De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2014, 22:18 uur
Ben ik de enige waarbij de quote-knop het niet meer doet?
edit: mijn eigen bericht kan ik nu wel quoten, maar het bericht hierboven van Lukas bv. niet.
edit: mijn eigen bericht kan ik nu wel quoten, maar het bericht hierboven van Lukas bv. niet.
0
geplaatst: 24 oktober 2014, 22:22 uur
0
geplaatst: 24 oktober 2014, 22:27 uur
Helaas geen quote mogelijkheid, hoe hard ik het ook probeer...
0
geplaatst: 24 oktober 2014, 22:28 uur
vigil schreef:
idd wel mezelf!
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 12:47 uur
Opmerking: als je een tijdje in n topic hebt gezeten (dwz meerdere pagina s hebt bezocht in één topic) dan is er geen directe link aanwezig naar t boardoverzicht. Je kunt teruggaan naar forum (en daarmee naar t algemene overzicht over alle boards) maar niet naar het board waar je in zat. Sommige fora hebben die optie wel. Dan staat er boven een topic bijv Forum>>music>>games>>hoezenknockout. En dan kun je terug naar games bijv. Ik zou dat een (vooral voor mobiel forummen) een bijzonder fijne toevoeging vinden.
0
geplaatst: 1 november 2014, 11:40 uur
Jordy, bij elke toevoeging krijg ik Array als label na het verzenden, terwijl ik dit dus niet ingevuld heb en corrigeren naar het juiste label lukt ook niet.
De toevoegingen in de wachtrij en geaccepteerde toevoegingen van de users hebben ook Array als label, dus een bug(je) lijkt me?
De toevoegingen in de wachtrij en geaccepteerde toevoegingen van de users hebben ook Array als label, dus een bug(je) lijkt me?
0
geplaatst: 1 november 2014, 15:47 uur
CHIEP schreef:
Ik wou het ook net komen melden.
Ik wou het ook net komen melden.
Ik zou willen verzoeken om dan momenteel maar geen toevoegingen in te sturen tot dit euvel verholpen is.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 november 2014, 16:52 uur
brajoapau schreef:
Ik zou willen verzoeken om dan momenteel maar geen toevoegingen in te sturen tot dit euvel verholpen is.
(quote)
Prima

Onderstaande hebben inderdaad ook allemaal Array als label
Saint Saviour - In the Seams (2014)
Je toevoeging van Kiesza - Kiesza (2008)
Je toevoeging van July Talk - Paper Girl EP (2014)
0
geplaatst: 1 november 2014, 16:59 uur
Scorpion_21 schreef:
Opmerking: als je een tijdje in n topic hebt gezeten (dwz meerdere pagina s hebt bezocht in één topic) dan is er geen directe link aanwezig naar t boardoverzicht. Je kunt teruggaan naar forum (en daarmee naar t algemene overzicht over alle boards) maar niet naar het board waar je in zat. Sommige fora hebben die optie wel. Dan staat er boven een topic bijv Forum>>music>>games>>hoezenknockout. En dan kun je terug naar games bijv. Ik zou dat een (vooral voor mobiel forummen) een bijzonder fijne toevoeging vinden.
Dat staat hier toch ook?
0
geplaatst: 1 november 2014, 17:03 uur
brajoapau schreef:
Jordy, bij elke toevoeging krijg ik Array als label na het verzenden, terwijl ik dit dus niet ingevuld heb en corrigeren naar het juiste label lukt ook niet.
opgelost? in ieder geval voor nieuwe correctiesJordy, bij elke toevoeging krijg ik Array als label na het verzenden, terwijl ik dit dus niet ingevuld heb en corrigeren naar het juiste label lukt ook niet.
0
geplaatst: 1 november 2014, 17:07 uur
Jordy schreef:
opgelost? in ieder geval voor nieuwe correcties
opgelost? in ieder geval voor nieuwe correcties
Nee Jordy, zelfs de nieuwe toevoegingen hebben Array als label.
0
geplaatst: 1 november 2014, 17:17 uur
Ik denk dat het vanaf nu goed moet gaan met nieuwe toevoegingen en correcties, zo niet hoor ik het graag.
0
geplaatst: 1 november 2014, 17:18 uur
Aha dat is waar. Probleem is weer dat het erg veel ruimte in beslag neemt, op een klein scherm, zo'n kruimelpad. Lastige afweging.
0
geplaatst: 1 november 2014, 17:19 uur
Jordy schreef:
toevoegingen die gedaan zijn in de afgelopen 12 minuten?
toevoegingen die gedaan zijn in de afgelopen 12 minuten?
Ja, en corrigeren naar juiste label lukt ook nog steeds niet.
0
geplaatst: 1 november 2014, 17:26 uur
excuus nu dan
Kitaro - Celestial Scenery: Silkroad Legend Vol. 1 (2011) deze moet ook nog even goed gezet worden
bedankt
Kitaro - Celestial Scenery: Silkroad Legend Vol. 1 (2011) deze moet ook nog even goed gezet worden
bedankt
0
geplaatst: 1 november 2014, 17:39 uur
0
geplaatst: 3 november 2014, 19:02 uur
Volgens mij zijn dit twee verschillende bands met toevallig dezelfde bandnaam die nu onder één discografie staan.
Full Moon - Full Moon (1972)
Full Moon - Moon Fools (1977)
0
geplaatst: 9 november 2014, 19:28 uur
De Meter-sites bevatten ongeveer 200 formulieren, dat wil zeggen: schermen met een rij invoervelden en een opslaan-knop er onder.
In het kader van bezigheidstherapie ga ik de komende weken al deze formulieren opnieuw bouwen, op basis van een andere/minder ouderwetse techniek. Dit zodat de sites hier weer even mee verder kunnen de komende jaren. En dan is er ook een betere basis om bv. ooit de toevoegschermen eens aan te pakken.
Ik ben begonnen met het inlogformulier. Als het goed is merk je hier niet zo veel van, hooguit dat foutmeldingen er iets anders uit zien. Maar mocht je de komende tijd een keer ergens vreemde dingen zien op dit vlak, dan hoor ik het graag.
In het kader van bezigheidstherapie ga ik de komende weken al deze formulieren opnieuw bouwen, op basis van een andere/minder ouderwetse techniek. Dit zodat de sites hier weer even mee verder kunnen de komende jaren. En dan is er ook een betere basis om bv. ooit de toevoegschermen eens aan te pakken.
Ik ben begonnen met het inlogformulier. Als het goed is merk je hier niet zo veel van, hooguit dat foutmeldingen er iets anders uit zien. Maar mocht je de komende tijd een keer ergens vreemde dingen zien op dit vlak, dan hoor ik het graag.
0
geplaatst: 10 november 2014, 10:45 uur
Gerards Dream schreef:
Volgens mij zijn dit twee verschillende bands met toevallig dezelfde bandnaam die nu onder één discografie staan.
De Nederlandse variant (1977) aangepast met een 'I' erachter. Dit kun je overigens ook zelf doen.

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 11 november 2014, 23:19 uur
Kunnen jullie even stoppen met het indienen van correcties met betrekking tot alternatieve titels? Die komen momenteel namelijk niet door, maar Jordy is op de hoogte.
Dank bij voorbaat
.
Dank bij voorbaat
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.