De Site / Gebruikers / "I'm coming out"
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2006, 17:21 uur
Nou, dat vind ik ook. Ik had het trouwens over James Blunt - Chasing Time: The Bedlam Sessions. Ik heb die hits een beetje te vaak op de radio gehoord, maar hij weet ze hier heel goed te brengen. Hij is live, getuige deze DVD, gewoon heel sterk. Ik vind wel dat mensen vaak heel negatief gaan doen als er maar een greintje commercieel succes te bespeuren valt ( zonder hiermee de zoveelste discussie hierover te willen opstarten ).
Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben.
Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben.
0
geplaatst: 3 april 2006, 19:34 uur
Ik heb geen enkel probleem met commercie, sterker nog, ik leef er van
.
Je maakt me in elk geval nieuwsgierig naar die dvd, tijd voor een tripje dvd-shop, geloof ik....
.Je maakt me in elk geval nieuwsgierig naar die dvd, tijd voor een tripje dvd-shop, geloof ik....

0
geplaatst: 3 april 2006, 20:11 uur
Van die nummers van James Blunt krijg ik echt vlekken hoor. Bleergh
0
geplaatst: 3 april 2006, 20:16 uur
herman schreef:
@GeMaster, ik heb op mijn 14de bruine band judo gehaald, heb even tegen zwart aangeschurkt, maar heb die nooit gehaald, aangezien ik toen meer met jiu jitsu aan de slag ging. Daarin heb ik groene band.
@GeMaster, ik heb op mijn 14de bruine band judo gehaald, heb even tegen zwart aangeschurkt, maar heb die nooit gehaald, aangezien ik toen meer met jiu jitsu aan de slag ging. Daarin heb ik groene band.
Ik begon ook ooit met Judo(op mijn 6e geloof ik) en dat heb ik dus tot mijn 11e volgehouden. Ik ben gekomen tot de groene slip. De reden waarom ik zo laag ben geeindigd is dat de hele Judo sport me geen reet interesseerde. Ik ging voor het spelen met de toestellen in de berging voor de les en het spelletje paaltjesvoetbal aan het einde van de les.
Jiu Jitsu heb ik een kleine 3 jaar gedaan en dat vond ik in het begin erg leuk, maar na een tijdje begon me het te vervelen. Ik zat tegen groen aan te schurken, maar ik had op een gegeven moment de motivatie niet meer. Ik trainde altijd met een vriend en we zaten daar meer de clown uit te hangen ála Geer en Goor, dan dat we ook echt iets deden. Tijd om te stoppen dus

0
geplaatst: 3 april 2006, 20:22 uur
Ik ben uiteindelijk ook gestopt, omdat ik de motivatie miste. Een tijdlang heb ik 2 keer per week getraind (soms zelfs 2 trainingen achter elkaar op een dag) en ging ik ook naar een maandelijkse districtstraining in Gouda (op zondagochtend!), waar je speciale technieken leerde van een of andere hoge dan of bekende jiu jitsuka. Dat laatste was wel leuk, maar ook wel pittig. Ik weet nog wel dat ik de eerste paar keer na een uur helemaal kapot was, maar het uur daarna train je dan wel lekker).
Uiteindelijk begon ik ook steeds meer trainingen te missen en schoot het niet echt meer op. Toen ben ik er maar mee gekapt. Bij mijn ouders heb ik nog wel mijn laatste pak liggen en wat kleine bekertjes staan, maar ik doe er dus niets meer mee.
Uiteindelijk begon ik ook steeds meer trainingen te missen en schoot het niet echt meer op. Toen ben ik er maar mee gekapt. Bij mijn ouders heb ik nog wel mijn laatste pak liggen en wat kleine bekertjes staan, maar ik doe er dus niets meer mee.
0
geplaatst: 3 april 2006, 21:26 uur
Gizzmann schreef:
-Ik vind Kylie Minogue - I Believe in You een ontzettend mooi nummer
-Ik vind Kylie Minogue - I Believe in You een ontzettend mooi nummer
Ik ook. Ik vind het enige mooie nummer van haar.

0
SelmaDuim
geplaatst: 3 april 2006, 21:44 uur
Judith schreef:
(quote)

Confide in Me is ook erg goed vind ik.

0
geplaatst: 3 april 2006, 21:50 uur
Kylie heeft eigenlijk redelijk veel goede nummers. Bijna al haar hits van de laatste 4 jaar vind ik goed.
0
geplaatst: 3 april 2006, 22:04 uur
Toch moet ik ook bekennen dat Kylie de laatste jaren een aantal zeer leuke (niet fantastische) nummers heeft gemaakt, waaronder 'I Believe In You' (sorry Paalhaas
)
)
0
geplaatst: 3 april 2006, 22:12 uur
Je kan er maar vanaf zijn he. Is toch een last op je schouders. 

