Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2011, 20:32 uur
0
geplaatst: 12 juli 2011, 21:06 uur
maxinator schreef:
Das een goeie!
(quote)
Das een goeie!
ha-ha-ha.
Kijk, dit is dus jullie humor, erg grappig is het niet toch?

0
geplaatst: 12 juli 2011, 21:20 uur
Edit: Ik heb de grap weer weggehaald, hij is namelijk echt slecht en het hoort niet bij het topic.
Mijn favoriete cabaretier is trouwens Hans Teeuwen. Vooral zijn timing is heel erg goed. Hij is de enige cabaretier die mij voor 2 uur kan boeien.
Mijn favoriete cabaretier is trouwens Hans Teeuwen. Vooral zijn timing is heel erg goed. Hij is de enige cabaretier die mij voor 2 uur kan boeien.
0
geplaatst: 12 juli 2011, 21:21 uur
Jammer, want ik vond mijn wedergrap zeer sterk. 
Hans Teeuwen is inderdaad eindbaas en die ga ik vrijdag zien!

Hans Teeuwen is inderdaad eindbaas en die ga ik vrijdag zien!

0
geplaatst: 13 juli 2011, 00:50 uur
Onze muzieksmaak doet ook heel erg vermoeden dat we broeders zijn he?
0
geplaatst: 15 juli 2011, 23:12 uur
Vanavond Hans Teeuwen gezien, ik heb zelfs gelachen! Normaal lach ik nooit.
0
geplaatst: 16 juli 2011, 11:16 uur
Da's een moeilijke
Het sprookjesbos, aarslikker Danny, Astrid Joosten, al zijn improvisaties, dat verhaal over André Hitler en Dorst Dorst Dorst. Ik ben nu waarschijnlijk een hele hoop vergeten, maar deze komen nu in me op.
Het sprookjesbos, aarslikker Danny, Astrid Joosten, al zijn improvisaties, dat verhaal over André Hitler en Dorst Dorst Dorst. Ik ben nu waarschijnlijk een hele hoop vergeten, maar deze komen nu in me op.
0
geplaatst: 16 juli 2011, 12:01 uur
Het sprookjesbos en Astrid Joosten waren echt geweldig, idd. De rest ook, trouwens. Vond het verhaal met die quizfan ook hilarisch.
0
geplaatst: 16 juli 2011, 13:22 uur
Dat verhaal met die quizfan hebben wij gemist denk ik.
Ik vond de muziekstijlen (met name wereldmuziek), de politieserie ('Een koffer vol met drugs!, 'Lyle met zijn Blaffer 747') en 'Leo is op zijn adopsjiekind gaan sjitteh!' ook nog noemenswaardig.
Ik vond de muziekstijlen (met name wereldmuziek), de politieserie ('Een koffer vol met drugs!, 'Lyle met zijn Blaffer 747') en 'Leo is op zijn adopsjiekind gaan sjitteh!' ook nog noemenswaardig.
0
geplaatst: 16 juli 2011, 19:17 uur
Dat meen je niet. Vond ik denk het beste stukje - samen met Astrid Joosten - en dat zonder dollen. Haha. Die politieserie was ook top, inderdaad.
En wat vond je van het stukje met die brandweerman?
En wat vond je van het stukje met die brandweerman?
0
geplaatst: 16 juli 2011, 19:25 uur
Ik ben echt zo jaloers op iedereen die wel kaartjes kon scoren, tegen de tijd dat ik erachter kwam was alles al lang en breed uitverkocht..
0
geplaatst: 16 juli 2011, 19:37 uur
Bij mij ook, maar toen keek ik in Groningen en daar waren nog kaartjes (genoeg). Nadat ik eruit was geknald bij Luxor (Rotterdam).
0
geplaatst: 17 juli 2011, 04:18 uur
Net Alex Agnew gekeken die More Human Than Human speelde.. zeer goe eh! Mooie gast en ook direct, hij is een zielsverwant van Teeuwen e.d. Maar wel wat platter en simpeler. Toch een held.
0
geplaatst: 31 oktober 2011, 02:17 uur
De laatste tijd luister ik via Spotify veel naar Javier Guzman. Wellicht mijn favoriete cabaretier, echt briljant. 

