MusicMeter logo menu
MusicMeter logo
poster

Justin Bieber - My World 2.0 (2010)

mijn stem
0,98 (119)
119 stemmen

Canada
Pop
Label: Island

  1. Baby (3:36)

    met Ludacris

  2. Somebody to Love (3:42)
  3. Stuck in the Moment (3:43)
  4. U Smile (3:17)
  5. Runaway Love (3:33)
  6. Never Let You Go (4:26)
  7. Overboard (4:11)

    met Jessica Jarrell

  8. Eenie Meenie (3:23)

    met Sean Kingston

  9. Up (3:55)
  10. That Should Be Me (3:53)
  11. Kiss and Tell * (3:29)
  12. Where Are You Now * (4:27)
toon 2 bonustracks
totale tijdsduur: 37:39 (45:35)
zoeken in:
avatar van Joren999
Meeste mensen die hier zitten luisteren niet voor hun plezier naar de radio, die staat dan aan op het werk ofzo. Dan kun je die niet even omzetten.

avatar van Arrie
Maar er zijn maar drie nummers als single uitgebracht, hoe kan ie dan bijna het hele album via de radio hebben gehoord?

avatar van Ducoz
Misschien luistert hij wel naar TienermeisjesradioFM

avatar
Arrie schreef:
Maar er zijn maar drie nummers als single uitgebracht, hoe kan ie dan bijna het hele album via de radio hebben gehoord?


Doordat iemand de plaat draait op de radio bijv?

avatar van Ducoz
Malle schreef:
(quote)


Doordat iemand de plaat draait op de radio bijv?


Wat niet gebeurt?

avatar van Style.Girl
3,0
Nee, dat gebeurt idd niet. Of je moet een eigen zaak hebben, waar je het misschien wel zelf kan bepalen?

avatar van MJ_DA_MAN
Malle schreef:
(quote)
Doordat iemand de plaat draait op de radio bijv?
Ja.

avatar van Raoul
Arrie schreef:
Maar er zijn maar drie nummers als single uitgebracht, hoe kan ie dan bijna het hele album via de radio hebben gehoord?


Je wordt er mee doodgegooid, overal kom je het tegen. De radio, televisie en youtube en nog wat mediabronnen. En op de radio draaien ze meer dan de drie nummers die jij hebt gehoord. Ik weet zeker dat ik 'Never let you go', 'baby', 'U smile', 'Eenie Meenie', 'Somebody to love' en 'that should be me' heb gehoord.

Als ik dan zo even kijk op youtube en ik zoek de nummers op die ik niet ken, blijven 'stuck in the moment' en 'runaway love' over.

Maar goed...

edit: oh, mijn neefje van tien zet het ook wel eens op. Is ook wel lullig om op zijn verjaardag de cd uit de radio te trekken en uit het raam te werpen; in de tijd dat ik het gesprek met mijn oma subtiel heb afgekapt en ik naar buiten kan ben ik alweer drie nummers verder...

avatar van rock-rick
Ik word echt helemaal niet doodgegooid met Justin Bieber. De meeste berichten die ik over hem hoor zijn haat berichten, waar ik me ook aan irriteer overigens.

avatar van MJ_DA_MAN
Ik heb zelfs nog nooit een nummer van hem helemaal gehoord en kan me ook helemaal niet herinneren hoe een nummer, wleke dan ook, van hem zou moeten klinken. En idd, de haatberichten kom je het meest tegen.

En ja, als ik op YouTube een thumbnail zie van een Bieber-video klik ik er ook altijd op, luister ik het nummer helemaal en word ik boos omdat ik mezelf zo aan hem erger .

avatar van Arrie
Dan vraag ik me af naar welke radiozender jij luistert, Raoul. Op bijna alle zenders wordt eigenlijk nauwelijks tot geen Bieber gedraaid. Lijkt me sterk dat er een radiozender is die zelfs de albumtracks draait, tenzij het het door Ducoz genoemde TienermeisjesradioFM is.

avatar van Style.Girl
3,0
Raoul schreef:
(quote)


Je wordt er mee doodgegooid, overal kom je het tegen. De radio, televisie en youtube en nog wat mediabronnen. En op de radio draaien ze meer dan de drie nummers die jij hebt gehoord. Ik weet zeker dat ik 'Never let you go', 'baby', 'U smile', 'Eenie Meenie', 'Somebody to love' en 'that should be me' heb gehoord.

Als ik dan zo even kijk op youtube en ik zoek de nummers op die ik niet ken, blijven 'stuck in the moment' en 'runaway love' over.

