Bon Iver - Bon Iver, Bon Iver (2011)

Folk

8. Calgary (4:10)
  9. Lisbon, OH (1:33)
  10. Beth / Rest (5:16)
Arbeidsdeskundige
Dit is een overweldigend mooi album. Onvoorstelbaar welk rijk geschakeerd paneel aan klanken te horen is. Een magische sfeer wordt hier geschapen.

Thekillers87327
Bij deze plaat voel ik zo duidelijk dat hij nog erg kan groeien. Zelfde gevoel als ik met the cure- disintegration had. Een soort gevoel van om ver geblazen te worden zonder dat je je vinger er al op kunt leggen. Deze wordt zeker nog veel vaker gedraaid!
4 voor nu!

avatar van Chameleon Day

Wil je je stem dan even terugschroeven van 5 naar 4. Of loop je alvast vooruit op de 5 die het gaat worden?

Thekillers87327
Chameleon Day schreef:

Haha nee had een 4 gegeven, inmiddels dus een 5. Hij heeft me echt te pakken! Geweldige plaat