0
geplaatst: 31 oktober 2011, 15:16 uur
Herman Finkers, Wim Sonneveld, Najib Amhali en Jochem Myer zijn caberatiers waar ik altijd wel om kan lachen. En Andre van Duin is een held, maar die kan je niet echt bij de caberatiers rekenen. In 2009 heb ik zijn revue show nog gezien in de Rai, puur genieten. Najib Amhali heb ik daarnaast ook een keer live meegemaakt in de Schouwburg in Almere. De show 'zorg dat je erbij komt', niet één van zijn beste, maar zeker leuk.
0
geplaatst: 31 oktober 2011, 17:03 uur
Lebbis krijgt eindelijk zijn verdiende erkenning met de polifinario! 
Geniale cabaretier.

Geniale cabaretier.
0
geplaatst: 1 november 2011, 19:07 uur
Ken je die serie van hem ook, Stapler? Het eerste seizoen van Louie was geniaal, het tweede iets minder, maar sowieso een van de meest vernieuwende komedieseries die ik de laatste jaren heb gezien.
0
geplaatst: 1 november 2011, 19:10 uur
Ja ik begin net aan het tweede seizoen. Het eerste was soms erg verrassend, zoals toen ie bij zijn buurman over de wiet ging klagen (geniaal!). Heb soms echt dubbel gelegen
. Die andere serie van hem Lucky Louis vond ik trouwens weinig aan al vind ik Pamela Adlon (die ook in Louie speelt) wel een leuke/grappige vrouw.
. Die andere serie van hem Lucky Louis vond ik trouwens weinig aan al vind ik Pamela Adlon (die ook in Louie speelt) wel een leuke/grappige vrouw.
0
geplaatst: 1 november 2011, 19:23 uur
Ja, ik vind de afwisselingen tussen sketches bij zn psychiater, de surrealistische scenes, zn optredens en zn eigenlijke leven wel heel vernieuwend waar lucky louie voornamelijk door de acteurs wel leuk was(met name Pamela Adlon idd), maar meer een traditionele sitcom.
0
Rizz
geplaatst: 2 november 2011, 16:02 uur
Herman Finkers, Hans Teeuwen.
Ik kan van zat cabaretiers genieten maar deze twee springen er voor mij uit. Youp van't Hek vond ik als klein jongetje erg grappig, maar sinds ik hem vorig jaar voor het eerst zag ben ik er een beetje op afgeknapt helaas. Teveel van hetzelfde, niet grappig.
Ook eens naar Theo Maassen geweest, geweldige show, maar vind z'n persoonlijkheid niet zo sympathiek.
Ik kan van zat cabaretiers genieten maar deze twee springen er voor mij uit. Youp van't Hek vond ik als klein jongetje erg grappig, maar sinds ik hem vorig jaar voor het eerst zag ben ik er een beetje op afgeknapt helaas. Teveel van hetzelfde, niet grappig.
Ook eens naar Theo Maassen geweest, geweldige show, maar vind z'n persoonlijkheid niet zo sympathiek.
0
geplaatst: 2 november 2011, 16:24 uur
Ik kan wel lachen om Theo Maassen, hij heeft de uitstraling van een onbeholpen boer die het niet kan laten om overal de humor van in te zien.
0
geplaatst: 2 november 2011, 17:26 uur
Ik vind hem juist erg sympathiek, dat maakt zijn harde grappen ook goed te doen.
0
geplaatst: 7 november 2011, 20:32 uur
Geinig, maar lang niet het beste stukje van Spiksplinter. Iemand enig idee wanneer deze show op televisie komt?
Ook niet het beste stukje, maar toch best knap (er is nog niet veel te vinden van Spiksplinter):
Ook niet het beste stukje, maar toch best knap (er is nog niet veel te vinden van Spiksplinter):
* denotes required fields.