MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / "I'm coming out"

zoeken in:
Voor de verandering gooi ik hier nog even wat 'echte' coming-outs tegenaan:

-Ik vind Kylie Minogue - I Believe in You een ontzettend mooi nummer
-Ik heb er een soort hobby van gemaakt op zoek te gaan naar DVD en CD titels die ik nog wil hebben en ze aan mijn lijstje van dingen die ik nog moet aanschaffen toe te voegen, maarondertussen heb ik erg weinig geld en weet ik erg goed dat ik het nooit allemaal gekocht krijg.
-Ik ben zo materialistisch als de pest en raak geïrriteerd als iemand iets uit die lijstjes heeft aangeschaft omdat ik dan zoiets heb van "Die moet ik hebben!"
-Ik val op gothic meisjes (maar zou er nooit een affaire mee willen)
-Ik kan in mezelf gesprekken voeren met de wind
-Ik voel me elk uur van de dag zowel erg hoogbegaafd als ontzettend zwakbegaafd

Hoe kun je je nu hoogbegaafd én zwakbegaafd voelen? :S

Geen idee, t is echt zo... Ik heb echt het gevoel dat iedereen veel dommer is dan mij, maar ook juist weer dat iedereen veel slimmer is.

gisteren doorgezakt, Gizzmann?

Gizzmann schreef:
Geen idee, t is echt zo... Ik heb echt het gevoel dat iedereen veel dommer is dan mij, maar ook juist weer dat iedereen veel slimmer is.

haha, heeel herkenbaar hier,

en ik erger mij ook constant aan mensen

maar ik denk dat er ook veel nogal problemen hebben met mijn aanwezigheid,

ik ben ook nogal direct, scherpe tong wanneer nodig en da is soms nodig, echt

hihi

Gizzmann schreef:
-Ik vind Kylie Minogue - I Believe in You een ontzettend mooi nummer

rayman schreef:
Is me ook gelukt met alle Suske en Wiske boeken.

Herkenbaar! Ik ben zelfs lid geweest van de Suske en Wiske fanclub.

Ik heb trouwens heel veel rijtje in mijn kop. Alle naaoorlogse tourwinnaars gaat wel lukken. Net zoals Amerikaanse presidenten van heden naar verleden opnoemen, de jaren 30 haal ik dan wel. Van pakweg de laatste 10 verkiezingen ken ik ook de verliezende tegenkandidaat. Mijn hoofd zit vol nutteloze trivia.

Gizzmann schreef:

-Ik kan in mezelf gesprekken voeren met de wind

Uit ervaring weet ik dat de wind een erg prettige gesprekspartner is....

Behalve tegenwind. Niet mee te praten...

tegen tegen is toch mee;
tegen tegenwind praten....

starbright boy schreef:
Mijn hoofd zit vol nutteloze trivia.

Ken je het fenomeen pubquiz? Zie ook www.pubtrivia.com[/url] (nu helaas even 'under construction'). Lijkt me echt iets voor jou.

Pff, ik lees nog steeds de Donald Duck, maar daar is niets bijzonders aan. Ik héb op turnen gezeten toen ik klein was. Daarna op Judo en Jiu-Jitsu en op keybordles. Aangezien mijn leven pas 15 jaar duurt, houd het hier op.

Ik lees de Donald Duck ook nog steeds, ik heb 5 jaar op Judo gezeten en ook 3 jaar op Jiu-Jitsu. Dus we hebben veel gemeen

Hier nog zoiets. Over de Donald Duck had ik het al. Verder heb ik 10 jaar judo en iets van 5 jaar jiu jitsu gedaan.

Ik sloop je Herman..................

Ik denk dat Herman de praktijkcursus heeft gedaan Hill, niet die van de LOI.
Denk na voor je wat zegt.

rayman schreef:
Ik denk dat Herman de praktijkcursus heeft gedaan Hill, niet die van de LOI.
Denk na voor je wat zegt.

