De Site / Gebruikers / "I'm coming out"
zoeken in:
0
geplaatst: 28 maart 2006, 19:50 uur
0
geplaatst: 28 maart 2006, 20:21 uur
Beerbruun schreef:
OHHHH, wat herkenbaar!!! Ik ook Sushi!!!
En elke keer opnieuw waren er weer tranen. Niet dat je op een gegeven moment denkt: "Nu weet ik het wel".
(quote)
OHHHH, wat herkenbaar!!! Ik ook Sushi!!!
En elke keer opnieuw waren er weer tranen. Niet dat je op een gegeven moment denkt: "Nu weet ik het wel".
Jajajaja, idd.......

0
geplaatst: 28 maart 2006, 22:59 uur
Zitten jullie ook de hele avond met
I'm coming out
I want the world to know
I gotta let it show...
etc.
in je hoofd, als je de titel van dit topic leest?
Mocht dat niet zo zijn, dan is de kans nu waarschijnlijk toegenomen dat je er toch mee in je hoofd zit...
I'm coming out
I want the world to know
I gotta let it show...
etc.
Mocht dat niet zo zijn, dan is de kans nu waarschijnlijk toegenomen dat je er toch mee in je hoofd zit...

0
geplaatst: 28 maart 2006, 23:39 uur
Beerbruun schreef:

En bedankt

0
geplaatst: 28 maart 2006, 23:47 uur
Beerbruun schreef:
I'm coming out
I want the world to know
I gotta let it show...
etc.
I'm coming out
I want the world to know
I gotta let it show...
etc.

Nee niet echt, momenteel dwalen alle hits van KC & The Sunshine Band kriskras door m'n hoofd heen dankzij 'Het Beste Van'-topic

0
geplaatst: 29 maart 2006, 00:36 uur
Onderhond schreef:
Ter vergelijking:
- Tripje Antwerpen - Tilburg met de trein : Tijd in het oog houden. Kwartiertje wandelen naar het station. Vijf minuutjes wachten tot de trein vertrekt, want je bent maar beter niet te laat. Matige zeteltjes, kaartjesknippers en ander vervelend volk. Al rennend overstappen in Roosendaal in 3 minuten, als alles perfect gaat. Anders mag je nog een half uurtje extra wolkjes tellen. Nog eens een dik half uur tot in Tilburg. In goeie omstandigheden zo'n kleine 2 uur. Daarbij vertrekt de laatste trein terug om 22.38, maar die neem je maar beter niet, aangezien de kans dat je je trein in Roosendaal mist zo groot is, dat je ipv wolkjes tellen gewoon kan overnachten in Roosendaal.
Prijs heen en terug : 20 EUR.
- Tripje Antwerpen - Tilburg met de wagen : je vertrekt wanneer je zin hebt. Verwarming aan of raampje open, muziek zo luid je wil, 60 minuten later sta je op locatie. Je kan weer weg wanneer je wil: Prijs heen en terug : 15 EUR.
Fuck het openbaar vervoer.
Ter vergelijking:
- Tripje Antwerpen - Tilburg met de trein : Tijd in het oog houden. Kwartiertje wandelen naar het station. Vijf minuutjes wachten tot de trein vertrekt, want je bent maar beter niet te laat. Matige zeteltjes, kaartjesknippers en ander vervelend volk. Al rennend overstappen in Roosendaal in 3 minuten, als alles perfect gaat. Anders mag je nog een half uurtje extra wolkjes tellen. Nog eens een dik half uur tot in Tilburg. In goeie omstandigheden zo'n kleine 2 uur. Daarbij vertrekt de laatste trein terug om 22.38, maar die neem je maar beter niet, aangezien de kans dat je je trein in Roosendaal mist zo groot is, dat je ipv wolkjes tellen gewoon kan overnachten in Roosendaal.
Prijs heen en terug : 20 EUR.
- Tripje Antwerpen - Tilburg met de wagen : je vertrekt wanneer je zin hebt. Verwarming aan of raampje open, muziek zo luid je wil, 60 minuten later sta je op locatie. Je kan weer weg wanneer je wil: Prijs heen en terug : 15 EUR.
Fuck het openbaar vervoer.
15 EUR, maar dan moet je wel eerst een rijbewijs halen, een auto kopen en vervolgens belasting afdragen en brandstof en onderhoud betalen. Het hangt er een beetje vanaf hoe vaak je hem gebruikt (bij veelvuldig gebruik haal je het er vast wel uit), maar ik zou hem alleen gebruiken als ik iemand naar het ziekenhuis moest brengen, denk ik.
In het openbaar vervoer (ik heb het met name over de trein, de bus neem ik alleen bij slecht weer of als ik de was bij mijn ouders ga doen) zit ik altijd wel op mijn gemak en bovendien ontmoet je ook nog wel 's een leuk iemand.