Maar goed...

edit: oh, mijn neefje van tien zet het ook wel eens op. Is ook wel lullig om op zijn verjaardag de cd uit de radio te trekken en uit het raam te werpen; in de tijd dat ik het gesprek met mijn oma subtiel heb afgekapt en ik naar buiten kan ben ik alweer drie nummers verder...


Wat zijn dat voor belabberde excuses! Je word er helemaal niet mee doodgegooid, alleen als je hetzelf gaat opzoeken ja dan wel.

Je neefje zet het ook wel eens op? Nog nooit zo iets stoms gehoord. Je doet net alsof je daar elke dag komt terwijl je over een verjaardag spreekt wat volgens mij 1 keer per jaar word gevierd voor de des betreffende persoon. Volgens mij kan je dan je oma ook erg goed verstaan en ook echt goed op de muziek concentreren. En als je naar huis gaat, zitten zeker alle nummers nog goed in je hoofd om er een oordeel over te geven?

Dus je geeft toe dat je Justin Bieber hebt opgezocht op Youtube? Want zeg je feitelijk wel. Niks mis mee hoor, maar vind het allemaal een beetje vreemd.

Geef gewoon toe dat je deze muziek zelf leuk vind!

avatar van UmindC
Raoul moet zich gewoon niet zo aanstellen.

avatar
hoi123 schreef:
(quote)
Het zal wel. Kan jij me dan vertellen waarom een plaat als deze een gemiddelde van bijna 2,5 sterren hoger heeft dan dit album? Allebei gladde, overgeproduceerde pop, bedoeld voor tienermeisjes, gezongen door een zanger die het vooral moet hebben van zijn "lieve" hoofdje. De enige reden die bij mij opkomt is dat Justin Bieber rond de puberleeftijd is en het dus of "cool" gevonden wordt om hem slecht te vinden, of jongens jaloers zijn vanwege de overdreven aandacht van dit figuurtje.

Wat mij betreft is Justin Bieber gewoon een zondebok en blijkbaar is hij volgens velen de bron van al het kwaad en al de slechte muziek hier op aarde. En dat terwijl hij zich echt niet zo onderscheidt van al de andere artiesten die nu populair zijn.


Tja daar heb je gelijk in hoewel Bruno Mars toch iets meer neigt naar ''echte'' muziek

avatar
Ik ben zelf ontzettend fan van Justin Bieber. En zijn muziek vind ik ook heel goed. Maar dat is mijn mening!

avatar van jellecomicgek72
0,5
Uiteraard..

avatar van hoi123
Joost. schreef:
(quote)


Tja daar heb je gelijk in hoewel Bruno Mars toch iets meer neigt naar ''echte'' muziek

Want?

avatar van musician
Inclusief weggehaalde bashberichten, misschien wel 20 negatieve pagina's aan reacties....Een gemiddelde van 0,93, zou dat het laagste gemiddelde zijn dat er hier bestaat?

Ik heb geweigerd deze cd kado te doen aan een 12-jarig nichtje en ik moest hier even lezen of ik daar goed aan heb gedaan.
Het idee ergens te worden herkend met deze cd in mijn handen en daar dan ook nog eens geld aan uitgeven...Maar ik lees volgens mij dat ik de juiste grens heb getrokken.

Wat ik nu heb gegeven? Nog niets. Ik noemde wat namen als alternatief waar zij verder niets mee kon. Ze kwam zelf nog met die Ga Ga, wat ik ook heel erg vind. Misschien geef ik wel een grote doos met chocola.

Dat soort treurigheid had je allemaal niet, toen ik 12 was....

avatar van Arrie
musician schreef:

Dat soort treurigheid had je allemaal niet, toen ik 12 was....

Oh nee?

avatar van musician
Haha, Little Jimmy Osmond!

Je had ook nog David Cassidy, echt voor meisjes, en nog een paar anderen.
Maar eerlijk gezegd had je voor jongetjes van 12 ook Slade, The Sweet, Mud e.a. Voordat je je uiteraard kon storten op een hele keur aan de betere muziek, enfin, de groepen waar we het nu nog over hebben op deze site.

Ik heb niet het gevoel dat er nu ook goede bands zijn die echt leuk zijn voor 12-jarige (jongens), of zich speciaal richten op de jeugd. In ieder geval is de hele single cultuur natuurlijk al jaren verdwenen en hebben (veel van) de 12-jarigen heel wat anders te doen dan zich op muziek te storten.