Ik ben in 2000 gestopt, dus het is wel een beetje weggezakt en ik ben inmiddels ook een paar kilo aangekomen...

herman schreef:

Ik ben in 2000 gestopt, dus het is wel een beetje weggezakt en ik ben inmiddels ook een paar kilo aangekomen...

En nu ben je van plan op sumoworstelen te gaan?
(* duikt weg)

Nee hoor, zo erg is het ook weer niet. Al zou ik er opeens wel mager uitzien.

herman schreef:
Nee hoor, zo erg is het ook weer niet. Al zou ik er opeens wel mager uitzien.

Yak (in het Welke nummers wil je WEL horen als je uitgaat? topic) schreef:

Niks sorry, de vloer op en het hele nummer meerappen! Inderdaaaaaaad... ik weet geen ene moer, oen! Fuck hip hop ik wil gewoon stoer doen.

Oeps, ik geloof dat ik weer een nieuwe heb voor dit topic.

Dat heb ik dus ook altijd. Als ze ergens iets draaien dat ik ken zing of rap ik het altijd mee. Het is vreemd genoeg wel een chick magnet .

[quote="BoordAppel
Dat heb ik dus ook altijd. Als ze ergens iets draaien dat ik ken zing of rap ik het altijd mee. Het is vreemd genoeg wel een chick magnet .[/quote]

whaa, ik heb dat ook!! dacht dat dat leuk was tot ik bij een MJ Blige concert (coming out op zich ) naast een groep stoere negers stond die zo vals stonden mee te brullen...( denk 'not gonna cry' emotioneel vertolkt door 5 mannen in verschillende toonhoogtes/laagtes) Van schrik was mijn mond minstens een maand gesnoerd.

verder doe ik aan thema-dansen- bij iedere soort muziek een ander soort dansje, schijnt vooral op 80's feesten of Noodlanding een spektakel te zijn (in komische zin). Ander liedje, haakje staat even stil, vind d'r groove en danst weer vrolijk mee...

herman schreef:
Hier nog zoiets. Over de Donald Duck had ik het al. Verder heb ik 10 jaar judo en iets van 5 jaar jiu jitsu gedaan.

Geinig. Welke banden had je?

haakje schreef:

whaa, ik heb dat ook!! dacht dat dat leuk was tot ik bij een MJ Blige concert (coming out op zich ) naast een groep stoere negers stond die zo vals stonden mee te brullen...( denk 'not gonna cry' emotioneel vertolkt door 5 mannen in verschillende toonhoogtes/laagtes) Van schrik was mijn mond minstens een maand gesnoerd.

Gelukkig kom ik in uitgaansgelegenheden niet boven de muziek uit, daar zorg ik dan ook wel weer voor .

Ik ook, anders mag ik nergens meer binnen

Ik ben trouwens ook naar het 'Britney Spears concert' geweest. Maar reken me er niet op af, ik was een kind, ik maakte roekeloze beslissingen!!!

Ik heb dit weekend een DVD van James Blunt gezien en vond het een begenadigd en goede singer/songwriter.

Jeanicious schreef:
Ik heb dit weekend een DVD van James Blunt gezien en vond het een begenadigd en goede singer/songwriter.

[...]

@GeMaster, ik heb op mijn 14de bruine band judo gehaald, heb even tegen zwart aangeschurkt, maar heb die nooit gehaald, aangezien ik toen meer met jiu jitsu aan de slag ging. Daarin heb ik groene band.

ElMeroMero
herman schreef:

@GeMaster, ik heb op mijn 14de bruine band judo gehaald, heb even tegen zwart aangeschurkt, maar heb die nooit gehaald, aangezien ik toen meer met jiu jitsu aan de slag ging. Daarin heb ik groene band.

Handig als je je tijdens een druk concert naar voren wilt wurmen

Jeanicious schreef:

Vind het een geweldig album, "Back to Bedlam", zitten prachtige songtexten bij....

Gast
geplaatst: vandaag om 03:05 uur

geplaatst: vandaag om 03:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.