Bob Dylan - Blood on the Tracks (1975)

Folk / Rock
Label: Columbia

1. Tangled Up in Blue (5:40)
  2. Simple Twist of Fate (4:18)
  3. You're a Big Girl Now (4:36)
  4. Idiot Wind (7:45)
  5. You're Gonna Make Me Lonesome When You Go (2:58)
  6. Meet Me in the Morning (4:19)
  7. Lily, Rosemary and the Jack of Hearts (8:50)
  8. If You See Her, Say Hello (4:46)
  9. Shelter from the Storm (4:59)
  10. Buckets of Rain (3:29)
avatar van harm1985
Ja het ligt aan jou.

Maar ik zou voor de zekerheid nog een stuk of 10 albums van Bob Dylan beluisteren en die ook 1* geven.

avatar van iggy
Een 0,5 * kan ook.

Tja , smaken verschillen. Jammer dat je een afwijkende mening niet kan accepteren blijkbaar. Beetje kinderachtig!

avatar van iggy
Was wat mij betreft ook maar een grapje.
Als jij geen barst aan deze Dylan plaat vindt dan mag jij dat vinden. Heb ik geen enkel probleem mee.

Klasse. Waardeer ik!

avatar van harm1985
Leonidas55 schreef:

Nou, en dat zag ik pas later, aangezien je je laatst ook al door 4 of 5 Xander de Buisonjé albums had heengeploeterd en allen met 0.5 of 1* had beoordeeld, dacht ik, bespaar je de moeite.

Ik hoor meestal na 1 of 2 luisterbeurten of iets mijn ding is of niet, in het laatste geval laat ik het erbij en onthoud ik me van stemmen en ga ik niet nog eens een handjevol albums van dezelfde artiest beluisteren, daar is mijn tijd te kostbaar voor.

Die mening mag je zeker toegedaan zijn. Daarentegen vind ik wel dat je gewoon mag stemmen als iets je ding niet is. Ik geef ook aan waarom ik het niks vind. Niet iedereen vind Bob Dylan goed en dat mag gewoon gezegd worden. En het geval van Volumia/de Buisonje voelde ik me eenmalig geroepen de ondergrens te bewaken. Ook dat mag, het is maar een mening nietwaar?

avatar van MarkS73
Potjandorie, een 2 hierboven voor een van de mooiste albums ooit gemaakt, het moet niet gekker worden, die Leonidas55 toch weer

Voor mij is dit een van de mooiste albums van Dylan, alleen de eerste vier nummers al, mooier wordt muziek bijna niet. Een prachtig, warm en indrukwekkend album, Blood on The Tracks...