Het enige nadeel wat ik zo snel zie is dat er soms een laatste trein gehaald moet worden (en dat ik daarom concerten in verre steden waar ik geen slaapplek heb doorgaans mijd).
Btw, hier nog iemand die allergisch is voor katten (en honden). Nu zit ik er wel aan te denken een cavia te nemen, maar ik vraag me af of ik daar niet ook allergisch voor ben. Hoe zit dat bij jullie?
0
geplaatst: 29 maart 2006, 00:44 uur
Het valt altijd te proberen. Ik ben allergisch voor vrijwel alles wat haren (en veren en graspollen en schimmels) heeft maar voor bepaalde dieren wat minder. Honden zijn te doen voor bepaalde tijd en voor al dat kleine grut valt het ook wel mee.
0
Ruby1966
geplaatst: 29 maart 2006, 08:38 uur
Ik ben ook erg allergisch voor katten en enigszins voor honden en paarden. Ik heb mijn hele leven met katten gewoond maar nadat mijn laatste kat een paar jaar terug is ingeslapen (21 jaar oud geworden!) heb ik toch maar besloten geen nieuwe meer te nemen. Wat ik echt verschrikkelijk vind want het zijn de leukste dieren die er bestaan.
Mijn zoon heeft nu een cavia...en daar ben ik gelukkig niet allergisch voor, dus Herman: ik denk dat je gerust kunt gaan voor die cavia. Wel stukken minder leuk natuurlijk!
Mijn zoon heeft nu een cavia...en daar ben ik gelukkig niet allergisch voor, dus Herman: ik denk dat je gerust kunt gaan voor die cavia. Wel stukken minder leuk natuurlijk!
0
geplaatst: 29 maart 2006, 08:40 uur
Ik heb die narigheid alleen met katten. Mijn vader heeft het alleen met cavia's. Jaja, de familie rayman is een vreemde.
Als je zeker wilt zijn of je ergens allergisch voor bent kan je gewoon naar je huisarts gaan om wat testen te doen.
Als je zeker wilt zijn of je ergens allergisch voor bent kan je gewoon naar je huisarts gaan om wat testen te doen.
0
geplaatst: 29 maart 2006, 11:33 uur
BoordAppel schreef:
Ik ben allergisch voor vrijwel alles wat haren (en veren en graspollen en schimmels) heeft maar voor bepaalde dieren wat minder.
Ik ben allergisch voor vrijwel alles wat haren (en veren en graspollen en schimmels) heeft maar voor bepaalde dieren wat minder.
Op de één of andere manier zie ik nu een bleek, bebrild en schuchter mannetje voor me, die dankzij zijn vele allergiën nooit buiten komt, en daarom gekluisterd achter zijn computer crew-member van musicmeter is geworden.

0
geplaatst: 29 maart 2006, 11:50 uur
En ik heb nog astma ook
.
Maar verder ben ik kerngezond hoor, bovendien heb ik steeds minder last van hooikoorts en astma hoe ouder ik word.
.Maar verder ben ik kerngezond hoor, bovendien heb ik steeds minder last van hooikoorts en astma hoe ouder ik word.
0
geplaatst: 29 maart 2006, 12:07 uur
Oh, gelukkig maar. 
Ik moest alleen heel erg denken aan die Albino uit Me, Myself & Irene.
Ik weet ook niet waarom. Maar dat is denk ik ongegrond.

Ik moest alleen heel erg denken aan die Albino uit Me, Myself & Irene.
Ik weet ook niet waarom. Maar dat is denk ik ongegrond.

0
geplaatst: 29 maart 2006, 21:48 uur
Beerbruun schreef:
I'm coming out
I want the world to know
I gotta let it show...
etc.
I'm coming out
I want the world to know
I gotta let it show...
etc.

op het gevaar af dat ik vraag naar de bekende weg
.. van wie is het?
0
geplaatst: 29 maart 2006, 21:56 uur
Beschouw jezelf als bevoorrecht als je het niet kent! 
't Is van Diana Ross. En het leutert nu door mijn hoofd...

't Is van Diana Ross. En het leutert nu door mijn hoofd...
0
geplaatst: 29 maart 2006, 21:58 uur
het kwartje valt weer traag 
natuurlijk ken ik het... zucht... en geloof dat ik dat ook onbewust al in mijn hoofd neuriede

0
geplaatst: 31 maart 2006, 20:56 uur
Even een speciaal strip-topic aangemaakt, discussier daar gerust verder: Overigen > Algemeen > Strips
0
geplaatst: 31 maart 2006, 21:08 uur
Thnx, Yak...sorry voor het doordraven....dat wil me nog wel eens gebeuren.... (gelijk weer een coming out, hahahahaha)
0
moviefreak#1
geplaatst: 1 april 2006, 12:09 uur
Ik heb ook een coming out :
Ik heb gisteren een nederhop song gehoord die ik wel aardig vond

0
geplaatst: 1 april 2006, 12:18 uur
0
SelmaDuim
geplaatst: 1 april 2006, 12:19 uur
Vince vega schreef:
als het dan ook nog vrijwillig is... 
(quote)
als het dan ook nog vrijwillig is... 

Word ik nu geband?
0
geplaatst: 1 april 2006, 12:21 uur
Dat laat ik aan de MuMe jury over, maar volgens mij mag iedereen zijn guilty pleasures (ander topic!) hebben.
0
geplaatst: 1 april 2006, 12:56 uur
moviefreak#1 schreef:

Dat mag in de krant! Welk nummer was het?

0
moviefreak#1
geplaatst: 1 april 2006, 13:21 uur
BoordAppel schreef:
(quote)

De kenners zullen me wel uitlachen maar het was een nummer van Brainpower met een stukje zang van die leadzanger van Blof. De titel weet ik niet maar de kenners weten vast wat ik bedoel. Ik vond de tekst op sommige punten echt goed.
0
geplaatst: 1 april 2006, 16:13 uur
Ah, die heb ik vanochtend nog zo snel mogelijk weggezapt. 
Wat Abba betreft: The Day Before You Came is echt een ontzettend mooi en droevig liedje.

Wat Abba betreft: The Day Before You Came is echt een ontzettend mooi en droevig liedje.
0
geplaatst: 1 april 2006, 16:15 uur
Ik vind ABBA helemaal niet zo'n zonde hoor. Degelijke popmuziek met heel erg veel hooks, alleen is het niet helemaal mijn ding.
* denotes required fields.