De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Ponty Mython
geplaatst: 19 november 2014, 10:13 uur
Kan er iets gedaan worden aan reclames met geluid die opeens zichzelf afspelen? Ik schrok me een hoedje toen er een reclame van Digitale Radio Plus werd geladen.
0
geplaatst: 19 november 2014, 10:18 uur
Ponty Mython schreef:
Kan er iets gedaan worden aan reclames met geluid die opeens zichzelf afspelen? Ik schrok me een hoedje toen er een reclame van Digitale Radio Plus werd geladen.
http://www.musicmeter.nl/account/pay

0
geplaatst: 19 november 2014, 10:20 uur
Die afbeelding met Jim Parsons (Sheldon) bij het profiel van Kraftwerk mag wel aangepast worden. Leuke foto maar lijkt niet op het origineel.
0
geplaatst: 20 november 2014, 14:46 uur
Ponty Mython schreef:
Gewoon AdBlock downloaden. Is gratis.Kan er iets gedaan worden aan reclames met geluid die opeens zichzelf afspelen? Ik schrok me een hoedje toen er een reclame van Digitale Radio Plus werd geladen.
0
geplaatst: 20 november 2014, 14:51 uur
De zoekfunctie bij berichten op artiestenpagina's werkt niet. Elk zoekresultaat is blanco, dus ook als het woord of de user in een of meerdere berichten voorkomt. Ik zit nu op IE maar ik weet vrijwel zeker dat dit ook met Chrome het geval is.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 20 november 2014, 15:00 uur
Rudi S schreef:
Het is al enigzins dramatisch dat de Zappa discografie hier op de site in honderduizendtachtigmiljoen apparte projecten is onderverdeeld.maar nu wordt het toch echt te bont.
Frank Zappa & Captain Beefheart
Frank Zappa and Captain Beefheart
Of is dit gewoon een vergissing
Het is al enigzins dramatisch dat de Zappa discografie hier op de site in honderduizendtachtigmiljoen apparte projecten is onderverdeeld.maar nu wordt het toch echt te bont.
Frank Zappa & Captain Beefheart
Frank Zappa and Captain Beefheart
Of is dit gewoon een vergissing
Ik zie er maar 5. best overzichtelijk toch. Moet je eens bij Chick Corea kijken.
0
geplaatst: 20 november 2014, 15:02 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Ik zie er maar 5. best overzichtelijk toch. Moet je eens bij Chick Corea kijken.
(quote)
Tja, die doet het met iedereen.
0
geplaatst: 22 november 2014, 20:11 uur
Volgens sommige mensen werkt Firefox niet goed meer, het bericht plaatsen button is weg.
Ik zelf gebruik wel Firefox maar heb geen probleem
Ik zelf gebruik wel Firefox maar heb geen probleem
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 november 2014, 20:15 uur
Het ligt niet aan Firefox want ik gebruik Opera.
Dit is het probleem:
http://puu.sh/d1dbu/3ec9858216.png
De 'Bericht Plaatsen' knop is leeg.
Het probleem doet zich alleen maar voor bij sommige topics. Het deed zich eerst ook voor bij dit topic maar nu niet meer opeens.
Wel nog steeds bij dit topic:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeLadder Top 2000 - Editie 2014 - De Ontknoping
Dit is het probleem:
http://puu.sh/d1dbu/3ec9858216.png
De 'Bericht Plaatsen' knop is leeg.
Het probleem doet zich alleen maar voor bij sommige topics. Het deed zich eerst ook voor bij dit topic maar nu niet meer opeens.
Wel nog steeds bij dit topic:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeLadder Top 2000 - Editie 2014 - De Ontknoping
0
geplaatst: 23 november 2014, 10:33 uur
Ik kreeg een enquete van MuMe voordat ik de site op kon. Na invulling van deze enquete kon ik een beloning kiezen voor deelname. Kan ik dit vertrouwen of is er sprake van iets wat niet vanuit MuMe komt?
0
geplaatst: 23 november 2014, 21:49 uur
Kan geen berichten meer plaatsen via de mobiele versie op m'n telefoon. Zie alleen een heel klein venstertje om in te typen maar alle knoppen zijn verdwenen, zowel onder als boven het venstertje. Ook is de quote knop bij de reeds geplaatste berichten niet aanwezig. Nog meer mensen met dit probleem?
0
geplaatst: 23 november 2014, 21:52 uur
principal2000 schreef:
Ik kreeg een enquete van MuMe voordat ik de site op kon. Na invulling van deze enquete kon ik een beloning kiezen voor deelname. Kan ik dit vertrouwen of is er sprake van iets wat niet vanuit MuMe komt?
Dit komt niet vanuit MuMeIk kreeg een enquete van MuMe voordat ik de site op kon. Na invulling van deze enquete kon ik een beloning kiezen voor deelname. Kan ik dit vertrouwen of is er sprake van iets wat niet vanuit MuMe komt?
0
geplaatst: 24 november 2014, 23:15 uur
De site is echt enorm traag. Zoekfunctie werkt niet, topics laden nauwelijks, etc. Meer mensen last van? Dit topic heb ik via Google op moeten zoeken zelfs en dit bericht posten ging/gaat ook al nauwelijks.
0
geplaatst: 25 november 2014, 08:43 uur
Met de zoekfunctie is het lastig om artiesten te vinden die een romeins cijfer hebben gekregen. Als ik bijvoorbeeld zoek op Jonas, krijg ik enkel Jonas (II) te zien, en niet Jonas (I), Jonas (III) en Jonas (IV).
0
geplaatst: 25 november 2014, 11:36 uur
Website is trager dan normaal, valt vooral op bij het laden van albums na een zoekactie.
edit: alsmede posten
edit: alsmede posten
0
geplaatst: 25 november 2014, 12:39 uur
Beyoncé - Beyoncé (2013)
I deze die op de voorpagina staat als vandaag nieuw uit, niet al een jaar oud en ook al vorig jaar op de site gezet
I deze die op de voorpagina staat als vandaag nieuw uit, niet al een jaar oud en ook al vorig jaar op de site gezet

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 25 november 2014, 13:29 uur
In Polen komt het album vandaag pas uit, maar geen idee waarom die datum hier is ingevuld bij rerelease.
0
geplaatst: 25 november 2014, 13:35 uur
Misschien zijn de mod's/crew hier ingeruild voor uitzendPolen 

0
geplaatst: 25 november 2014, 14:21 uur
Rudi S schreef:
Beyoncé - Beyoncé (2013)
Beyoncé - Beyoncé (2013)
Beyoncé Announces Four-Disc Beyoncé Platinum Edition Box Set, Featuring Previously-Unheard Cuts "7/11" and "Ring Off" | News | Pitchfork
0
geplaatst: 25 november 2014, 14:23 uur
Rudi S schreef:
Beyoncé - Beyoncé (2013) I deze die op de voorpagina staat als vandaag nieuw uit, niet al een jaar oud en ook al vorig jaar op de site gezet
Beyoncé - Beyoncé (2013) I deze die op de voorpagina staat als vandaag nieuw uit, niet al een jaar oud en ook al vorig jaar op de site gezet
Er is een geheel nieuwe versie verschenen. Met wat bonusschijfjes e.d. in een box.
0
geplaatst: 25 november 2014, 14:53 uur
Ja, maar die staat niet op de voorpagina, wel de 2013 uitgave.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.