Eefje de Visser - Bitterzoet (2020)

Label: Sony

12. Oh (4:30)
  13. Groen (5:09)
avatar van jordidj1
jordidj1 (moderator)
Rits off-topicberichten / geruzie / slowchat / boze opmerkingen jegens arme Eefje verwijderd

Edit:

En nu weer. Gaarne het album weer bespreken

Oh, wat is Pixels een pareltje..Laatste nummer van de geweldige concertfilm die ik gisteren zag in Rivierenhof.

avatar van harm1985
Volgens mij is dat juist de album versie, verwacht dat dit de nieuwe single gaat zijn met videoclip.

avatar van Pinsnider
Vaak losse nummers voorbij horen komen op de verantwoorde radiozenders en in die vorm begreep ik niet zo heel veel van de drukte rondom deze plaat. Maar nu had ik hem laatst eens even volledig aan staan op de koptelefoon. Vooral bij het nummer Bitterzoet stond het kippenvel ineens rijendik op mijn arm en ook de rest kwam sterk binnen. Topplaat!!