Nee, zo'n Bieber, daar had ik in 1974 al mijn neus voor opgehaald...

avatar van LucM
In mijn tijd (anno 1972-1973) had je inderdaad Jimmy Osmond (om nog maar eens te zeggen dat kindsterretjes van alle tijden zijn). Al klonk dit spontaner en minder gelikt dan Justin Bieber.
Slade, Sweet en Mud zijn jeugdsentiment voor mij maar de meeste van hun hits blijf ik prima vinden. Net als musician vind ik dat leuke hitgroepen (zoals de voornoemde 3) nu verdwenen zijn.

avatar
3,0
Gewoon oké album hoor. Niet zo bekrompen doen, zoals Style.Girl al meerdere malen probeert duidelijk te maken. Eerder beetje triest als je hem gaat haten terwijl je hem niet eens kent.

avatar van Dungeon
LionVI schreef:
Gewoon oké album hoor. Niet zo bekrompen doen, zoals Style.Girl al meerdere malen probeert duidelijk te maken. Eerder beetje triest als je hem gaat haten terwijl je hem niet eens kent.


Ik denk ook dat het een soort van hype is. Jong mannetje die, geholpen door een R&B ster, wat hits maakt voor de tienermeisjesdoelgroep is nu eenmaal een makkelijk slachtoffer voor de internethero's onder ons.
Ik denk ook dat hier mensen zitten te bashen en het album geen eens geluisterd hebben. Schandalig is het....

avatar
Stijn_Slayer
Ik ken alleen 'Baby', een autobiografisch nummer. Als de rest net zo is als dat nummer vind ik het gemiddelde nog vrij hoog, en dat meen ik eigenlijk serieus..

avatar van Raoul
Style.Girl schreef:
(quote)


Wat zijn dat voor belabberde excuses! Je word er helemaal niet mee doodgegooid, alleen als je hetzelf gaat opzoeken ja dan wel.

Je neefje zet het ook wel eens op? Nog nooit zo iets stoms gehoord. Je doet net alsof je daar elke dag komt terwijl je over een verjaardag spreekt wat volgens mij 1 keer per jaar word gevierd voor de des betreffende persoon. Volgens mij kan je dan je oma ook erg goed verstaan en ook echt goed op de muziek concentreren. En als je naar huis gaat, zitten zeker alle nummers nog goed in je hoofd om er een oordeel over te geven?

Dus je geeft toe dat je Justin Bieber hebt opgezocht op Youtube? Want zeg je feitelijk wel. Niks mis mee hoor, maar vind het allemaal een beetje vreemd.

Geef gewoon toe dat je deze muziek zelf leuk vind!


Je moet natuurlijk wel even lezen wat ik echt typ... Ik kom natuurlijk vaker dan 1 keer per jaar bij mijn neefje; ik geef een voorbeeld van fatsoen. Ik trek nooit een cd bij iemand anders uit de cd-speler, misschien bij goede vrienden (maar die luisteren dit niet...). Ik mag toch heus wel een stem geven aan een cd die ik twee of 3 keer heb geluisterd? Of moet ik de teksten uit mijn hoofd kennen om een mening te geven?

Zoals ik zei heb ik (op youtube) de nummers opgezocht om te kijken welke ik nu allemaal heb geluisterd en herken. Ik ben niet iemand die snel een score geeft, zoals eerder uitgelegd. En dat zal ik ook aan dit 'ding' niet geven.

avatar
Sectumsempra
Soms schaam ik me werkelijk voor mijn eigen generatie (oké, brand maar los mensen, ik snap het, ik bén een oud wijf).
De nummers zijn eentonig, naar mijn mening pieperig en bovendien vind ik het niet bepaald... mannelijk. Ik heb nog steeds geen "crush" op hem, terwijl dat volgens de Fancy toch wel zou moeten...
Ik heb het ONDER DWANG (en dat meen ik serieus) geluisterd, dus ik weet waar ik het over heb. Doe het nooit, mensen. Nooit.
Ik ben nog steeds van mening dat we Metallica moeten gaan draaien, gevolgd door een spoedcursus Deep Purple. Zal onze muziekles goed doen en hopelijk wekt het mensen uit hun winterslaap.

avatar van Eveningguard
Tsja, om nou te zeggen dat je beter bent dan die andere mensen... Laat ons allemaal luisteren naar wat we willen luisteren en hou dit soort achterlijke opmerkingen achterwegen.

avatar van He$$el_01
Sectumsempra schreef:
(oké, brand maar los mensen, ik snap het, ik bén een oud wijf).


Oud wijf? Je bent pas 14 toch?

avatar van Arrie
Sectumsempra schreef:
Soms schaam ik me werkelijk voor mijn eigen generatie (oké, brand maar los mensen, ik snap het, ik bén een oud wijf).

En zij schamen zich wellicht voor jou. De vraag is: wie heeft er gelijk? Het antwoord: niemand.

avatar van vork666
De ouderockliefhebbers hebben altijd gelijk, Arrie

avatar

Gast
geplaatst: vandaag om 15:46 uur

avatar

geplaatst: vandaag om 15:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.