeld, kan het nog even niet nabootsen. Ik zal even kijken.

nu beter?

Yep, popups blijven niet meer hangen (waar MJ_DA_MAN het over had dus)

Jordy schreef:
nu beter?

nee

Ik doe m'n best om het na te bootsen, maar wil nog even niet lukken.

Nieuwe aanpassing gedaan

Zo is het weer goed!

CHIEP (crew)
Kan het kloppen dat de plug-in om video's te koppelen niet meer werkt? (lees: hij blijft laden)

ja bedankt, zal ik even naar kijken

Bij Safari op iOS: als je de snelle zoekfunctie (het vergrootglas) gebruikt en je wilt een resultaat uit de dropdown-balk kiezen, moet je twee keer drukken.

Op zich geen ramp, maar vind het erg irritant. Het is overigens ook zo op MovieMeter.

Ja, dat is bij mij sinds kort ook zo (Chrome op windows 8.1). Vrij vervelend, inderdaad. De mouseover in het 'Wat draai je nu'-topic werkt ook sinds kort niet meer zo lekker bij mij.

In Chrome op de Mac kan ik het niet nabootsen, maar wel in iOS inderdaad. Ik ga er naar kijken binnenkort

Ik heb het overigens op de mobiele versie.

aha okee

Het is al enigzins dramatisch dat de Zappa discografie hier op de site in honderduizendtachtigmiljoen apparte projecten is onderverdeeld.maar nu wordt het toch echt te bont.
Frank Zappa & Captain Beefheart
Frank Zappa and Captain Beefheart
Of is dit gewoon een vergissing

CHIEP (crew)
Opgelost.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:26 uur

geplaatst: vandaag om 04:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.