MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Ben ik de enige waarbij de quote-knop het niet meer doet?

edit: mijn eigen bericht kan ik nu wel quoten, maar het bericht hierboven van Lukas bv. niet.

Nee, bij mij nu ook niet.

Nee hoor, bij mij wekt het ook niet.

Rudi S schreef:
Nee hoor, bij mij wekt het ook niet.

Ik kan wel mijn eigen bericht quoten

Helaas geen quote mogelijkheid, hoe hard ik het ook probeer...

vigil schreef:
Helaas geen quote mogelijkheid, hoe hard ik het ook probeer...

idd wel mezelf!

werkt weer?

Jordy schreef:
werkt weer?

Ja.

Kronos schreef:
(quote)

Ja.

Bij mij ook.

Opmerking: als je een tijdje in n topic hebt gezeten (dwz meerdere pagina s hebt bezocht in één topic) dan is er geen directe link aanwezig naar t boardoverzicht. Je kunt teruggaan naar forum (en daarmee naar t algemene overzicht over alle boards) maar niet naar het board waar je in zat. Sommige fora hebben die optie wel. Dan staat er boven een topic bijv Forum>>music>>games>>hoezenknockout. En dan kun je terug naar games bijv. Ik zou dat een (vooral voor mobiel forummen) een bijzonder fijne toevoeging vinden.

Jordy, bij elke toevoeging krijg ik Array als label na het verzenden, terwijl ik dit dus niet ingevuld heb en corrigeren naar het juiste label lukt ook niet.
De toevoegingen in de wachtrij en geaccepteerde toevoegingen van de users hebben ook Array als label, dus een bug(je) lijkt me?

CHIEP (crew)
Ik wou het ook net komen melden.

CHIEP schreef:
Ik wou het ook net komen melden.

Ik zou willen verzoeken om dan momenteel maar geen toevoegingen in te sturen tot dit euvel verholpen is.

DjFrankie (moderator)
brajoapau schreef:
(quote)

Ik zou willen verzoeken om dan momenteel maar geen toevoegingen in te sturen tot dit euvel verholpen is.

Prima

Onderstaande hebben inderdaad ook allemaal Array als label

Saint Saviour - In the Seams (2014)

Je toevoeging van Kiesza - Kiesza (2008)

Je toevoeging van July Talk - Paper Girl EP (2014)

Scorpion_21 schreef:
Opmerking: als je een tijdje in n topic hebt gezeten (dwz meerdere pagina s hebt bezocht in één topic) dan is er geen directe link aanwezig naar t boardoverzicht. Je kunt teruggaan naar forum (en daarmee naar t algemene overzicht over alle boards) maar niet naar het board waar je in zat. Sommige fora hebben die optie wel. Dan staat er boven een topic bijv Forum>>music>>games>>hoezenknockout. En dan kun je terug naar games bijv. Ik zou dat een (vooral voor mobiel forummen) een bijzonder fijne toevoeging vinden.

Dat staat hier toch ook?

Jordy schreef:
(quote)

Dat staat hier toch ook?

Ja hier wel, maar niet in de mobiele versie.

brajoapau schreef:
Jordy, bij elke toevoeging krijg ik Array als label na het verzenden, terwijl ik dit dus niet ingevuld heb en corrigeren naar het juiste label lukt ook niet.
De toevoegingen in de wachtrij en geaccepteerde toevoegingen van de users hebben ook Array als label, dus een bug(je) lijkt me?
opgelost? in ieder geval voor nieuwe correcties

Jordy schreef:
opgelost? in ieder geval voor nieuwe correcties

Nee Jordy, zelfs de nieuwe toevoegingen hebben Array als label.

toevoegingen die gedaan zijn in de afgelopen 12 minuten?

Ik denk dat het vanaf nu goed moet gaan met nieuwe toevoegingen en correcties, zo niet hoor ik het graag.

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Ja hier wel, maar niet in de mobiele versie.
Aha dat is waar. Probleem is weer dat het erg veel ruimte in beslag neemt, op een klein scherm, zo'n kruimelpad. Lastige afweging.

Jordy schreef:
toevoegingen die gedaan zijn in de afgelopen 12 minuten?

Ja, en corrigeren naar juiste label lukt ook nog steeds niet.

excuus nu dan

Kitaro - Celestial Scenery: Silkroad Legend Vol. 1 (2011) deze moet ook nog even goed gezet worden bedankt

Jordy schreef:
excuus nu dan

Label corrigeren lukt nu inderdaad.

Volgens mij zijn dit twee verschillende bands met toevallig dezelfde bandnaam die nu onder één discografie staan.

Full Moon - Full Moon (1972)

Full Moon - Moon Fools (1977)

De Meter-sites bevatten ongeveer 200 formulieren, dat wil zeggen: schermen met een rij invoervelden en een opslaan-knop er onder.

In het kader van bezigheidstherapie ga ik de komende weken al deze formulieren opnieuw bouwen, op basis van een andere/minder ouderwetse techniek. Dit zodat de sites hier weer even mee verder kunnen de komende jaren. En dan is er ook een betere basis om bv. ooit de toevoegschermen eens aan te pakken.

Ik ben begonnen met het inlogformulier. Als het goed is merk je hier niet zo veel van, hooguit dat foutmeldingen er iets anders uit zien. Maar mocht je de komende tijd een keer ergens vreemde dingen zien op dit vlak, dan hoor ik het graag.

Ozric Spacefolk

Gerards Dream schreef:
Volgens mij zijn dit twee verschillende bands met toevallig dezelfde bandnaam die nu onder één discografie staan.

Full Moon - Full Moon (1972)

Full Moon - Moon Fools (1977)

De Nederlandse variant (1977) aangepast met een 'I' erachter. Dit kun je overigens ook zelf doen.

CHIEP (crew)
Kunnen jullie even stoppen met het indienen van correcties met betrekking tot alternatieve titels? Die komen momenteel namelijk niet door, maar Jordy is op de hoogte.
Dank bij voorbaat .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:26 uur

geplaatst: vandaag om 04:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.