0
geplaatst: 3 april 2006, 22:19 uur
Ja een leuke aardige gozer lijkt me dat, alleen jammer dat ie kutmuziek maakt

0
geplaatst: 3 april 2006, 22:22 uur
andré schreef:
Toch moet ik ook bekennen dat Kylie de laatste jaren een aantal zeer leuke (niet fantastische) nummers heeft gemaakt, waaronder 'I Believe In You' (sorry Paalhaas
)
)Precies. Erg goede popmuziek.
0
geplaatst: 3 april 2006, 23:06 uur
herman schreef:
Ik ben uiteindelijk ook gestopt, omdat ik de motivatie miste. Een tijdlang heb ik 2 keer per week getraind (soms zelfs 2 trainingen achter elkaar op een dag) en ging ik ook naar een maandelijkse districtstraining in Gouda (op zondagochtend!), waar je speciale technieken leerde van een of andere hoge dan of bekende jiu jitsuka. Dat laatste was wel leuk, maar ook wel pittig. Ik weet nog wel dat ik de eerste paar keer na een uur helemaal kapot was, maar het uur daarna train je dan wel lekker).
Mijn judocarriere is pas echt lachwekkend. Een vriendje van mij zat op judo, dus dat wilde ik ook, hoewel ik geen idee had wat het was. Toen ik een keer kwam kijken deden ze de hele les tikkertjevarianten, en dat vond ik wel leuk, wat ik hield wel van rennen en spelletjes. Al snel bleek dat het de bedoeling was om elkaar op de grond te gooien. En huilen... dat wilde ik helemaal niet. En ik moest het nog wel tot de zomer volhouden van mijn ouders. Ze hebben het uiteindelijk maar opgegeven.
Overigens is mijn huidige sportieve afwijking sinds een jaar of vier en een half om zo hard mogelijk twee rondjes (800 meter) over een atletiekbaan te lopen. Omdat de lente/zomer er weer aankomt, mag ik binnenkort weer los, om mijn 1.58,03 maar eens scherper te stellen

0
geplaatst: 3 april 2006, 23:09 uur
En dat doe ik je niet na. Vind ik op de fiets al een knappe tijd. Druppers deed er ooit 1.44 over geloof ik. Brrrr, ik moet er niet aan denken. Knap hoor.
0
geplaatst: 4 april 2006, 01:37 uur
Dan loop je wel flink door. Hardlopen is niet echt mijn ding, heb het een paar keer geprobeerd hier in de buurt, maar niet de discipline het vol te houden.
0
moviefreak#1
geplaatst: 4 april 2006, 01:52 uur
Ik zie gewoon geen reden om hard te gaan lopen. Ja of het moet zijn dat een café een kilometer of vijf van mijn huis me sponsort. Als ik elke dag binnen een bepaalde tijd die 5 kilometer loop ik elke dag 5 gratis pilsjes krijg of zoiets dergelijks. Dan zou ik zeker elke dag 5 kilometer hard gaan lopen 

0
geplaatst: 4 april 2006, 09:04 uur
andré schreef:
(quote)

Ik vind ook de muziek van DJ Tiesto leuk

0
geplaatst: 4 april 2006, 10:26 uur
Dat ik sinds ik in Amsterdam woon, best veel Friestalige muziek draai
0
geplaatst: 4 april 2006, 10:50 uur
bonothecat schreef:
Is er friestalige muziek dat enigszins te pruimen is?
Ik vraag het als geïnteresseerde Fries.
0
geplaatst: 4 april 2006, 11:53 uur
Jeanicious schreef:
(quote)
Deinum, Swee, Reboelje, Meindert Talma & the Negroes....en er zijn er nog wel meer!
0
shappy1010
geplaatst: 4 april 2006, 14:49 uur
Ik was helemaal gek van de teenage mutant ninja turtles, probleem alleen,... dit was tijdens mijn middelbare school. In ieder geval toen het nog de originele comic vorm was vond ik het heel vet, soort amerikaanse manga. Toen kwam echter ineens die tekenfilm en al die action figures wat veel meer voor kids was dan de comic. En toen stond ik in de klas al bekend om mijn turtle manie. Pijnlijk.
Oh ja en ik had als één van de eerste een cd van een leuk alternatief (zo dacht ik) meidenbandje uit Engeland. Helemaal grijsgedraaid, niet wetend dat ongeveer een maand later heel de wereld die plaat draaide. Ik heb het over de spice girls.
Oh ja en ik had als één van de eerste een cd van een leuk alternatief (zo dacht ik) meidenbandje uit Engeland. Helemaal grijsgedraaid, niet wetend dat ongeveer een maand later heel de wereld die plaat draaide. Ik heb het over de spice girls.
* denotes required fields.