MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Multiquoten zou wel wat minder omslachtig mogen zijn op het forum.

meneer schreef:
……. hoop bla bla bla…….

Jeroen

Ik weet niet of er door iemand wat aan gedaan is maar sinds een paar dagen gaat het veel beter met wat eerst niet goed ging bij mij. Dus zeer bedankt !

Is er een manier om te zien welke albums (bijvoorbeeld in 2022) allemaal in je persoonlijke rotatielijst gestaan hebben? Onthouden lukt niet.

Ik zou dat in ieder geval een waardevolle feature vinden.

Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk dat die feature bestaat, maar wat je wel zou kunnen doen is een mapje in Mijn Albums aanmaken en dan elke keer als je je rotatielijst aanpast alles toevoegen aan Mijn Albums -> dat specifieke mapje. Er staat boven je rotatielijst een knop om dat in een handomdraai te doen.

Teunnis schreef:
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk dat die feature bestaat, maar wat je wel zou kunnen doen is een mapje in Mijn Albums aanmaken en dan elke keer als je je rotatielijst aanpast alles toevoegen aan Mijn Albums -> dat specifieke mapje. Er staat boven je rotatielijst een knop om dat in een handomdraai te doen.

Hazo, bedankt voor de tip. Als dat zo makkelijk gaat, zal ik het eens bekijken.

Onder Chrome werken veel van de links op de MuMe pagina's niet meer correct. Zo kan ik na een zoekopdracht geen van de gevonden items selecteren. Ook kan ik geen berichten maken.
Onder Edge werkt alles wel correct. BoekMeter werkt wel correct.

Mssr Renard
Ik kan bijna niks meer aanklikken op musicmeter (ik gebruik Chrome).

Alleen met heel veel op [tab] drukken ben ik in dit venster terechtgekomen om dit te tikken.

Ik heb overigens ook flinken moeten 'tabben' om uberhaupt dit topic te vinden. Het ligt dus aan de mouse-cursor en niet aan de velden zelf.

Ik zat eerder vandaag op mijn telefoon en daar geen probleem (waarschijnlijk omdat ik geen muis gebruik).

Ik denk dat ik hetzelfde probleem omschrijf als jorro, dus het is al een dag gaande.

Ik merk zelfs dat ik niet eens op [Plaatsen] kan klikken. Maar eens zien of ik met tabben en enter het wel kan plaatsen.

Mssr Renard
Nog steeds is het probleem dat Jorro en ik gisteren aankaartte niet opgelost.

Moet ik nu een andere browser gebruiken om de site te kunnen bezoeken en gebruiken?

Ik wilde juist wat albums toevoegen, maar ik kan niet eens bij de functie komen.

Wat mij betreft is de site nu echt kapot

Uiteraard ook hier nog dezelfde problemen als Mssr Renard.Gisteren heb ik het probleem ook per mail gemeld, maar geen reactie ontvangen. Voor Chrome gebruikers is de site zo niet te gebruiken. Zit nu noodgedwongen onder Edge te werken.
Een reactie zou fijn zijn.

Mssr Renard
Ik zit maar weer op mijn telefoon. Dan maar geen platen toevoegen/corrigeren.

Wel jammer, want dst is 90% van wat ik hier op de site doe.

Casartelli (moderator)
Klinkt vervelend. Ik gebruik zelf ook Chrome, maar heb nergens last van. Dus het probleem zal nog wel een wat specifiekere configuratie vereisen...

Meer Chrome-gebruikers er wel/geen last van?

Ik gebruik Chrome en ondervind ook geen problemen.

Heeft het misschien met de nieuwe layout te maken? Ik gebruik nog steeds de oude.

Mssr Renard
Hoe weet ik of ik de nieuwe of de oude layout gebruik? Kan ik dat ergens aan- of uitzetten. Het ziet er uit zoals ik al jaren ken.

Kronos wil je niet van die enge dingen verkondigen hier? laat dat maar op MM

Hier trouwens nergens last van op chrome.

Ik weet ook niets van een eventueel gewijzigde layout. Het ziet er niet anders uit dan anders. Onder Edge werkt het wel en daar zie ik ook niets bijzonders aan de layout.
De linkbare rubrieken worden ook niet onderstreept als je de cursor er op plaatst. Alleen op de onderste regel van een scherm werkt het wel bij mij.
Ook het klikken op een blauwe button werkt niet.
Maar Mssr Renard en ik zijn wellicht de enigen met dit issue begrijp ik.

Kronos schreef:

Heeft het misschien met de nieuwe layout te maken? Ik gebruik nog steeds de oude.

Ponty Mython
Geen problemen hier met Chrome. De koektrommel al eens geleegd?

Hier ook nul problemen met Chrome, zowel op de laptop als op de telefoon.

Ook bij mij geen problemen met Google Chrome op mijn al bejaarde laptop.

Hier ook geen problemen

Bestaat er een functie om een user te blokkeren?

Mssr Renard
ForWhomThePeteTolls schreef:
Bestaat er een functie om een user te blokkeren?

Nee, maar dat zou ook erg raar zijn.

Als er echt problemen zijn kun je dit wel met een moderator bespreken.

Misschien dat maar eens doen, voor het een soap wordt, en mensen gaan vragen wie, wat, waar?

Mssr Renard schreef:
(quote)

Nee, maar dat zou ook erg raar zijn.

Als er echt problemen zijn kun je dit wel met een moderator bespreken.

Misschien dat maar eens doen, voor het een soap wordt, en mensen gaan vragen wie, wat, waar?

Het is meer een hekel aan de persoon hebben en de act die hij speelt. Hier en op andere plekken... Ik laat dingen niet uit de hand lopen, maar wil gewoon zijn posts niet zien. Misschien gewoon negeren dan maar, lijkt de beste oplossing.

Casartelli (moderator)
ForWhomThePeteTolls schreef:
Misschien gewoon negeren dan maar, lijkt de beste oplossing.
Lijkt mij ook. 't Is net het echte leven

Maar goed, mocht iemand de gedragsregels overtreden, dan mag je inderdaad mij of een van de mod-collega's daar een berichtje over sturen of een misbruikmelding maken.

Casartelli schreef:
(quote)
Lijkt mij ook. 't Is net het echte leven

Maar goed, mocht iemand de gedragsregels overtreden, dan mag je inderdaad mij of een van de mod-collega's daar een berichtje over sturen of een misbruikmelding maken.

Ik zou wel kunnen uitleggen waarom dat voor mij pas op mijn 48ste levensjaar logisch is en bij het echte leven hoort, maar dat lijkt me overbodig. Ik ga het doen op die manier die mij dus ook het beste lijkt daar iemand muten of blokkeren niet mogelijk is... Negeren dus.

Het duurt te lang voordat wiki.musicmeter.nl reageert. m.a.w. de toevoegwiki is (al een tijdje) niet bereikbaar.

De website is al de hele dag traag als stront. Ligt niet aan mijn internet, want andere websites doen het prima. Anderen hier ook last van?

Mausie hier hetzelfde, evenals Gamesmeter.

Yes, hier ook niet vooruit te branden.

Mssr Renard
Mijn stront is minder traag dan de website. Maar helpt wel om te minderen met mjoesikmieteren.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:16 uur

geplaatst: vandaag om 07:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.