De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2012, 22:13 uur
Een dagje blauwbekken op de Veluwe gisteren, maar Graf houdt de moed er in, van je hela hola enzo.

0
Jocharo-T
geplaatst: 30 januari 2012, 22:28 uur
Ik zie dat je aan Nordic Walking doet, Graf. Wat goed van je om die 'sport' onder de aandacht te brengen.
0
geplaatst: 30 januari 2012, 22:37 uur
GrafGantz moet wel over een ijzersterke conditie beschikken. Hoe vaak de beste man in en uit beeld springt zonder enige vermoeidheid te vertonen is een wonder te noemen van grootte orde. 

0
geplaatst: 31 januari 2012, 13:17 uur
Deren Bliksem schreef:
Mooie hond vriend, hij heeft jouw neus al!
Doe is lief Mooie hond vriend, hij heeft jouw neus al!

0
geplaatst: 31 januari 2012, 14:15 uur
GrafGantz schreef:
Een dagje blauwbekken op de Veluwe gisteren, maar Graf houdt de moed er in, van je hela hola enzo.
(afbeelding)
[ ! ]Een dagje blauwbekken op de Veluwe gisteren, maar Graf houdt de moed er in, van je hela hola enzo.
(afbeelding)
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 januari 2012, 16:19 uur
Als je als brugwachter gevraagd is om het onlangs weer tot leven gewekte scheepvaartverkeer op de Hierdense Beek (gokje) in goede banen te leiden, ligt enige Wichtigmacherei wel op de loer ja.
0
geplaatst: 31 januari 2012, 19:11 uur
Het is de Beekhuizerbeek ten noordwesten van Velp, maar wel een manmoedige poging van je hoor.
Hier nog een plaatje:

Hier nog een plaatje:

0
geplaatst: 31 januari 2012, 19:44 uur
De Beekhuizerbeek... die stroomt toch langs het Huisbeekerhuis?
0
Misterfool
geplaatst: 31 januari 2012, 19:46 uur
Ah ik zie dat de eerste screenshots voor de nieuwe "Blair Witch Project" al gelekt zijn 

0
geplaatst: 31 januari 2012, 19:48 uur
Lukas schreef:
Nee, dat is de Grachtwoninggracht. Wordt idd dikwijls met elkaar verward.
Misterfool schreef:
Ah ik zie dat de eerste screenshots voor de nieuwe "Blair Witch Project" al gelekt zijn
Daarmee doel je waarschijnlijk op deze foto. Vind ik eigenlijk niet zo aardig van je, Misterfool.
0
Misterfool
geplaatst: 31 januari 2012, 19:54 uur
Idd en het feit dat alles zich in een bos afspeelt.
Ach het is maar een grapje. Het is niet serieus bedoelt en dus moet je het ook niet te letterlijk/hard opvattten.
Ach het is maar een grapje. Het is niet serieus bedoelt en dus moet je het ook niet te letterlijk/hard opvattten.
0
geplaatst: 31 januari 2012, 20:23 uur
GrafGantz schreef:
Het is de Beekhuizerbeek ten noordwesten van Velp, maar wel een manmoedige poging van je hoor.
Hier nog een plaatje:
(afbeelding)
Hier nog een plaatje:
(afbeelding)
Ik zit nu de hele tijd te wachten voor je weer in beeld springt, maar je komt maar niet opdagen.

* denotes required fields.